eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPrzeprowadzenie szkolenia z zakresu zagrożeń epidemiologicznych XXI wieku



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia z zakresu zagrożeń epidemiologicznych XXI wieku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkolenia z zakresu zagrożeń epidemiologicznych XXI wieku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85b83698-d0f5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023826/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Szkolenie medyczne- podstawowy kurs techniki symulacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Program rozwojowy z utworzeniem monoprofilowego CSM na kierunku pielęgniarstwo UJD w Cz-wie, POWR.05.03.00-IP.05-00-005/19”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153932/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18966,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu zagrożeń epidemiologicznych XXI wieku.
2. Charakterystyka i podstawowe wymagania dotyczące szkolenia:
1) Uczestnicy: 46 osób (studenci)
2) Liczba godzin szkolenia:
Ilość godzin szkoleniowych łącznie: 6 godzin dydaktycznych
1 godzina dydaktyczna=45 minut.
3) Język szkolenia: j.polski.
4) Tematyka szkolenia:
Przedmiot zamówienia obejmuje szkolenie obejmujące tematykę:
1. Zagrożenia epidemiologiczne XXI wieku
2. Zapobieganie chorobom wirusowym, objawy i szczepienia ochronne
3. Nowoczesne metody diagnostyki
4. Rola pielęgniarek w rozpoznawaniu chorób i w edukacji społeczeństwa
5) Forma szkolenia.
Godziny szkolenia w podziale na :
Wykład: 2 h dydaktyczne
Warsztaty: 4 h dydaktyczne
Salę do przeprowadzenia szkolenia udostępni Zamawiający nieodpłatnie.
6) Miejsce szkolenia
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
7) Zasady organizacji szkolenia:
a) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis kawowy:
- kawa z ekspresu, herbata czarna, cytryna, cukier, mleko do kawy bez ograniczeń,
- woda (gazowana i niegazowana) w butelkach 0,5 litrowych (0,5 litra na osobę),
- soki podane w dzbankach, różne smaki, np. smaki: pomarańcza, jabłko (0,5 litra na osobę),
- ciastka kruche – mix; cukierki czekoladowe w opakowaniach mix; ciasteczka kruche, pierniczki .
Stoły zapewnia Zamawiający.
b) Materiały dla uczestników: Uczestnikom szkolenia przekazane będą materiały dydaktyczne zgodne z tematyką szkolenia w formie elektronicznej, na nośniku USB, w formie PDF w liczbie równej liczbie uczestników.
c) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie list obecności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Easyrescue Wojciech Wieczorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342517123

7.3.3) Ulica: Koszykowa

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-781

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.