Og³oszenie z dnia 2022-05-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00258461/01 - Wynik z dnia 2022-07-15
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug hotelarskich realizowanych w 2022 roku dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017307171
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tamka 43
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-355
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nifc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nifc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug hotelarskich realizowanych w 2022 roku dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-06f7f7f6-e0d6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00187452
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00057415/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.16 ¦wiadczenie us³ug hotelarskich realizowanych w 2022 roku dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.nifc.pl/pl/bip/zamowienie/317_tryb-podstawowy-bez-negocjacji-zp2518202213.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal dostêpny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, 2) Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiaj±cego:
/NIFChopina/SkrytkaESP, znajduj±ca siê na platformie ePUAP pod adresem(https://epuap.gov.pl/wps/portal), 3) poczta elektroniczna: zamowienia@nifc.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do: Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, Formularza do komunikacji, Listy wszystkich postêpowañ. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów i o¶wiadczeñ sporz±dzonych w postaci papierowej oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP): https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania. 3. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Szczegó³owe informacje dotycz±ce korzystania z systemu miniPortal dostêpne s± w Instrukcji u¿ytkownika https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje Szczegó³owe informacje przedstawione s± w § 7 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, s. 2), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje,¿e: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie Narodowy Instytut Fryderyka Chopina z siedzib± przy ul. Tamka 43, 00-355 w Warszawie. 2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Narodowym Instytucie Fryderyka Chopina pod adresem: ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa lub poprzez e-mail iod@nifc.pl. Szczegó³owe informacje przedstawione s± w § 21 ust. 1 i 2 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania RODO na podstawie art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Pzp przedstawione s± w § 21 ust. 3 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.25.18.2022.1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± us³ugi hotelarskie polegaj±ce na zakwaterowaniu w hotelu artystów i uczestników wydarzeñ artystycznych i naukowych realizowanych w 2022 roku przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w hotelach 5* gwiazdkowych w pokojach standardowych jedno i dwuosobowych oraz w pokojach o podwy¿szonym standardzie (w tej samej cenie) w ³±cznej liczbie 2290 dób. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia oraz zasady wspó³pracy przedstawione s± odpowiednio w Za³±czniku nr 2 do SWZ oraz Za³±czniku nr 3 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55100000-1 - Us³ugi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Okre¶lony w § 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶æ
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Informacje na temat odleg³o¶ci oferowanego hotelu od Filharmonia Narodowa, ul, Jasna 5, 00-950 Warszawa , które pozwol± oceniæ ofertê i przyznaæ jej punkty w kryterium „Odleg³o¶æ”przedstawionym w § 18 SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza zmianê Umowy bez przeprowadzania nowego postêpowania, w nastêpuj±cych sytuacjach:a) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych, jakie maj± zastosowanie do zamówienia stanowi±cego przedmiot Umowy - zmiana stosowna do wprowadzanych rozwi±zañ prawnych;
b) zmiany stawki podatku VAT – cena netto nie ulegnie zmianie, nast±pi jedynie zmiana ceny brutto;
c) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy;
d) zmiany terminów p³atno¶ci;
e) pojawienia siê okoliczno¶ci nieprzewidzianych w momencie zawierania Umowy;
f) wyst±pienia Si³y wy¿szej.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Umowy w nastêpuj±cym zakresie i na nastêpuj±cych warunkach:
1) wynikaj±cym z dokonanej zmiany przepisów w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pod lit. a) niniejszego paragrafu;
2) wynagrodzenia za wykonanie Umowy, w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pod lit. b (zmiana ograniczona do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wynikaj±cej ze zmiany stawki podatku), lit. c (zmiana uzale¿niona od zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy), lit. d (zmiana polegaj±ca na wyd³u¿eniu b±d¼ skróceniu terminów p³atno¶ci), lit. e, f (zmiana polegaj±ca na zwiêkszeniu b±d¼ zmniejszeniu wynagrodzenia, w tym zmniejszenie lub/i nieponoszenie op³at anulacyjnych, o których mowa w § 4 ust. 1 lit. b i c Umowy w zale¿no¶ci od okoliczno¶ci nieprzewidzianych w momencie zawierania Umowy lub wynikaj±cych z wyst±pienia Si³y wy¿szej);
3) zakresu us³ug hotelarskich w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pod lit. e, f (zmiana polegaj±ca na zwiêkszeniu b±d¼ zmniejszeniu zakresu us³ug uzale¿niona od okoliczno¶ci nieprzewidzianych w momencie zawierania Umowy lub wynikaj±cych z wyst±pienia Si³y wy¿szej).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-20 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-19
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegaj±ca na przebudowie wej¶cia g³ównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegaj±ca na przebudowie wej¶cia g³ównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych czê¶ci wód powierzchniowych dla których nie by³o mo¿liwo¶ci wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z czê¶ciow± wymian±, monta¿ rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. ¯wirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodoci±gowej przeciwpo¿arowej
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi hotelarskiej i restauracyjnej
- Zapewnienie posi³ków i noclegów w zawi±zku z organizacj± Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych oraz Balu Jubileuszowego z okazji 25-lecia Akademii Bialskiej im. Jana Paw³a II
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZ¡CEJ WYPRACOWANYCH MODELI US£UG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Us³ugi w zakresie organizacji, konferencji, konwentów, targów, szkoleñ i innych wydarzeñ dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej we Wroc³awiu
- ¦wiadczenie us³ugi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a - 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r - 06.06.2025 r PSP 12 w Stalowej Woli
- Us³ugi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZ£O¦Æ" - powt.
wiêcej: Us³ugi hotelarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.