eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinKPP Łęczna - remont bieżący (zalewanie piwnic)



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
KPP Łęczna – remont bieżący (zalewanie piwnic)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 54 15

1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KPP Łęczna – remont bieżący (zalewanie piwnic)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-820006d9-b57a-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017280/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 KPP Łęczna - remont bieżący

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112457/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 28/1.1.19/22/SZP/B

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i sanitarnych
w budynku Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej.
2. Planowany zakres zadania opisany szczegółowo w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) obejmuje w szczególności:
- sporządzenie dokumentacji projektowej i powykonawczej,
- roboty naprawcze i przebudowy systemu odwodnienia połaci dachowych,
- roboty naprawcze elementów kanałów wentylacji grawitacyjnej (wymiana kratek wentylacyjnych w kominach),
- roboty izolacyjne ścian fundamentowych w zakresie izolacji pionowej i poziomej,
- naprawę i wyrównanie istniejących tynków,
- malowanie,
- przebudowę – rozbudowę systemu przewodów kanalizacji deszczowej dla włączenia odwodnienia dachu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w PFU oraz we wzorze umowy, które stanowią załączniki do SWZ.
Za uwzględnienie w wycenie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca.
4. Postulowane wymagania wobec Wykonawców:
1) akceptacja warunków umowy w całości,
2) w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych tożsamych z ofertą oraz wymaganiami Zamawiającego określonymi w PFU i innych dokumentach, stanowiących integralną część, obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla jego realizacji jak również uzyskanie/opracowanie przez Wykonawcę określonych w PFU dokumentów, a w szczególności: niezbędnych opinii, inwentaryzacji powykonawczych, protokołów z prób i badań,
3) Wykonawca winien przed podpisaniem umowy zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy, wymogami określonymi w niniejszej dokumentacji i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami i uwzględnić je w wynagrodzeniu,
4) zamówienie realizowane będzie w czynnym obiekcie, w godz. 730–1530,
5) Wykonawca przystępując do postępowania uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy,
6) podczas przygotowania oferty Wykonawca oprze swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz wizjach lokalnych na obiekcie,
7) Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
Wizja lokalna jest jednak zalecana w celu prawidłowego sporządzenia oferty.
8) Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy oraz badania konieczne do przeprowadzenia w celu prawidłowej realizacji zadania,
9) Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy,
10) Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich robót i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Za ujęcie wszystkich robót w kalkulacji ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy,
11) termin płatności faktury VAT – zgodnie z umową (w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury), forma płatności – przelew,
12) jeżeli Wykonawca wystawiał będzie ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem platformy, wówczas w polu faktury o nazwie referencja kupującego umieści następujący symbol: LB3L00.
5. Okoliczności wskazane w art. 436 pkt 4 lit b ustawy, tj. w szczególności zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne oraz zasady gromadzenia i zmiany wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych polanach kapitałowych, nie będą miały wpływu na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
6. W nawiązaniu do art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto, należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Za rozwiązanie równoważne do opisywanego przez Zamawiającego zostanie uznane rozwiązanie potwierdzające spełnienie co najmniej parametrów określonych w normie wymaganej przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w zakresie norm, jest obowiązany oświadczyć w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Zamawiający przewiduje wymagania w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Wykonawca/podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby (pracowników fizycznych) wykonujące prace pod kierownictwem kierownika robót lub Wykonawcy przy niżej wymienionych czynnościach:
1) wykonanie robót budowlanych: ziemnych, przygotowawczych i rozbiórkowych, izolacyjnych, tynkarskich i malarskich, montażu rusztowań, elewacyjnych, blacharskich i dekarskich, pozostałych robót wykończeniowych;
2) wykonanie robót związanych z zakresem sanitarnym: uszczelnienie przyłącza wodociągowego, przebudowa z rozbudową systemu kanalizacji deszczowej, wymiana elementów wentylacji grawitacyjnej w kominach;
3) wykonanie prac porządkowych po robotach budowlanych.
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby wykonujące wskazane wyżej czynności.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są w § 2 oraz § 20 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gela USŁUGI Budowlane Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133106244

7.3.4) Miejscowość: Czerniejów 49A, Jabłonna

7.3.5) Kod pocztowy: 23-114

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.