eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz"Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni asfaltowej położonych w granicach administracyjnych miasta Sandomierza w 2022 roku".



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni asfaltowej położonych w granicach administracyjnych miasta Sandomierza
w 2022 roku”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48 15) 815-41-00

1.5.8.) Numer faksu: 0-15 815-41-01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni asfaltowej położonych w granicach administracyjnych miasta Sandomierza
w 2022 roku”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66b07f31-d749-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013741/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 "Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni asfaltowej położonych w granicach administracyjnych miasta Sandomierza"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie przeprowadzone zostało w trybie z wolnej ręki zgodnie
z art. 305 pkt 2 upzp („w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2
lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”) - w poprzednim postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5. W związku z tym zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 2) upzp obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: RZP.271.1.7.2022.MZI

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.10.2022.MZI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243315,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu bieżących remontów dróg o nawierzchni asfaltowej. Remont nawierzchni asfaltowej polegający na frezowaniu/wycięciu do 8 cm i uzupełnieniu ubytku masą asfaltową lub powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi wraz
z mechanicznym oczyszczeniem nawierzchni przed i po remoncie liczone w m2 remontowanej nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sandomierz do kwoty określonej na ten cel w budżecie Gminy Sandomierz na rok 2022 tj. do 200 000,00 zł brutto.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót stanowiące zał. nr 2 do Zaproszenia do negocjacji (dokumentacja techniczna) oraz projekt umowy stanowiący zał. nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót.
Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót.
Gwarancja na przedmiot zamówienia 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Warunki gwarancji określone zostały w § 11 projektu umowy o roboty budowlane stanowiącej zał. nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji o których mowa w art. 441 ustawy pzp:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia. Zwiększeniu mogą ulec wartości określone poniżej:
ilość m2 remontowanej nawierzchni asfaltowej polegający na frezowaniu/wycięciu do 8 cm
i uzupełnieniu ubytku masą asfaltową lub powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi wraz z mechanicznym oczyszczeniem nawierzchni przed i po remoncie liczone w m2 remontowanej nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Sandomierz w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego o którym mowa w § 1 ust. 2 projektu umowy (Zał. nr 1 do Zaproszenia do udziału w negocjacjach) .
Warunki skorzystania z prawa opcji:
a) Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi korzystać.
b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w czasie trwania umowy. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy, (w formie pisemnej lub mailem), oświadczenie, w którym wyrazi wolę skorzystania z prawa opcji oraz określi zakres
i termin realizacji usługi w ramach opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
c) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie określone na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie przetargowej Wykonawcy.
d) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach zamówienia podstawowego,.
Wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 866-173-46-77

7.3.3) Ulica: Towarowa 44

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.