Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00299391/01 - Wynik z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego” w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Hrubieszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 64
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 696 69 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_hrubieszow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkhrubieszow.bip.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego” w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58929390-df42-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015987/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora inwestorskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58929390-df42-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Szczegóły określono w SWZ - rozdział XII. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych
i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Szczegóły określono w SWZ - rozdział XII. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych
i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego
w Hrubieszowie, ul. Nowa 64, 22 – 500 Hrubieszów, tel. 84 696 69 00,
e – mail: zk_hrubieszow@sw.gov.pl;
dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie
ul. Nowa 64, 22 – 500 Hrubieszów, tel. 84 696 69 22, e – mail: iod_hrubieszow@sw.gov.pl;
Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego” nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa pawilonu mieszkalnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie”, nr sprawy: D/Kw.2232.4.2023.MJ prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 88 oraz art. 74ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani / Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani / Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz SWZ - rozdział XXV. Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.4.2023.MJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa pawilonu mieszkalnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Zakładzie Karnym
w Hrubieszowie” w branżach:
1) architektonicznej;
2) konstrukcyjno – budowlanej;
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
5) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
6) inżynieryjnej drogowej;
2. W ramach zamówienia inspektor nadzoru będzie opiniował dokumentację projektową przedłożoną zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa pawilonu mieszkalnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie” realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj.
3. Zestawienie prac związanych z realizacją całości zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa pawilonu mieszkalnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Zakładzie Karnym
w Hrubieszowie” oraz obowiązki Wykonawcy zostały wyszczególnione w ogólnych warunkach umowy – załącznik nr 1 do SWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (program funkcjonalno – użytkowy) – załącznik nr 9 do SWZ.
4. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
5. Wszystkie branże stanowią całość przedmiotu zamówienia.
6. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
7. W skład opisu przedmiotu zamówienia wchodzą także:
1) Program fukcjonalno - użytkowy (PFU),
2) Specyfikacja Warunków Zamówienia.
7. W związku z ustawą z dnia 09.11.2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym, Zamawiający akceptuje faktury elektroniczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
Nazwa kryterium Waga kryterium
1. Cena brutto 60%
2. Doświadczenie 40%
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%
1. Kryterium cena – waga kryterium 60%.
Sposób oceny – minimalizacja wg. wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych
uzyskana liczba punktów = --------------------------------------------------------------- x 60% x 100
cena brutto z oferty badanej
2. Kryterium doświadczenie – waga kryterium 40%
1) Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 1 roboty budowlanej o zakresie i wartości wymienionej w rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 – 0 pkt.
2) Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 1 roboty budowlanej dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej, o zakresie i wartości wymienionej w rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 - 20 pkt.
3) Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 2 robót budowlanych w tym 1 dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej, o zakresie i wartości wymienionej w rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 – 35 pkt.
4) Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem 2 robót budowlanych dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej, o zakresie i wartości wymienionych w rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 – 40 pkt.
Na potwierdzenie sprawowania nadzoru nad wykonaniem 1 lub 2 robót budowlanych dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Wykonawca złoży na wezwanie wykaz usług (załącznik nr 5 do SWZ), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
3. Wykonawca winien w formularzu ofertowym zaznaczyć jedno kryterium doświadczenie.
W przypadku braku zaznaczenia w formularzu ofertowym przez Wykonawcę jednego
z kryterium doświadczenia lub zaznaczeniu więcej niż jednego Zamawiający przyjmuje
w celu oceny danej oferty doświadczenie na poziomie minimalnym do spełniania
w warunkach udziału w postępowaniu i oceni na 0 pkt.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, prezentująca największą ilość przyznanych punktów łącznie w obu kryteriach.
5. Ocena ofert dokonywana będzie wg w/w wzorów, przez członków Komisji Przetargowej na kartach oceny ofert. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ kryteria wyboru.
7. Zamawiający wybierze ofertę tego Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów
po zsumowaniu wyżej wymienionych kryteriów „cena” + „doświadczenie inspektora nadzoru” = suma kryteriów – maksymalnie oferta może uzyskać w sumie 100 pkt. ( 100% = 100 pkt).
8. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
9. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835),
2. Spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej :
1) doświadczenia:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie prawidłowo wykonał co najmniej jedną usługę polegające na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego obejmującą wszystkie 6 zadań (branż):
pełnienie nadzoru budowlanego, sprawozdawczości i rozliczania kontraktu na zadaniu
z zakresu budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, Dz.U. z 2023 r., poz. 682 oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000 000,00 zł
- 1 usługę.
