Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00112681/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport uczestników Klubu Seniora w ramach projektu nr FELD.07.09-IP.01-0011/23 pn. „ CUŚ DOBREGO 2 ” z EFS Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750709628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadkowice
1.5.2.) Miejscowość: Sadkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-206
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops.gminasadkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminasadkowice.pl/27,gminny-osrodek-opieki-spolecznej
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03e4bf29-ac33-4230-88a6-deab6498b4c91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkowicach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport uczestników Klubu Seniora w ramach projektu nr FELD.07.09-IP.01-0011/23 pn. „ CUŚ DOBREGO 2 ” z EFS Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03e4bf29-ac33-4230-88a6-deab6498b4c9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00387369/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Transport uczestników projektu CUŚ DOBREGO 2 do Klubu seniora oraz na wyjazdy kulturalne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr FELD.07.09-IP-0011/23 pn. „ CUŚ DOBREGO 2 ” z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112681
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/CUŚ/PZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa na wyjazdy kulturalne, integracyjne
i krajoznawcze dla 25 uczestników Klubu Seniora w gminie Sadkowice oraz 2 opiekunów.
2. Wyjazdy będą odbywać się w okresie od dnia obowiązywania umowy przez okres 26 miesięcy. Łącznie planowanych jest 13 wyjazdów.
3. Transport na trasie Sadkowice -> miejsce docelowe w średniej odległości 150 km w jedną stronę oraz powrót na tej samej trasie: miejsce docelowe -> Sadkowice.
4. Uwzględnia się odwóz do najbliższego przystanku we wsi z której jest senior- ze względów bezpieczeństwa.
5. Wyjazdy mogą mieć miejsce we wszystkie dni tygodnia.
6. Zamówienie obejmuje realizację usługi transportowej na wyjazdy do kina, teatru, muzeum, zoo, zagród tematycznych, stadionu narodowego itp. dla 25 uczestników oraz 2 opiekunów.
7. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi przewozowe pojazdami:
- do korzystania z których, w celu wykonywania niniejszej umowy, przysługuje mu tytuł prawny lub prawo do dysponowania,
- które mają odpowiednią liczbę miejsc, mieszczącą całą grupę.
- które są ubezpieczone w zakresie odpowiedzialność OC i NNW posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów,
- które są sprawne techniczne i posiadają aktualne badanie techniczne,
- które są wyposażone w działającą klimatyzację,
- których stan czystości i warunki sanitarne zapewniają dorosłym przewóz bezpieczny dla ich zdrowia,
8. Wykonawca w razie awarii lub niesprawności pojazdów- środków transportu z jakiejkolwiek przyczyny, zapewni niezwłocznie na swój koszt zastępczy środek transportu o takich samych parametrach.
9. Zamawiający będzie rezerwował transport 14 dni przed planowaną data wyjazdu.
10. Kalkulacja usługi:
150 km w jedną stronę tj. 300 km w obie strony
300 km x 13 wyjazdów = 3900 km
Plan Wyjazdów:
2025 r. 5 wyjazdów
2026 r. 5 wyjazdów
2027 r. 1 wyjazd
+ fakultatywnie 2 wyjazdy w okresie trwania umowy.
11. Liczba wyjazdów w danym roku może ulec zmianie, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę.
12. Wykonawca podczas wykonywania przewozu na poszczególnych trasach nie może przewozić osób trzecich. Jedynie uczestników Klubu Seniora.
13.Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż wśród uczestników projektu mogą znajdować się osoby niesamodzielne, w tym osoby z niepełnosprawnościami ruchowymi.
14. Wykonawca zapewnieni taki środek transportu, dzięki któremu będzie możliwość przewiezienia osoby/osób niepełnosprawnych wraz z ich wózkiem inwalidzkim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCIŚ TAXI OSOBOWE Marcin Kobyłecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351602674
7.3.3) Ulica: Wilkowice 23
7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 96-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Marek Góraj - w zakresie środka transportu niezbędnego do realizacji zamówienia.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIŚ TAXI OSOBOWE MARCIN KOBYŁECKI
jakie przetargi wygrała firma
MARCIŚ TAXI OSOBOWE MARCIN KOBYŁECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SADKOWICE
więcej: przetargi SADKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż do Krakowa, w okresie maj - czerwiec 2025 r.
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Usługa przewozu osób
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- 271.3.2025 Świadczenie usługi door to door
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.