Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00087820/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00105802/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenu na potrzeby rekreacji w rejonie ulic Głównej i Stawowej w m. Lubojenka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Mykanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mykanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja terenu na potrzeby rekreacji w rejonie ulic Głównej i Stawowej w m. Lubojenka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd647a41-a7ab-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003126/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rewitalizacja terenu na potrzeby rekreacji w rejo nie ulic Głównej i Stawowej w m. Lubojenka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje m. in. Wykonanie :
1. Roboty związanych z przebudową istniejącego stawu i związanej z nią infrastruktury oraz prac melioracyjnych obejmuje:
- przebudowę istniejącego stawu na powierzchni - 0,4 ha
- wykop gruntu z czaszy stawu z odwozem - 0,4 ha
- roboty ziemne przy profilowaniu skarpy – 250m 3
- przebudowę urządzenia piętrzącego ( rozbiórka i wykonanie nowego ) – 1 szt
- prace konserwatorskie na rowie (renowacja rowu odprowadzającego wodę ze stawu) –
100,00 m (w tym wlot do stawu)
- odmulenie cieku Sękowica – 1000 m na odcinku do ul. Częstochowskiej
- usunięcie krzewów (wykonanie odtworzenia użytku łąkowo-rolnego na obszarze istniejącego
trzcinowiska ) –0,4 ha
- wykonanie drenażu – 120 mb
- wykonanie powierzchni piaszczystej przyległej do stawu -0,1 ha
- dowóz i rozścielanie piasku na geowłókninie – 1000m 2 x 0,4 m = 4000 m3
- dowóz i rozścielanie gruntu mineralnego na geowłókninie – 4000 m3 x0,2 m = 800 m3
- prace wykończeniowe – obsiew, plantowanie terenu – 4 000 m 2
2.W zakresie zagospodarowania rekreacyjnego w odniesieniu do elementów małej architektury prace z tym związane stanowią:
• roboty związane z budową miejsc postojowych
- wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej - miejsca postojowe – 150 m2
• budowa ciągu spacerowego z elementami małej architektury
- wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej- chodniki – 2000 m2
- wykonanie przepustów rurowych – 4 szt
- roboty ziemne związane z niwelacją terenu- 1000 m3
- dostawa i montaż - ławka z koszem – 12 kpl;
- ławka bez oparcia (przy grillu) – 8 szt.
• elementy małej architektury – plac
- altana 7 x 9 z stołami i ławkami, wraz z nawierzchnią – 1 kpl
- ogrodzenie – 40 m
- stojak na rowery -1 szt
- grill na trójnogu – 1 kpl
- nawierzchnia bezpieczna HIC – 670 m2
- ogrodzenie wokół placu zabaw – 60 m
- dostawa i montaż – Tyrolka – 1 kpl
- latarnie ledowe - 9 szt ( Zamawiający wymaga zamontowania lamp ledowych )
- Zamawiający wymaga zamontowania 7 lamp ledowych na słupkach o wys. 3m przy każdej ławce (chodnik) i 1 lampy ledowej przy altance 5x4 oraz 1 lampy przy nawierzchni piaszczystej (usytuowanie lampy do uzgodnienia z Zamawiającym)
- dostawa i montaż urządzeń placu zabaw - 1 kpl
• elementy małej architektury – działka 1315
- dostawa i montaż – altana 5 x 4 ze stołem i krzesłami – 1 kpl
- dostawa i montaż - stojak na rowery – 1
• zagospodarowanie wysepki
- wzmocnienie skarp wraz z wykonaniem balustrady – 25,00 m
- palisada 10,00 m
- wykonanie podestu z barierami (dojście na wysepkę) Zamawiający wymaga aby konstrukcja nośna wraz z balustradami wykonana była z metalu ocynkowanego i pomalowanego proszkowo. Dopuszcza się wykończenie z elementów drewnianych impregnowanych – 1 szt
- dostawa i montaż - stolik na wysepce – 1 kpl
• wykonanie boiska do siatkówki plażowej na terenie piaszczystym
- dostawa i montaż słupków i siatki
- dostawa i montaż ogrodzenia przechwytującego piłkę
• wykonanie monitoringu terenu rekreacyjnego
Uszczegółowienie zakresu prac i dostawy elementów małej architektury zawiera załącznik nr 8 do SWZ
Opis inwestycji zawarty we wniosku o dofinansowanie:
Planowana inwestycja jest kontynuacją działań gminy Mykanów w zakresie stworzenia Centrum turystyczno-rekreacyjnego w m. Lubojenka. Rewitalizacja obejmuje obszar około 2,5 ha, który docelowo ma stać się miejscem wypoczynku dla mieszkańców gminy i Częstochowy. Inwestycja umożliwi rozwój miejscowości, pobudzi działalność gospodarczą – usługi gastronomiczne
i agroturystyczne.
W I etapie działań gmina wybudowała boisko sportowe i plac zabaw, który służy nie tylko mieszkańcom Lubojenki ale i okolicznych miejscowości. Ponadto gmina wyczyściła jeden staw który już służy do wypoczynku i rozwijania pasji wędkarskich.
W II etapie – inwestycji gmina planuje: odmulenie drugiego stawu , prace z przebudową istniejącego stawu i związanej z nią infrastruktury, prace melioracyjne, wykonanie powierzchni piaszczystej przyległej do stawu/ boisk do piłki plażowej/, wykonanie obiektów małej architektury, ciągów spacerowych, instalacji oświetlenia ciągów spacerowych latarniami hybrydowymi / energia wytwarzana ze źródeł odnawialnych/, stworzenie miejsc postojowych.
Ponad to do zadań Wykonawcy należy także zakup wraz z dostawą i montażem tablic informacyjnych i pamiątkowych. Wykonanie przez Wykonawcę na własny koszt i umieszczenie tablic - 4 szt. informacyjnych i pamiątkowych zgodnych z wytycznymi instytucji dofinansowującej w ramach programu Polski Ład.
Do zadań wykonawcy należy organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych (narad roboczych co najmniej raz w miesiącu) w celu weryfikacji postępu i zaawansowania robót, weryfikacji przyjmowanych rozwiązań a także zgodności wykonania zadania z dokumentacją projektową w siedzibie Zamawiającego lub na terenie placu budowy w celu weryfikacji postępu i zaawansowania robót budowlanych, weryfikacji przyjmowanych rozwiązań i dostarczanych materiałów a także zgodności wykonania zadania z zatwierdzoną dokumentacją projektową. Wykonawca sporządza na bieżąco protokoły z narad roboczych i przekazuje je zainteresowanym stronom.
Wykonawca Inwestycji zobowiązany jest do zapewnienia finansowania przedmiotu umowy w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłaty z Promesy na zasadach wskazanych w załączniku nr. 7 projekt umowy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2398500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7639787,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2398500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732272806
7.3.3) Ulica: Prosta
7.3.4) Miejscowość: Lubojenka
7.3.5) Kod pocztowy: 42-209
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nazwa podwykonawcy: BLOB architekci Szymon Biela , ul. Warszawska 10/43 Katowice
• Opis powierzonej części zamówienia: osoba do pełnienia funkcji Głównego Projektanta w zakresie architektury – posiada uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektoniczno-budowlanej
Nazwa podwykonawcy: Janusz Filipczyk Smarthydro , ul. Przewóz 32D/9 Kraków
• Opis powierzonej części zamówienia: osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej-hydrotechnicznej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2398500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MYKANÓW
więcej: przetargi MYKANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.