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca złoży wykaz usług (załącznik nr 5 do SWZ),
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączając poświadczenia określające, czy wymagane zadania zostały wykonane w sposób należyty, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku,
gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania których dotyczy poświadczenie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
2) kwalifikacji zawodowych:
Warunek dysponowania osobami do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowaniem osobami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
a) architektonicznej
Inspektor robót architektonicznych – uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń – co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnienia nadzoru nad robotami budowlanymi oraz brać udział jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy w inwestycji polegającej budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, Dz.U. z 2023 r., poz. 682. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000 000,00 zł - 1 usługę
b) konstrukcyjno – budowlanej
Inspektora robót konstrukcyjno – budowlanych – uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń – co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami konstrukcyjno-budowlanymi lub pełnienia nadzoru nad robotami konstrukcyjno-budowlanymi oraz brać udział jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy w inwestycji polegającej budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, Dz.U. z 2023 r., poz. 682 oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000 000,00 zł
- 1 usługę
c) dla branży instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: Inspektora robót w branży sanitarnej - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń – co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami konstrukcyjno-budowlanymi lub pełnienia nadzoru nad robotami konstrukcyjno-budowlanymi oraz brać udział jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy w inwestycji polegającej budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, Dz.U. z 2023 r., poz. 682 oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie)
o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000 000,00 zł - 1 usługę
d) dla branży instalacyjnej
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: Inspektora robót w branży elektrycznej - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami konstrukcyjno-budowlanymi lub pełnienia nadzoru nad robotami konstrukcyjno-budowlanymi oraz brać udział jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy w inwestycji polegającej budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, Dz.U. z z 2023 r., poz. 682 oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie)
o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000 000,00 zł - 1 usługę
e) dla branży telekomunikacyjnej
Inspektora robót w branży telekomunikacyjnej - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
f) dla branży inżynieryjnej drogowej
Inspektora robót dla branży drogowej - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem.
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca złoży wykaz inspektorów (załącznik nr 6 do SWZ),
Inspektor nadzoru powinien posiadać wykształcenie wyższe i uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami bez ograniczeń - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnieniu nadzoru nad robotami budowlanymi oraz brać udział jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy w inwestycji polegającej budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego
(w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, Dz.U. z 2023 r., poz. 682 oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) w realizacji obiektów budowlanych. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.
Przez „doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie” należy rozumieć lata przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Zgodnie z art. 12 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U.
z 2023 r., poz. 682) podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie stanowi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji:
1) Inspektora robót architektonicznych i Inspektora robót konstrukcyjno-budowlanych
oraz
2) Inspektora robót w branży elektrycznej i Inspektora robót w branży telekomunikacyjnej
przez jedną osobę, stosownie do posiadanych uprawnień dla dwóch specjalności, spełniającą wymogi stawiane przez Zamawiającego dla obu specjalności.
Przez „doświadczenie zawodowe” w pełnieniu danej funkcji należy rozumieć lata ciągłej przynależności do izby architektów/inżynierów, liczony od daty uzyskania stosownych uprawnień zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane.
UWAGA: Wskazane powyżej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi należy interpretować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz. 682 oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń
i dokumentów wchodzących w skład oferty.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców .
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Określone w SWZ
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) wykaz usług (załącznik nr 5 do SWZ),o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 niniejszej SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy oraz wykaz usług (załącznik nr 5 do SWZ), w celu wykazania doświadczenia (które jest jednym z kryteriów oceny ofert), o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 niniejszej SWZ dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy oraz wykaz usług (załącznik nr 5 do SWZ),
3) wykaz osób (inspektorów) odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia – (załącznik nr 6 do SWZ)
4) oświadczenie o aktualności informacji (załącznik nr 8 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określone w SWZ
2) na potwierdzenie wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art., 125 ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia
z postępowania według wzoru stanowiącego (załącznik nr 2 do SWZ).
3) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego (załącznik nr 3 do SWZ).
4) na potwierdzenie wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z dnia 15 kwietnia 2022 r. poz. 835), wykonawca składa do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia (Załącznik nr 2 do SWZ).
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców;
6) Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby dołącza również oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
8) zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy), załącznik nr 7 do SWZ);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowaniaw postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
4) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
5) Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają
się dokumenty:
a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie
z zasadami reprezentacji;
b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6) Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. W przypadku wskazania przez wykonawcę, w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczenia, możliwości uzyskania podmiotowych środków dowodowych, za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych podmiotowe środki dowodowe.
6. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzone
w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu rozstrzygającym jest rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym przez Zamawiającego terminie oświadczenia lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z art. 226 ust. 2 pkt 2c ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-31
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Zakup samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z osprzętem pługopiaskarki na potrzeby zimowego i letniego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie
- Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- "Remont pomieszczeń budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Hrubieszowie w celu podniesienia gotowości operacyjno-bojowej jednostki."
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.