Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00148612/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUG UTRZYMANIOWYCH W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KOLBUSZOWSKIEGO W ZAKRESIE KOSZENIA TRAW I CHWASTÓW W ROKU 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830443232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11-go Listopada 10
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@kolbuszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE USŁUG UTRZYMANIOWYCH W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KOLBUSZOWSKIEGO W ZAKRESIE KOSZENIA TRAW I CHWASTÓW W ROKU 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a85a38a-cd37-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014930/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu kolbuszowskiego w zakresie koszenia traw i chwastów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148612/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-2720.I.5.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370370,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część - 1 Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym w roku 2022 - Drogi powiatowe na terenie Gminy NiwiskaZakres koszenia obejmuje: • pobocze • skarpę • dno rowu • przeciwskarpę • dodatkowo na wewnętrznych stronach łuków poziomych poszerzenie za przeciwskarpą w granicach pasa drogowego (tak aby była zachowana dobra widoczność) • pobocza przy istniejących chodnikach • miejsca niedostępne takie jak np.: pod barierami, przy ogrodzeniach, drzewach, słupach infrastruktury technicznej, znakach pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych. • w sytuacji wystąpienia chodnika dla pieszych przy jezdni należy wykosić opaskę za chodnikiem na sze. około 0,80m, w przypadku wystąpienia ograniczenia np. w postaci ogrodzeń itp. opaskę należy wykosić do istniejącego ogrodzenia/posesji, jeżeli za chodnikiem występuje rów należy wykosić opaskę za chodnikiem skarpę, dno rowu oraz przeciwskarpę; • w sytuacji wystąpienia chodnika dla pieszych za rowem należy wykosić pobocze, skarpę, dno rowu, przeciwskarpę oraz opaskę za chodnikiem na szer. ok 0.8 m • na długości chodników należy wykosić ręcznie wystające odrosty na powierzchni chodnika oraz przy krawędzi jezdni. • w przypadku wystąpienia chodnika za zieleńcem należy wykosić powierzchnię zieleńca na szerokości od krawędzi jezdni do chodnika oraz opaskę za chodnikiem na szer. ok 0,8 m. • w innych przypadkach (ze względu na niejednorodny charakter pasa drogowego) min szerokość koszenia to 2 m
Zamawiający oszacował zakres koszenia przeciwskarpy (tj.: 60% oraz 70 % sumy długości dróg na poszczególnych zadaniach) wykonawca zobowiązuje się do wykoszenia przeciwskarpy w miejscach dostępnych oraz wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z podanym zakresem w kosztorysie ofertowym. Zamawiający oszacował powierzchnię dla dwukrotnego koszenia ( tj. łącznie I i II koszenie): Powierzchnie dwukrotnego koszenia dla poszczególnych zadań wynosi: Dwukrotne koszenie traw i chwastów z poboczy, skarpy dna rowu i przeciwskarpy Zadanie nr 1 – 525 637 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 63346,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część - 2 Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym w roku 2022 - Drogi powiatowe na terenie Miasta i Gminy Kolbuszowa Zakres koszenia obejmuje: • pobocze • skarpę • dno rowu • przeciwskarpę • dodatkowo na wewnętrznych stronach łuków poziomych poszerzenie za przeciwskarpą w granicach pasa drogowego (tak aby była zachowana dobra widoczność) • pobocza przy istniejących chodnikach • miejsca niedostępne takie jak np.: pod barierami, przy ogrodzeniach, drzewach, słupach infrastruktury technicznej, znakach pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych. • w sytuacji wystąpienia chodnika dla pieszych przy jezdni należy wykosić opaskę za chodnikiem na sze. około 0,80m, w przypadku wystąpienia ograniczenia np. w postaci ogrodzeń itp. opaskę należy wykosić do istniejącego ogrodzenia/posesji, jeżeli za chodnikiem występuje rów należy wykosić opaskę za chodnikiem skarpę, dno rowu oraz przeciwskarpę; • w sytuacji wystąpienia chodnika dla pieszych za rowem należy wykosić pobocze, skarpę, dno rowu, przeciwskarpę oraz opaskę za chodnikiem na