Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00102566/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00118646/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kalinowicach Górnych wraz z zagospodarowaniem terenu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Ziębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-138e03e2-adea-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kalinowicach Górnych wraz z zagospodarowaniem terenu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-138e03e2-adea-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029642/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kalinowicach Górnych wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102566
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Przedmiotem zamówienia jest budowa od podstaw nowego budynku świetlicy wiejskiej w Kalinowicach Górnych, zagospodarowanie terenu przyległego oraz wyposażenie budynku.
Zadanie jest realizowane z udziałem dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) demontaż urządzeń zabawowych, siłowni zewnętrznej, ogrodzenia i wiat
w sposób umożliwiający ich ponowne wykorzystanie;
b) budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z wiatą zadaszającą taras;
c) budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki pojemności do 10m3;
d) budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem
na wody opadowe/roztopowe pojemności 15m3;
e) budowa przyłącza wodociągowego;
f) budowa wewnętrznej linii zasilającej;
g) budowa instalacji oświetlenia terenu;
h) budowa parkingu na samochody osobowe oraz ciągów komunikacyjnych;
i) budowa ogrodzenia całej działki;
j) montaż elementów małej architektury;
k) montaż urządzeń placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej;
l) budowa zjazdu z drogi powiatowej nr 3188;
m) budowa boksu na kubły na odpadki, częściowa niwelacja terenu, a także założenie terenów zielonych na działce o numerze ewidencyjnym 83
w miejscowości Kalinowice Górne, obręb Kalinowice Górne;
n) dostawę mebli oraz wyposażenia kuchni.
4) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ.
5) Zagospodarowanie terenu należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym.
6) Zjazd z drogi powiatowej należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym oraz uzgodnieniem z ZDP.
7) Zdemontowane urządzenia placu zabawa oraz siłowni zewnętrznej należy ponownie zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
8) Plac zabaw wykonać zgodnie z projektem wykonawczym, z tym że w zakres zamówienia nie wchodzi dostawa i montaż następujących urządzeń:
a) zjazd linowy (B1),
b) tuba (B2),
c) zestaw zabawowy 2-wieżowy (B6).
9) W zakres zamówienia nie wchodzi dostawa i montaż urządzeń skateparku:
a) quater pipe (A1),
b) funbox z grindboxem (A2),
c) miniramp/bank ramp (A3).
10) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wywiezie urobek ziemi, gruz oraz inne odpady do utylizacji.
11) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wywiezie urobek ziemi, gruz oraz inne odpady do utylizacji. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane ze zużytą podczas robót energią elektryczną, wodą oraz za odprowadzone ścieki.
12) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 do SWZ w tym:
a) dokumentacja projektowa;
b) STWiORB;
c) przedmiary robót;
2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
3. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 Pzp. oraz art. 99 ust. 4 Pzp, ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp.
Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp. Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub
równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Szczegółowe informacje zawarto w dziale IV pkt 5 SWZ.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy,
w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: ziemnych, przygotowawczych, rozbiórkowych, wykończeniowych, betoniarskich, murarskich, tynkarskich, elewacyjnych, stolarki okiennej i drzwiowej, elektrycznych, sanitarnych, montażowych – prace wykonywane przez tzw. pracowników fizycznych, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy.
Szczegółowe postanowienia zawarto w dziale IV pkt 6 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45262300-4 - Betonowanie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4580380,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5790814,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4580380,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECA DESIGN GW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366355107
7.3.3) Ulica: ul. gen. Stefana Grota-Roweckiego 113 lokal 2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-232
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom całość prac.
W dniu podpisania umowy Wykonawca znał jednego podwykonawcę, tj. TK EkoBud Nadzory, Usługi ogólnobudowlane Tomasz Kowaliszyn, ul. Jodłowicka 15/17, 54-062 Wrocław
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4580380,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI ZIĘBICE
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIENIA I OC GMINY ZIĘBICE ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W ZIĘBICACH
więcej: przetargi ZIĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.