eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej oraz materiałów biurowych na potrzeby UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej oraz materiałów biurowych na potrzeby UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.majewski@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.torun.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej oraz materiałów biurowych na potrzeby UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ff28785-9541-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000805/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Sukcesywny zakup oraz dostarczanie papieru kserograficznego i składanki komputerowej oraz materiałów biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079000/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 25/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217337,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczanie:
Część 1 : papieru kserograficznego i składanki komputerowej,
na potrzeby Urzędu Miasta Torunia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń.
1.2.Szczegółowy wykaz oraz opis materiałów biurowych , papieru kserograficznego i składanki
komputerowej, ich ilość są wskazane w załącznikach do wzorów umów załącznik nr 3 do SWZ.
1.3.Wydawanie i dostarczanie papieru kserograficznego i składanki komputerowej do
Zamawiającego następować będzie partiami, począwszy od dnia podpisania umowy do dnia 31
grudnia 2022 r. lub do wykorzystania kwoty, wskazanej w § 3 ust.2 wzoru umowy, na podstawie
zamówień składanych przez Zamawiającego.
1.4.Wykonawca zobowiązuje się wydać i dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot
zamówienia do wskazanego przez zamawiającego Wydziału UMT lub jednostki organizacyjnej
GMT, w godzinach pracy Urzędu i jednostki organizacyjnej GMT.
1.5. Zakres i warunki wykonania dostawy, określają szczegółowo wzory umów stanowiące
załącznik nr 3 do SWZ.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na dwie części
zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.Katalogi elektroniczne - Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych.
6. Rozwiązania równoważne 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany
poprzez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań
równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą
określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty,
certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i
wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji technicznej
przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu
doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi
wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga
od Wykonawcy stosownie do treści art. 101 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia
stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych
równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji
ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w
dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do
wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w
dokumentacji technicznej.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały,
urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie
wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych
elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np.
materiału, urządzenia
i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i
pozycji
w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych
powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie
ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych,
jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego
rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do
opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectw
pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne,
aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w dokumentacji
technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe
a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach
funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane
w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów,
urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej.
3) Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub
szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej
dopisuje się wyrazy "lub równoważne".
4) Kryteria równoważności wskazane zostały w załączniku do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Wartość części: 135184,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczanie:
Część 2: materiałów biurowych
na potrzeby Urzędu Miasta Torunia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń.
na potrzeby Urzędu Miasta Torunia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń.
1.2.Szczegółowy wykaz oraz opis materiałów biurowych , papieru kserograficznego i składanki
komputerowej, ich ilość są wskazane w załącznikach do wzorów umów załącznik nr 3 do SWZ.
1.3.Wydawanie i dostarczanie papieru kserograficznego i składanki komputerowej do
Zamawiającego następować będzie partiami, począwszy od dnia podpisania umowy do dnia 31
grudnia 2022 r. lub do wykorzystania kwoty, wskazanej w § 3 ust.2 wzoru umowy, na podstawie
zamówień składanych przez Zamawiającego.
1.4.Wykonawca zobowiązuje się wydać i dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot
zamówienia do wskazanego przez zamawiającego Wydziału UMT lub jednostki organizacyjnej
GMT, w godzinach pracy Urzędu i jednostki organizacyjnej GMT.
1.5. Zakres i warunki wykonania dostawy, określają szczegółowo wzory umów stanowiące
załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na dwie części
zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.Katalogi elektroniczne -
Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych.
6. Rozwiązania równoważne
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań
równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą
określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty,
certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i
wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji technicznej
przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu
doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi
wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga
od Wykonawcy stosownie do treści art. 101 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia
stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych
równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji
ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w
dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do
wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w
dokumentacji technicznej.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały,
urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie
wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych
elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np.
materiału, urządzenia
i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i
pozycji
w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych
powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie
ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych,
jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego
rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do
opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectw
pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne,
aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w dokumentacji
technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe
a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach
funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane
w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów,
urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej.
3) Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub
szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej
dopisuje się wyrazy "lub równoważne".
4) Kryteria równoważności wskazane zostały w załączniku do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.5.) Wartość części: 82152,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152409,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211432,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152409,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Kleks Sp.z o.o. Ul. Dworcowa 7,87-100 Toruń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870518708

7.3.3) Ulica: Ul. Dworcowa 7,87-100 Toruń

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152409,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100996,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186354,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100996,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE REDIS KANTORSKI sp. j., ul. Polna 124/126, 87-100 Toruń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870247801

7.3.3) Ulica: ul. Polna 124/126, 87-100 Toruń

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100996,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.