Og³oszenie z dnia 2022-05-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00242010/01 - Wynik z dnia 2022-07-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrêbie Zabiele
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nied¼wiada
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019537
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nied¼wiada-Kolonia 43
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nied¼wiada
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-104
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@niedzwiada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrêbie Zabiele
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-347d13b4-dff0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00186871
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00006734/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Modernizacja (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w obrêbie Zabiele
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji".
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).
8. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem sprawy okre¶lonym w SWZ.
9. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
10. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku, gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz obowi±zku przed³u¿enia terminu sk³adania ofert albo ofert podlegaj±cym negocjacjom. Zamawiaj±cy zamie¶ci wyja¶nienia na stronie internetowej, na której udostêpniono SWZ.
11. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku, o którym mowa w ust. 10 powy¿ej.
12. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy tre¶ci± niniejszej SWZ, a tre¶ci± udzielonych odpowiedzi, jako obowi±zuj±c± nale¿y przyj±æ tre¶æ odpowiedzi.
13. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwo³ania zebrania wykonawców.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia 2016/679, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
3. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
4. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w
protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art.18ust.2rozporz±dzenia 2016/679.
5.Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje siê odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
7.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie
mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
8.W postêpowaniu s± przetwarzane dane osobowe podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporz±dzenia 2016/679. Dane te mog± dotyczyæ w szczególno¶ci samego Wykonawcy (osoby fizycznej prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz±), jego pe³nomocnika (osoby fizycznej), jak te¿ informacji o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedk³ada celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiaj±cego dotycz±cych wykonania przedmiotu zamówienia.
9.W postêpowaniu i po zakoñczeniu postêpowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje siê przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporz±dzenia 2016/679.
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679,Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
10.1. administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Nied¼wiada;
10.2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres inspektor@cbi24.pl;
10.3. dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrêbie Zabiele”.
10.4. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;
10.5.osoba fizyczna posiada:
10.5.1 na podstawie art.15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
10.5.2 na podstawie art.16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
10.5.3 na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2rozporz±dzenia 2016/679;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10.5.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
10.6. osobie fizycznej nie przys³uguje:
10.6.1. w zwi±zku zart.17 ust.3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
10.6.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 rozporz±dzenia 2016/679;
10.6.3. na podstawie art.21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust.1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
11. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w
postêpowaniu, w tym równie¿ obowi±zków wynikaj±cych z rozporz±dzenia 2016/679, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporz±dzenia 2016/679).
12. Wykonawca jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i
których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art.14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679.
13. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w
zwi±zku z ubieganiem siê Wykonawcy o udzielenie zamówienia w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporz±dzenia 2016/679. O¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca sk³ada w ofercie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrêbie Zabiele".
Zadanie obejmuje nastêpuj±ce drogi gminne:
Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej dzia³ki gruntu nr ewid. 103511L – Zabiele, dz. gruntu nr 539/2 – Zabiele, £±czna d³ugo¶æ dróg – 950 m.
Przedmiotowa inwestycja drogowa znajduje siê wy³±cznie na dzia³ce bêd±cej w³asno¶ci± Gminy Nied¼wiada. Ca³o¶æ drogi przebiega na wysoko¶ci s±siaduj±cego terenu. Obszar oddzia³ywania obiektu mie¶ci siê w ca³o¶ci na dzia³ce inwestora. Inwestycja nie wprowadzi ograniczeñ w zagospodarowaniu terenu znajduj±cego siê w bezpo¶rednim s±siedztwie pasa drogowego.
Projektowana droga bêdzie posiada³a nawierzchniê z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S 50/70 (warstwa ¶cieralna) o grubo¶ci – 5 cm..
Parametry techniczno-u¿ytkowe:
• 1 x 1 pas ruchu
• prêdko¶æ projektowa – V = 30 km/h
• prêdko¶æ miarodajna – V = 50 km/h
• nawierzchnia jezdni zró¿nicowana o szeroko¶ci zró¿nicowanej, zgodnie z kosztorysami na poszczególne drogi.
• odwodnienie powierzchniowe na przyleg³y teren.
Konstrukcja nawierzchni dla drogi
Szeroko¶æ podbudowy i nawierzchni okre¶lono w poszczególnych przedmiarach.
Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 103511L, dz. nr ewid. 539/2 – Zabiele, obrêb ewid. 0015 Zabiele,
Odcinek od km 0+000 do km 0+950.
Stan istniej±cy: nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej grubo¶ci ok 4 cm i szeroko¶ci 3,95 m. na podbudowie z piasku zagêszczonego cementem grubo¶ci 16 cm. Pobocza gruntowe szeroko¶ci zmiennej.
Stan projektowany: jw. plus warstwa ¶cieralna z mieszanki mineralno asfaltowej AC 11 S 50/70 grubo¶ci 4 cm i szeroko¶ci 3,95 m.
Kana³ technologiczny – II etap realizacji przebudowy.
Projektowany przebieg drogi w planie
Trasê dróg w planie przedstawiono kolorem czerwonym w czê¶ci graficznej. Zadanie nie obejmuje dzia³ek prywatnych.
Droga w przekroju pod³u¿nym
Profil pod³u¿ny zostanie poprowadzony po istniej±cej konstrukcji drogi.
Droga w przekroju poprzecznym
Zak³ada siê spadek jednostronny, lub dwustronny daszkowy na szerszych odcinkach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w wysoko¶ci do 10% warto¶ci zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy potencja³u osobowego, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje:
1)minimum jedn± osobê uprawnion± do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadaj±c± uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi
przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej
obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami
równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr
4 do SWZ;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:1. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
3. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia
oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do
oferty o¶wiadczenia, oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany umowy:1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia w tre¶ci Umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu do
Umowy podpisanego przez obie Strony, z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w Umowie oraz z uwzglêdnieniem art.