szer. ok 0.8 m • na długości chodników należy wykosić ręcznie wystające odrosty na powierzchni chodnika oraz przy krawędzi jezdni. • w przypadku wystąpienia chodnika za zieleńcem należy wykosić powierzchnię zieleńca na szerokości od krawędzi jezdni do chodnika oraz opaskę za chodnikiem na szer. ok 0,8 m. • w innych przypadkach (ze względu na niejednorodny charakter pasa drogowego) min szerokość koszenia to 2 mZamawiający oszacował zakres koszenia przeciwskarpy (tj.: 60% oraz 70 % sumy długości dróg na poszczególnych zadaniach) wykonawca zobowiązuje się do wykoszenia przeciwskarpy w miejscach dostępnych oraz wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z podanym zakresem w kosztorysie ofertowym. Zamawiający oszacował powierzchnię dla dwukrotnego koszenia ( tj. łącznie I i II koszenie): Powierzchnie dwukrotnego koszenia dla poszczególnych zadań wynosi: Dwukrotne koszenie traw i chwastów z poboczy, skarpy dna rowu i przeciwskarpy Zadanie nr 2 – 790 568 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 95274,57 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część - 3 Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym w roku 2022 - Drogi powiatowe na terenie Gminy CmolasZakres koszenia obejmuje: • pobocze • skarpę • dno rowu • przeciwskarpę • dodatkowo na wewnętrznych stronach łuków poziomych poszerzenie za przeciwskarpą w granicach pasa drogowego (tak aby była zachowana dobra widoczność) • pobocza przy istniejących chodnikach • miejsca niedostępne takie jak np.: pod barierami, przy ogrodzeniach, drzewach, słupach infrastruktury technicznej, znakach pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych. • w sytuacji wystąpienia chodnika dla pieszych przy jezdni należy wykosić opaskę za chodnikiem na sze. około 0,80m, w przypadku wystąpienia ograniczenia np. w postaci ogrodzeń itp. opaskę należy wykosić do istniejącego ogrodzenia/posesji, jeżeli za chodnikiem występuje rów należy wykosić opaskę za chodnikiem skarpę, dno rowu oraz przeciwskarpę; • w sytuacji wystąpienia chodnika dla pieszych za rowem należy wykosić pobocze, skarpę, dno rowu, przeciwskarpę oraz opaskę za chodnikiem na szer. ok 0.8 m • na długości chodników należy wykosić ręcznie wystające odrosty na powierzchni chodnika oraz przy krawędzi jezdni. • w przypadku wystąpienia chodnika za zieleńcem należy wykosić powierzchnię zieleńca na szerokości od krawędzi jezdni do chodnika oraz opaskę za chodnikiem na szer. ok 0,8 m. • w innych przypadkach (ze względu na niejednorodny charakter pasa drogowego) min szerokość koszenia to 2 m
Zamawiający oszacował zakres koszenia przeciwskarpy (tj.: 60% oraz 70 % sumy długości dróg na poszczególnych zadaniach) wykonawca zobowiązuje się do wykoszenia przeciwskarpy w miejscach dostępnych oraz wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z podanym zakresem w kosztorysie ofertowym. Zamawiający oszacował powierzchnię dla dwukrotnego koszenia ( tj. łącznie I i II koszenie): Powierzchnie dwukrotnego koszenia dla poszczególnych zadań wynosi: Dwukrotne koszenie traw i chwastów z poboczy, skarpy dna rowu i przeciwskarpy Zadanie nr 3 – 594 514 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 71647,31 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część - 4 Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym w roku 2022 - Drogi powiatowe na terenie Gminy Majdan KrólewskiZakres koszenia obejmuje: • pobocze • skarpę • dno rowu • przeciwskarpę • dodatkowo na wewnętrznych stronach łuków poziomych poszerzenie za przeciwskarpą w granicach pasa drogowego (tak aby była zachowana dobra widoczność) • pobocza przy istniejących chodnikach • miejsca niedostępne takie jak np.: pod barierami, przy ogrodzeniach, drzewach, słupach infrastruktury technicznej, znakach pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych. • w sytuacji wystąpienia chodnika dla pieszych przy jezdni należy wykosić opaskę za chodnikiem na sze. około 0,80m, w przypadku wystąpienia ograniczenia np. w postaci ogrodzeń itp. opaskę należy wykosić do istniejącego ogrodzenia/posesji, jeżeli za chodnikiem występuje rów należy wykosić opaskę za chodnikiem skarpę, dno rowu oraz przeciwskarpę; • w sytuacji wystąpienia chodnika dla pieszych za rowem należy wykosić pobocze, skarpę, dno rowu, przeciwskarpę oraz opaskę za chodnikiem na szer. ok 0.8 m • na długości chodników należy wykosić ręcznie wystające odrosty na powierzchni chodnika oraz przy krawędzi jezdni. • w przypadku wystąpienia chodnika za zieleńcem należy wykosić powierzchnię zieleńca na szerokości od krawędzi jezdni do chodnika oraz opaskę za chodnikiem na szer. ok 0,8 m. • w innych przypadkach (ze względu na niejednorodny charakter pasa drogowego) min szerokość koszenia to 2 m
