Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00114687/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00121031/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nasadzenia zieleni urządzonej realizowanej w ramach projektu pn. „Przywrócenie funkcji społeczno-gospodarczych zdegradowanych terenów w ramach rewitalizacji Grodziska Mazowieckiego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 755 55 34 wew. 250
1.5.8.) Numer faksu: (22) 755 23 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasadzenia zieleni urządzonej realizowanej w ramach projektu pn. „Przywrócenie funkcji społeczno-gospodarczych zdegradowanych terenów w ramach rewitalizacji Grodziska Mazowieckiego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1db10eef-b76b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038922/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Nasadzenia drzew w gminie Grodzisk Mazowiecki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nasadzenia zieleni urządzonej realizowanej w ramach projektu pn. „Przywrócenie funkcji społeczno-gospodarczych zdegradowanych terenów w ramach rewitalizacji Grodziska Mazowieckiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114687
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Nasadzenia zieleni urządzonej realizowanej w ramach projektu pn. „Przywrócenie funkcji społeczno-gospodarczych zdegradowanych terenów w ramach rewitalizacji Grodziska Mazowieckiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
w podziale na zadania:
1.1.Zadanie nr 1: Nasadzenia zieleni w gminie Grodzisk Mazowiecki
1.2.Zadanie nr 2: Pielęgnacja zieleni w okresie 24 miesięcy od daty odbioru końcowego Zadania nr
1.3.Zadanie nr 3: Nasadzenia zieleni miejskiej w Grodzisku Mazowieckim
1.4. Zadanie nr 4: Pielęgnacja zieleni w okresie 24 miesięcy od daty odbioru końcowego Zadania nr
2. OPIS INWESTYCJI
2.1. Lokalizacja terenu inwestycji:
Lokalizacja wszystkich prac, które są przedmiotem umowy znajduje się w Gminie Grodzisk Mazowiecki. Dokładne lokalizacje podane są w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usług - Załączniku nr 1. Przedmiar robót- wykaz roślin i pozostałych materiałów.
2.2. Inwestycja podzielona jest na cztery zadania:
2.2.1. Zadanie nr 1: Nasadzenia zieleni w gminie Grodzisk Mazowiecki
2.2.2. Pielęgnacja zieleni w okresie 24 miesięcy od daty odbioru końcowego Zadania nr 1
2.2.3. Zadanie nr 3: Nasadzenia zieleni miejskiej w Grodzisku Mazowieckim
2.2.4. Zadanie nr 4: Pielęgnacja zieleni w okresie 24 miesięcy od daty odbioru końcowego Zadania nr 3
2.3. Szczegółowy zakres zamówienia określa:
2.3.1. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usług, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ, obejmująca:
a) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usług- Opis
b) Załączniku nr 1. Przedmiar robót- wykaz roślin i pozostałych materiałów
c) Załączniku nr 2. Spis treści dokumentacji powykonawczej.
2.3.2. Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 7 dni od zawarcia Umowy dokumentację wymienioną powyżej. Odbiór dokumentacji w siedzibie Zamawiającego.
2.4. Zakres:
Zadanie nr 1 oraz Zadanie nr 2 obejmuje nasadzenia oraz pielęgnację :
drzew w Gminie Grodzisk Mazowiecki -72 szt.
krzewów i bylin w Gminie Grodzisk Mazowiecki -872szt.
oraz Zadanie nr 3 oraz Zadanie nr 4obejmuje nasadzenia oraz pielęgnację :
drzew w Grodzisku Mazowieckim -18 szt.
krzewów i bylin w Grodzisku Mazowieckim -450 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 i zał. 1a.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178441,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 558270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234830,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogrodnicza PHU Marzena Szklarzewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230035416
7.3.3) Ulica: Słoneczna 95
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARZENA SZKLARZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARZENA SZKLARZEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234830,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2025 r.
- Utrzymanie terenów zielonych w zasobach Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Głogowie przy ulicy Sowińskiego i Folwarcznej
- Założenie łąk kwietnych w różnych środowiskach - min. 6,5 ha
- Przebudowa i rozbudowa estrady na terenie rekreacyjnym GOKIR w Jankowicach przy ul. Kościelnej 19
- "Wykonywanie usług utrzymania czystości biurowca i kwatery myśliwskiej w Zamrzenicy w 2025 r."
- Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzyżowaniu ul. Utrata z ul. Waryńskiego (...) w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.