eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiŚwiadczenie usług noclegu wraz ze śniadaniem, wyżywienia, serwisu kawowego i wynajęcia sali w ramach seminarium szkoleniowego regionalnego, usług noclegu, wyżywienia, serwisu kawowego i (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług noclegu wraz ze śniadaniem, wyżywienia, serwisu kawowego i wynajęcia sali w ramach seminarium szkoleniowego regionalnego, usług noclegu, wyżywienia, serwisu kawowego i (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług noclegu wraz ze śniadaniem, wyżywienia, serwisu kawowego i wynajęcia sali w ramach seminarium szkoleniowego regionalnego, usług noclegu, wyżywienia, serwisu kawowego i (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3b18e11-cc61-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084160/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 „Świadczenie usług noclegu wraz ze śniadaniem, wyżywienia, serwisu kawowego i wynajęcia sali w ramach seminarium szkoleniowego regionalnego, usług noclegu, wyżywienia, serwisu kawowego i (...)"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Fałszywy telefon – zagrożone oszczędności”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147300/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-18/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54275,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 – dot. seminarium szkoleniowego regionalnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: 3 dni od dnia 06.06.2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 28655,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 – dot. szkolenia z techniki jazdy samochodem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: 2 dni od dnia 22.09.2022r

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 10480,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu gorzowskiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1250,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 4 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu zielonogórskiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1250,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 5 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu krośnieńskiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 6 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu nowosolskiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 7 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu międzyrzeckiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 8 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu strzelecko-drezdeneckiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 9 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu słubickiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 10 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu sulęcińskiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 11 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu świebodzińskiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 12 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu wschowskiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 13 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu żagańskiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 14 – dot. akcji „Powiadom swojego seniora” na terenie powiatu żarskiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami
Termin realizacji zamówienia: w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2022r. – 40 spotkań (Zamawiający określi szczegółowy termin na 14 dni przed datą spotkania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01 złożono tylko jedną ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit c) ustawy Pzp. W związku
z powyższym nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ww. część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01 złożono tylko jedną ważną ofertę. Oferta najkorzystniejsza uzyskała 100 pkt. - zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ww. części w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.05.2022r. pod nr 2022/BZP 001473000/01, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.