eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziekanów LeśnyWykonanie przeglądów pogwarancyjnych i konserwacji urządzeń medycznych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/34/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie przeglądów pogwarancyjnych i konserwacji urządzeń medycznych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/34/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 65

1.5.2.) Miejscowość: Dziekanów Leśny

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227657121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitaldziekanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitaldziekanow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądów pogwarancyjnych i konserwacji urządzeń medycznych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/34/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be5c7e5-1aaf-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003093/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych i konserwacji urządzeń medycznych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitaldziekanow.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaldziekanow.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z
treścią art. 63 ust 2 u.p.z.p ofertę w postepowaniu o udzielenie zamówienia o wartości niższej niż progi
unijne ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 u.p.z.p. pod rygorem nieważności
składa się:
• w formie elektronicznej (do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie
oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym
art. 781 ustawy Kodeks Cywilny ) tj. w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem
świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa
określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. „o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej
(Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 ze zm.) przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w
imieniu wykonawcy.
• w postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym przez Wykonawcę w rozumieniu ustawy z
dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.
z 2020 r. poz. 346, 568, 1517 i 2320),
• w postaci elektronicznej podpisanej podpisem osobistym przez Wykonawcę w rozumieniu ustawy z
dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2020 r. poz. 332)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W zamówieniach publicznych, Zamawiający jako
administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13
RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w
szczególności:
• wykonawcy będącego osobą fizyczną,
• wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
• pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w
pełnomocnictwie),
• członka organu zarządzającego lub nadzorczego Wykonawcy, wspólnika spółki w spółce jawnej lub
partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub
prokurenta wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z
KRK),
• osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów
Opieki Zdrowotnej im. „Dzieci Warszawy” w Dziekanowie Leśnym ul. M. Konopnickiej 65, 05-092
Łomianki; NIP 118-13-49-898; REGON 000291210
• obowiązki Inspektora Ochrony Danych pełni p.Piotr Parjaszewski tel.: 22 7657121 e mail.:
iod@szpitaldziekanow.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy DZ/34/2021

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ/34/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przeglądów pogwarancyjnych i konserwacji urządzeń
medycznych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą
łączną liczbę punktów obliczoną na podstawie zsumowania liczby punktów uzyskanych w
poszczególnych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci faktury VAT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przeglądów pogwarancyjnych i konserwacji urządzeń
medycznych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą
łączną liczbę punktów obliczoną na podstawie zsumowania liczby punktów uzyskanych w
poszczególnych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci faktury VAT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przeglądów pogwarancyjnych i konserwacji urządzeń
medycznych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą
łączną liczbę punktów obliczoną na podstawie zsumowania liczby punktów uzyskanych w
poszczególnych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci faktury VAT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przeglądów pogwarancyjnych i konserwacji urządzeń
medycznych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą
łączną liczbę punktów obliczoną na podstawie zsumowania liczby punktów uzyskanych w
poszczególnych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci faktury VAT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przeglądów pogwarancyjnych i konserwacji urządzeń
medycznych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą
łączną liczbę punktów obliczoną na podstawie zsumowania liczby punktów uzyskanych w
poszczególnych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci faktury VAT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przeglądów pogwarancyjnych i konserwacji urządzeń
medycznych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą
łączną liczbę punktów obliczoną na podstawie zsumowania liczby punktów uzyskanych w
poszczególnych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatnosci faktury VAT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 108 ust 1 oraz 109 ust 1 pkt 5), 7), 8) oraz spełniają poniżej
określone warunki tj.:
1) posiadają właściwe zdolności techniczne lub zawodowe:
Zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) umowę/umowy, której/których
zakres obejmował usługi związane z przedmiotem zamówienia na rzecz
Zamawiającego/Zamawiających, którym jest jednostka służby zdrowia (szpital, klinika,
przychodnia)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie) usług związanych z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów
określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca w ww. wykazie wskazuje
wyłącznie dostawy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Do wykazu Wykonawca winien załączyć dowód, iż usługi zostały wykonywane należycie tj. referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. W
przypadku gdy Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tego
dokumentu – oświadczenia Wykonawcy
2) oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i
1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej - art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.p
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w
szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) informację musi złożyć każdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3) oświadczenia wykonawcy o
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 u.p.z.p. w zakresie
podstaw wykluczenia z postepowania określonych w SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6a
do SWZ), o których mowa:
• w art. 108 ust 1 pkt 1, 2 ,3, 4, 6 u.p.z.p.,
• art. 109 ust 1 pkt 5 oraz pkt 7 – 8 u.p.z.p.
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w
szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi złożyć każdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
4) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 u.p.z.p.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
podmiotów udostepniających zasoby w następującym zakresie:
a) oświadczenia podmiotu udostepniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 u.p.z.p. w zakresie podstaw wykluczenia z
postepowania określonych w SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6b do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) usług związanych
z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz
którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały
wykonane należycie. Wykonawca w ww. wykazie wskazuje wyłącznie dostawy w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Do wykazu Wykonawca winien załączyć dowód, iż usługi zostały wykonywane należycie tj. referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. W
przypadku gdy Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tego
dokumentu – oświadczenia Wykonawcy
2) oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i
1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej - art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.p

