Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00147111/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00167145/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00170539/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598
1.5.8.) Numer faksu: +48227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86ab6032-b6eb-48fd-95db-3024ea7c6ac7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025667/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Wymiana dźwigów osobowych w Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147111
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch wind 3- przystankowych, dostosowanych do transportu osób niepełnosprawnych, z zachowaniem istniejących szybów windowych w budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” położonym w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 71, w ramach zadania pn. „Wymiana dźwigów osobowych w Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie.”
2. Zakres prac w ramach przedmiotowego zadania został określony w dokumentacji projektowej wymiany dwóch wind osobowych w Budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie i obejmuje w szczególności:
1) demontaż istniejących dwóch dźwigów – producent dźwigów: Monitor S.p.A. Via Postumia 1, 20021 Baranzate di Bollate (Mi) Italia, numery fabryczne dźwigów: 208855 – dźwig 1000 kg oraz 208856 – dźwig 1600 kg (demontaż wszystkich podzespołów istniejących dźwigów, znajdujących się w maszynowni oraz w szybie, demontaż pozostałych instalacji w szybie i maszynowni, zamurowanie otworów po zdemontowanych elementach zarówno w szybie jak i w maszynowni, oczyszczenie ścian w maszynowni oraz malowanie farbą emulsyjną, oczyszczenie posadzek w maszynowni oraz malowanie farbą epoksydową, oczyszczenie ścian w szybie oraz pomalowanie ich farbą emulsyjną, oczyszczenie posadzki w szybie oraz pomalowanie jej farbą epoksydową, itp.),
2) montaż nowego oświetlenia w szybach,
3) wykonanie niezbędnych robót dostosowawczych w obrębie szybów,
4) wykonanie niezbędnych instalacji zasilających i oświetleniowych, doprowadzenie instalacji obwodów zasilających do miejsc montażu szafy sterowej dźwigów,
5) doprowadzenie instalacji obwodów zasilania administracyjnego do miejsc montażu szafy sterowej dźwigów,
6) dobór wind spełniających wymagania Zamawiającego określone w dokumentacji projektowej, dostawa i montaż wszystkich podzespołów dźwigów w istniejących szybach, przy czym dla poszczególnych urządzeń, należy uwzględnić w szczególności:
a) dźwig nr 1:
- dźwig z napędem elektrycznym typu MRL,
- osobowy, zapewniający dostępność dla osób, w tym dla osób niepełnosprawnych oraz z ograniczeniem ruchowym,
- udźwig 1000 kg lub 13 osób,
- prędkość: nie mniejsza niż 0,8 m/s (oczekiwana 1,0 m/s),
- liczba startów na godzinę: min. 100/h,
- ilość obsługiwanych przystanków/ilość dojść: 3 (kabina nieprzelotowa).
b) dźwig nr 2:
- dźwig z napędem elektrycznym typu MRL,
-osobowy, zapewniający dostępność dla osób, w tym dla osób niepełnosprawnych oraz z ograniczeniem ruchowym,
- udźwig 1600 kg lub 21 osób,
- liczba startów na godzinę: min. 100/h,
- prędkość: nie mniejsza niż 0,8 m/s (oczekiwana 1,0 m/s),
- ilość obsługiwanych przystanków/ilość dojść: 3 (kabina nieprzelotowa).
Szczegółowa, projektowana charakterystyka techniczna nowych dźwigów została zawarta w opracowaniu pn. Dokumentacja projektowa wymiany dwóch wind osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie.
7) montaż drzwi szybowych na wszystkich przystankach,
8) wykonanie obróbek drzwi szybowych na wszystkich kondygnacjach,
9) podłączenie dźwigów do centrali ppoż i sprawdzenie poprawności działania dźwigów w przypadku uruchomienia sygnału alarmu,
10) w przypadku zastosowania linii alarmowej ze służbami ratowniczymi w technologii GSM, zapewnienie przez wykonawcę karty do łączności w okresie gwarancji,
11) przygotowanie i przekazanie dokumentacji technicznej powykonawczej, w tym instrukcji obsługi w jęz. polskim i karty gwarancyjnej,
12) przeprowadzenie oceny zgodności dźwigów, certyfikacji zgodnie z obowiązującymi normami, pomiarów elektrycznych, prób obciążeniowych i innych wymaganych,
13) przeprowadzenie procedury rejestracji dźwigów w UDT, uzyskanie wszelkich pozwoleń na użytkowanie, poniesienie kosztów z tym związanych,
14) oczyszczenie placu budowy,
15) szkolenie pracowników użytkownika z obsługi i eksploatacji dźwigów,
16) serwisu, konserwacji dźwigów w okresie gwarancji i zapewnienie pogotowia dźwigowego w przypadku awarii dźwigów.
Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały, urządzenia oraz elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe oraz wyprodukowane w UE. Zamawiający nie dopuszcza wykorzystania materiałów, urządzeń oraz elementów wyposażenia używanych, w tym pochodzących z odzysku, ekspozycji, wystawy, itp. Nowe windy będą odpowiadać przepisom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U. z 2022 r. poz. 1225). Ponadto wszystkie ww. materiały powinny odpowiadać wszelkim wymaganym w tym zakresie normom oraz posiadać certyfikaty i świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz bezpieczeństwa, zgodnie z opisem zawartym w dokumentacji projektowej.
Zamawiający zastrzega, że części zamienne oraz serwis dostarczonych urządzeń (podzespołów) muszą być dostępne na terenie Polski w ciągu 7 dni.
Zamawiający zastrzega konieczność zapewnienia sterowania „otwartego” (ogólnodostępnego) dla wszystkich osób i firm z odpowiednimi uprawnieniami dozorowymi, pozbawione zabezpieczeń w postaci kodów/blokad/kluczy elektronicznych itp.
Zamawiający wymaga – w przypadku sytuacji alarmu, wpięcia dźwigów do systemu SSP, dwustronnej łączności głosowej ze służbami ratowniczymi, zapewnienia zjazdu na przystanek ewakuacyjny, otwarcia drzwi oraz unieruchomienia dźwigu.
3. Charakterystyka istniejących szybów windowych oraz istniejących dźwigów została zawarta w opracowaniu pn. Dokumentacja projektowa wymiany dwóch wind osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie.
4. Roboty budowlane są objęte następującą dokumentacją projektową:
1) Dokumentacja projektowa wymiany dwóch wind osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
3) Przedmiary robót, stanowiące materiał pomocniczy przy sporządzaniu oferty:
a) Przedmiar - wymiana windy osobowej w Domu Pomocy Społecznej KOMBATANT;
b) Przedmiar – wymiana windy szpitalnej w Domu Pomocy Społecznej KOMBATANT.
5. Obiekt objęty zakresem robót to budynek użyteczności publicznej, wolnostojący, posiadający trzy kondygnacje naziemne i jedną kondygnację podziemną. Będące przedmiotem zamówienia dwie windy obsługują tylko kondygnacje naziemne. Prowadzenie robót odbywać się będzie w czynnym obiekcie, stąd prace mogą odbywać się w godzinach 8-18, a prowadzenie prac generujących hałas należy zgłaszać do Administracji obiektu z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Prace należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracowników i użytkowników Domu Pomocy Społecznej. W trakcie realizacji prac Wykonawca będzie utrzymywał należyty porządek, ciągi komunikacyjne pozostawiał bez przeszkód, a powstałe w trakcie robót odpady i śmieci niezwłocznie będzie usuwał. Wszelkie instalacje, podłogi, ściany należy zabezpieczyć. Z uwagi na prowadzenie prac w obiekcie czynnym, otwory drzwiowe na wszystkich kondygnacjach należy zabezpieczyć szczelną obudową do pełnej ich wysokości.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze stanem faktycznym terenu objętego zamówieniem.
7. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania w imieniu Zamawiającego do odpowiedniego punktu zbiórki surowców z demontażu, powstałych przy robotach rozbiórkowych.
8. Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót tj.:
monter urządzeń dźwigowych oraz tzw. pracownik ogólnobudowlany.
1) Realizacja w/w. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1469 ze zm.).
2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
3) Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik do SWZ.
9. Okres gwarancji i okres rękojmi wynosi 36 miesięcy.
Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji na roboty budowlane dłuższej niż 36 miesięcy będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji krótszej niż 36 miesięcy będzie podstawą odrzucenia oferty.
10.Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
11. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) 42416100-1 – windy,
2) 45313100-5 – Instalowanie wind,
3) 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne,
4) 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli cenanajkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Na powyższe postępowanie złożono jedną ofertę. Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie posiada dodatkowych środków i nie może zwiększyć
kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322741,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515829,60 PLN
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie.
- Dostawa mobilnego aparatu ultrasonograficznego
- Wykonanie elementów odwodnienia ulic w miejscach wskazanych przez zamawiającego na terenie miasta Legionowo
- Przygotowanie posiłków dla Niepublicznego Przedszkola "Wesołe Sówki" w Legionowie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczenia na potrzeby podręcznego magazynu uzbrojenia w budynku nr 42 CSP Legionowo
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.