Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147300/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług noclegu wraz ze śniadaniem, wyżywienia, serwisu kawowego i wynajęcia sali w ramach seminarium szkoleniowego regionalnego, usług noclegu, wyżywienia, serwisu kawowego i (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług noclegu wraz ze śniadaniem, wyżywienia, serwisu kawowego i wynajęcia sali w ramach seminarium szkoleniowego regionalnego, usług noclegu, wyżywienia, serwisu kawowego i (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3b18e11-cc61-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186776
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084160/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 „Świadczenie usług noclegu wraz ze śniadaniem, wyżywienia, serwisu kawowego i wynajęcia sali w ramach seminarium szkoleniowego regionalnego, usług noclegu, wyżywienia, serwisu kawowego i (...)"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Fałszywy telefon – zagrożone oszczędności”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147300/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-18/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54275,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 – dot. seminarium szkoleniowego regionalnegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: 3 dni od dnia 06.06.2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 28655,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 – dot. szkolenia z techniki jazdy samochodemSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: 2 dni od dnia 22.09.2022r
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 10480,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu gorzowskiegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1250,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu zielonogórskiegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1250,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu krośnieńskiegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 6 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu nowosolskiegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 7 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu międzyrzeckiegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 8 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu strzelecko-drezdeneckiegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 9 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu słubickiegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 10 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu sulęcińskiegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 11 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu świebodzińskiegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 12 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu wschowskiegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 13 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu żagańskiegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 14 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu żarskiegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01 złożono tylko jedną ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit c) ustawy Pzp. W związku
z powyższym nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01 złożono tylko jedną ważną ofertę. Oferta najkorzystniejsza uzyskała 100 pkt. - zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Przebudowa drogi powiatowej 1392F obejmująca remont drogi na odcinku od skrzyżowania z DW 130 do miejscowości Lubno"
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-2
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż rzeki Kłodawki - etap II".
- DOSTAWA JEDNOSTEK KLIMATYZACYJNYCH DO SĄDU REJONOWEGO W GORZOWIE WLKP. PRZY UL. CHOPINA 52, BLOK NR 15
- Wykonanie kompleksowej usługi oświetlenia świątecznego na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Remont budynku byłego laboratorium i dostosowanie go do potrzeb administracyjno - biurowych - ETAP I
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu rozwojowego z elementami terapii dla dzieci i młodzieży
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia podczas szkoleń dla ROPS w Poznaniu.
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu specjalizacji I stopnia w zawodzie pracownik socjalny
- Wyłonienie Wykonawcy usług hotelarskich, gastronomicznych i konferencyjnych na potrzeby organizowanej przez NCPS Solaris UJ konferencji LEAPS Meets Advanced Materials for Energy Conference 2025
- Usługi cateringowe w 2024 r.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.