454 i 455 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowa- dzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w
chwili zawierania umowy lub w przy- padku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±- pienia
niekorzystnych warunków atmosferycznych powoduj±cych - ze wzglêdów technologicznych - wstrzymanie lub przerwanie
wykonywanych robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia w okresie d³u¿szym ni¿ 5 nastêpuj±cych po sobie
dni kalendarzowych - potwierdzonego pisemnie przez Zamawiaj±cego, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji
zamówienia nast±pi o tyle dni, przez ile trwa³o ich wstrzymanie;
2) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±- pienia
okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do
zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczegól- no¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe,
strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni,
odpowiadaj±c± okresowi wystêpo- wania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
3) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku skiero- wania przez
Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stano- wi±cych przedmiot zamówienia
lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez inny organ administracji
publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy
czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy
nakazano wstrzy- manie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
4) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±- pienia kolizji z
sieciami zewnêtrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przed³u¿enie terminu
realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z sieciami zewnêtrznymi lub
instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej - o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu
realizacji;
5) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±- pienia
konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±cznik nr 2 do umowy, zmian, powoduj±cych
wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamó- wienia, przy czym przed³u¿enie terminu
realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowa- dzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do
przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji
przez w³a¶ciwe organy;
6) przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2, mo¿e nast±piæ w przypadku oczeki- wania na
konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzêdowe i w³adz samorz±dowych, zmiany obowi±- zuj±cego prawa, wyniki
ekspertyz, wyroki s±dowe itp. o ile oczekiwanie to nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
przy czym przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi oczekiwania;
7) przed³u¿enia terminu wykonania w zakresie niezbêdnym wynikaj±cym z konieczno¶ci wykonania robót, dodatkowych;
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.miniportal.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-15 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamiana umowy:8) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w zakresie maj±cym bezpo¶redni
wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron umowy;
9) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, w celu wykazania
spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu,
i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samo- dzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, w stopniu nie
mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu
odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
10) zmniejszenie zakresu prac i odpowiednio zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku stwier- dzenia, ¿e
roboty ujête w projekcie nie s± niezbêdne do wykonania, z zastrze¿eniem
§ 5 ust. 20 pkt 1 umowy;
11) zmiany technologii wykonania elementów robót, rozwi±zañ technicznych lub materia³owych wynikaj±- cych z
dokumentacji, w trakcie prowadzenia robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, przy czym dopuszcza siê je tylko w
przypadku, gdy proponowane rozwi±zanie jest równowa¿ne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje
dokumentacja. W tym przypadku strona wystêpuj±ca o zmianê przedstawia projekt zamienny zawieraj±cy opis
proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji Projektanta;
12) zmiany osób pe³ni±cych funkcje kierownika budowy. Je¿eli zajdzie konieczno¶æ wprowadzenia takiej zmiany
Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów kandydata na stanowisko kierownika budowy lub kierownika robót, z których jednoznacznie
musi wynikaæ, ¿e osoba ta spe³nia warunki udzia³u, jakie by³y okre¶lone dla tej osoby w ramach postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego;
13) zmiany zasad p³atno¶ci. Je¿eli przed zakoñczeniem realizacji zamówienia Zamawiaj±cy otrzyma indywi - dualn±
interpretacjê podatkow± dotycz±c± podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postêpo- wania, która wska¿e na
konieczno¶æ zastosowania innej stawki podatku VAT ni¿ wynikaj±cy z oferty i umowy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ
zmiany umowy z Wykonawc± polegaj±c± na zmianie stawki podatku VAT - do tych czê¶ci zamówienia, do których bêdzie to
uzasadnione w ¶wietle otrzymanej interpretacji indywidualnej (sta³a zostaje kwota netto, wykonawca wystawi faktury z
w³a¶ciwym podat- kiem VAT);
14) Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych, innych mate- ria³ów i
urz±dzeñ ni¿ przewidziane w dokumentacji pod warunkiem, ¿e:
a) wynikaæ bêd± z konieczno¶ci usuniêcia b³êdów w dokumentacji lub realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu
innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych ni¿ przewidziane w dokumentacji,
b) przyjête w dokumentacji materia³y lub urz±dzenia s± niedostêpne na rynku, zosta³y wycofane z produkcji.
6. Strony przewiduj± zmianê umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT. Stawka i kwota podatku
VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê stawki podatku
VAT, co oznacza, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniej - szenia i zwiêkszenia wynagrodzenia brutto o kwotê równ±
ró¿nicy wynikaj±cej ze zmienionej stawki podatku
- dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wyko- nano.
INNE PRZETARGI NIED¬WIADA
- Zakup i dostawa dodatkowego wyposa¿enia w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku w Gminie Nied¼wiada, Górka Lubartowska 66, 21-104 Nied¼wiada
- Zagospodarowanie terenu w ramach realizacji projektu ¯³obek "Nied¼wiadek
wiêcej: przetargi NIED¬WIADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi ³±cz±cej ul. Towarow± w Komornikach z ul. Szkoln± w Plewiskach (...)"
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokszta³c±cym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
- Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce o nr ewid. 10/21 obr. ewid. Futoma o d³ugo¶ci 310 m
- Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce o nr ewid. 11 obr. ewid. Futoma o d³ugo¶ci 250 m
- Przebudowa dróg gminnych w Tuchorzy - etap VI
- Przebudowa ul. Wie¿owej na odcinku od skrzy¿owania z ul. Szarych Szeregów w kierunku ul. Ba¿antów "Budowa drogi ³±cz±cej ul. Ba¿antów z ul. Szarych Szeregów w Katowicach".
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.