eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz2/PA/2023 Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisu oprogramowania systemu Dom 5 (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-04-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
2/PA/2023 Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisu oprogramowania systemu Dom 5 (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.adm.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie budynkami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

2/PA/2023 Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisu oprogramowania systemu Dom 5 (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54703806-aeb4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101395

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu oprogramowania systemu DOM-5. Zgodnie z zawartą pomiędzy stronami umową licencyjną nr L 209 z dnia 06.04.2009r. firmie SACER s.c. przysługują wyłączne prawa autorskie do oprogramowania systemu DOM-5. System oraz zabezpieczenia systemu stanowią wyłączną własność firmy SACER i są chronione ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-54703806-aeb4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/PA/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 534760,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisu oprogramowania systemu Dom 5 (zwanego dalej systemem), obejmującego usuwanie nieprawidłowości w pracy systemu, aktualizowanie i modyfikowanie (ulepszanie) systemu oraz wsparcie techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SACER s.c. Aleksandra Wojda, Marcin Wojda, Ryszard Lechociński, Magdalena Bednarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5860052223

7.3.3) Ulica: ul. Waszyngtona 34/36

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-342

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 657755,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2026-01-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1) Wartość ustalona na podstawie obowiązującej na dzień 01.01.2023 r. miesięcznej opłaty serwisowej ustalonej na podstawie par.6 ust.3 umowy serwisu oprogramowania nr 42/PA/ADM/2020 i czasu trwania świadczenia usługi (36 miesięcy). Przy ustalaniu wartości szacunkowej zamówienia przyjęto aktualną cenę jednostkową z ostatniej FV tego wykonawcy, która obowiązywała w dotychczasowej umowie a która uległa waloryzacji w styczniu 2023r.
2) Od dnia 01.02.2023r. zgodnie z zapisami par. 6 ust. 3 umowy serwisowej nr 42/PA/ADM/2020 miesięczne wynagrodzenie uległo waloryzacji o wartość średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług za 2022 rok publikowanego przez GUS, czyli o 14,4%, co dało kwotę miesięcznego wynagrodzenia
w wysokości 14.854,47 zł + VAT.
3) W związku ze zmianami opisanymi w pkt. 2 wartość szacunkowa zamówienia ogółem ulega zmianie i wynosi : 534.760,92 zł netto / 657.755,93 zł brutto
4) W trybie zamówienia z wolnej ręki zamawiający negocjuje z jednym wykonawcą, którego zaprasza przekazując zaproszenie
do składania ofert wraz ze wzorem umowy . Należy jednak podkreślić, iż w trybie z wolnej ręki umowa o zamówienie
publiczne jest zawierana nie w następstwie wyboru (przyjęcia) oferty przez zamawiającego, lecz w następstwie negocjacji zakończonych kompromisem, tj.
porozumieniem odnośnie treści planowanej do zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.