Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00100383/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
- 2023/BZP 00260576/01 - Wynik z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja szybu „Giszowiec” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
w Bytomiu, Oddział KWK „Wieczorek II”, w tym: Część I, Część II, Część III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.srk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja szybu „Giszowiec” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.w Bytomiu, Oddział KWK „Wieczorek II”, w tym: Część I, Część II, Część III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd0d6dde-aeb6-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187088
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-WII-0002/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6883990,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Wykonanie doszczelnienia rury szybowej poprzez cementację kontaktową oraz likwidacja wyposażenia szybu4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1581358,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Likwidacja górniczego wyciągu szybowego, likwidacja poprzez zasypanie rury szybowej oraz wykonanie płyty zabezpieczającej na zrębie4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 3944233,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Likwidacja budynku nadszybia oraz stalowej wieży szybowej.”4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1358398,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE:
art. 255 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych ze względu na fakt, iż najkorzystniejsza oferta w zakresie części I przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Najkorzystniejsza oferty złożona przez Wykonawcę w zakresie części I z kwotą w wysokości 4 305 000,00 zł brutto przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na finansowanie zamówienia o 2 359 929,24 zł brutto;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4305000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE:
art. 255 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych ze względu na fakt, iż najkorzystniejsza oferta w zakresie części II przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Najkorzystniejsza oferta złożona przez Wykonawcę w zakresie części II z kwotą w wysokości 6 088 500,00 zł brutto przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na finansowanie zamówienia o 1 237 092,40 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6088500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12015805,43 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- ABC Przedsiębiorczości - szkolenie w ramach realizacji projektu "Biznes na zicher - 100 tysięcy na start"
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera dla UCSUM w Bytomiu
- "Dostawa wapna pokarbidowego" w ramach zadania "Prowadzenie prac związanych z czyszczeniem oraz ze zrzutem wód kopalnianych do rzeki Brynicy" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centra
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
- Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich do Żłobka Miejskiego nr 1 w Bytomiu w 2025 roku
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Bytomiu.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z" - zbiorczej Racławice - Wrocimowice - Radziemice - Skrzeszowice w km 3 + 013,20 ÷ 3 + 607,00, km 4 + 354,75 ÷ 5 + 940,00, km 6 + 453,00 ÷ 8 + 555,00
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Przebudowa ul. Dunikowskiego (Łozy) w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Budowa i modernizacja chodników"
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.