Zamawiający oszacował zakres koszenia przeciwskarpy (tj.: 60% oraz 70 % sumy długości dróg na poszczególnych zadaniach) wykonawca zobowiązuje się do wykoszenia przeciwskarpy w miejscach dostępnych oraz wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z podanym zakresem w kosztorysie ofertowym. Zamawiający oszacował powierzchnię dla dwukrotnego koszenia ( tj. łącznie I i II koszenie): Powierzchnie dwukrotnego koszenia dla poszczególnych zadań wynosi: Dwukrotne koszenie traw i chwastów z poboczy, skarpy dna rowu i przeciwskarpy
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 34007,39 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część - 5 Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym w roku 2022 - Drogi powiatowe na terenie Gminy DzikowiecZakres koszenia obejmuje: • pobocze • skarpę • dno rowu • przeciwskarpę • dodatkowo na wewnętrznych stronach łuków poziomych poszerzenie za przeciwskarpą w granicach pasa drogowego (tak aby była zachowana dobra widoczność) • pobocza przy istniejących chodnikach • miejsca niedostępne takie jak np.: pod barierami, przy ogrodzeniach, drzewach, słupach infrastruktury technicznej, znakach pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych. • w sytuacji wystąpienia chodnika dla pieszych przy jezdni należy wykosić opaskę za chodnikiem na sze. około 0,80m, w przypadku wystąpienia ograniczenia np. w postaci ogrodzeń itp. opaskę należy wykosić do istniejącego ogrodzenia/posesji, jeżeli za chodnikiem występuje rów należy wykosić opaskę za chodnikiem skarpę, dno rowu oraz przeciwskarpę; • w sytuacji wystąpienia chodnika dla pieszych za rowem należy wykosić pobocze, skarpę, dno rowu, przeciwskarpę oraz opaskę za chodnikiem na szer. ok 0.8 m • na długości chodników należy wykosić ręcznie wystające odrosty na powierzchni chodnika oraz przy krawędzi jezdni. • w przypadku wystąpienia chodnika za zieleńcem należy wykosić powierzchnię zieleńca na szerokości od krawędzi jezdni do chodnika oraz opaskę za chodnikiem na szer. ok 0,8 m. • w innych przypadkach (ze względu na niejednorodny charakter pasa drogowego) min szerokość koszenia to 2 m
Zamawiający oszacował zakres koszenia przeciwskarpy (tj.: 60% oraz 70 % sumy długości dróg na poszczególnych zadaniach) wykonawca zobowiązuje się do wykoszenia przeciwskarpy w miejscach dostępnych oraz wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z podanym zakresem w kosztorysie ofertowym. Zamawiający oszacował powierzchnię dla dwukrotnego koszenia ( tj. łącznie I i II koszenie): Powierzchnie dwukrotnego koszenia dla poszczególnych zadań wynosi: Dwukrotne koszenie traw i chwastów z poboczy, skarpy dna rowu i przeciwskarpy Zadanie nr 5 – 443 486m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 53446,31 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część - 6 Wykonanie usług utrzymaniowych w pasie drogowym w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym w roku 2022 - Drogi powiatowe na terenie Gminy RaniżówZakres koszenia obejmuje: • pobocze • skarpę • dno rowu • przeciwskarpę • dodatkowo na wewnętrznych stronach łuków poziomych poszerzenie za przeciwskarpą w granicach pasa drogowego (tak aby była zachowana dobra widoczność) • pobocza przy istniejących chodnikach • miejsca niedostępne takie jak np.: pod barierami, przy ogrodzeniach, drzewach, słupach infrastruktury technicznej, znakach pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych. • w sytuacji wystąpienia chodnika dla pieszych przy jezdni należy wykosić opaskę za chodnikiem na sze. około 0,80m, w przypadku wystąpienia ograniczenia np. w postaci ogrodzeń itp. opaskę należy wykosić do istniejącego ogrodzenia/posesji, jeżeli za chodnikiem występuje rów należy wykosić opaskę za chodnikiem skarpę, dno rowu oraz przeciwskarpę; • w sytuacji wystąpienia chodnika dla pieszych za rowem należy wykosić pobocze, skarpę, dno rowu, przeciwskarpę oraz opaskę za chodnikiem na szer. ok 0.8 m • na długości chodników należy wykosić ręcznie wystające odrosty na powierzchni chodnika oraz przy krawędzi jezdni. • w przypadku wystąpienia chodnika za zieleńcem należy wykosić powierzchnię zieleńca na szerokości od krawędzi jezdni do chodnika oraz opaskę za chodnikiem na szer. ok 0,8 m. • w innych przypadkach (ze względu na niejednorodny charakter pasa drogowego) min szerokość koszenia to 2 m