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

• wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 i 2
a do SWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę
ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące warunków płatności, oświadczenie o okresie związania
ofertą oraz o akceptacji projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza
powierzyć podwykonawcy.• aktualny dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy
tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru o ile nie jest on dostępny w
bezpłatnych i ogólnodostępnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy
wykonawca wskazał w formularzu ofertowym (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1
do SWZ). W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym
języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia
tłumaczenia dokumentu na język polski.
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub
podmiotu udostepniającego zasoby na zdolnościach lub sytuacji którego polega Wykonawca (w
szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) odpis lub informację musi
złożyć każdy z wykonawców lub podmiotów,
• w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres
umocowania pełnomocnika lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
wykonawcy,
• w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie
zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 58 ust.
2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania
ww. wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Zamawiający dopuszcza złożenie umowy regulującej współpracę i zasady reprezentacji
podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej jako dokumentu
równoważnego z pełnomocnictwem.
Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia:
 wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w
pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej
numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników.
 określenie zakresu pełnomocnictwa,
 podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w
szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenia składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia winny
potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postepowaniu w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału.W przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu
udostepniającego zasoby na zdolnościach lub sytuacji którego polega Wykonawca (w
szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) odpis lub informację musi
złożyć każdy z wykonawców lub • w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy
wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz
wspólników spółki cywilnej) (art. 58 ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający
ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ww. wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza złożenie umowy
regulującej współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w
szczególności umowę spółki cywilnej jako dokumentu równoważnego z pełnomocnictwem.
Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia:
 wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w
pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej
numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników.
 określenie zakresu pełnomocnictwa,
 podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców.
Uwaga: Zamawiający wymaga złożenia oferty wraz z załącznikami w postaci elektronicznej, w
formantach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r.
poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie:
a) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy,
b) zmiany danych teleadresowych,
c) zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie,
d) zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń (zmiany
przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia).
e) w przypadkach określonych w art. 455 ust. 2 u.p.z.p.
2. Zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia):
a) zmiany terminu obowiązywania umowy
b) zwiększenie ilości usług w danej pozycji w stosunku do ilości objętej umową poprzez
rezygnację z określonej ilości innego niewykorzystanego asortymenty na rzecz danej pozycji pod
warunkiem, iż cena jednostkowa pozycji zwiększanej ilościowo oraz wartość umowy nie może
ulec podwyższeniu, a zmiana zostanie zaakceptowana przez strony.
2) Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowiązań
niezrealizowanych
w przypadku:
a) w przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT w odniesieniu do
zakresu usługi objętej umową,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej
ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za
pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych o których mowa
w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy i Wykonawca w sposób
obiektywny udowodni ich wielkość.
3) Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody
Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust 1 a, b, d, dla których skuteczności wystarczające jest
jednostronne pisemne oświadczenie strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitaldziekanow.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.