Zamawiający oszacował zakres koszenia przeciwskarpy (tj.: 60% oraz 70 % sumy długości dróg na poszczególnych zadaniach) wykonawca zobowiązuje się do wykoszenia przeciwskarpy w miejscach dostępnych oraz wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z podanym zakresem w kosztorysie ofertowym. Zamawiający oszacował powierzchnię dla dwukrotnego koszenia ( tj. łącznie I i II koszenie): Powierzchnie dwukrotnego koszenia dla poszczególnych zadań wynosi: Dwukrotne koszenie traw i chwastów z poboczy, skarpy dna rowu i przeciwskarpy Zadanie nr 6 – 436 863 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 52648,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79476,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79476,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79476,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JARGA Anna Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8141460162
7.3.3) Ulica: ul. Ks. S. Sudoła 194
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Anna Stępień JARGA Firma wielobranżowa
jakie przetargi wygrała firma
Anna Stępień JARGA Firma wielobranżowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79476,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119533,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119533,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119533,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRYK-POL Bryk Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8141128396
7.3.3) Ulica: ul. Ks. S Sudoła 194
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119533,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77049,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77049,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77049,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Kopeć – Usługi Transportowe, Rolnicze i Sprzętem Budowlanym
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8141362896
7.3.4) Miejscowość: Kopcie 107
7.3.5) Kod pocztowy: 36-121
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77049,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36571,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36571,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36571,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK SYSTEM Michał Kopeć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8141693110
7.3.4) Miejscowość: Krzątka 153
7.3.5) Kod pocztowy: 36-110
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36571,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52686,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52686,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52686,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „AIMES” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8141685659
7.3.4) Miejscowość: Staniszewskie 36
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52686,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51899,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51899,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51899,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa A&J Józef Stopyra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8141475873
7.3.4) Miejscowość: Staniszewskie 36
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Stopyra Firma handlowo - usługowa "A&J"
jakie przetargi wygrała firma
Józef Stopyra Firma handlowo - usługowa "A&J"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51899,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Koszenie terenów zielonych w Gminie Mielno w 2025 roku
- "Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na zadania
- Rozbudowa drogi powiatowej 5906S, ul. Chemików do ul. Wita w Bieruniu
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Okrężna - Matejki - Kościelna na działce nr. ew. 42/11 AM-51 obręb Oleśnica
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.