Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00200415/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-08
- 2022/BZP 00183425/01 - Wynik z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia Ośrodka
Wsparcia i Testów (OWiT) w ramach programu „Centra informacyjno – doradcze dla osób z niepełnosprawnością”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 26
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871253732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fałata 88/90
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs26@torun.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola26.torun.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia OśrodkaWsparcia i Testów (OWiT) w ramach programu „Centra informacyjno – doradcze dla osób z niepełnosprawnością”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de223cc7-b1b7-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083155/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w programie „Centra informacyjno – doradcze dla osób z niepełnosprawnością”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 359295 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów(OWiT) w ramach programu "Centra informacyjno - doradcze dla osób z niepełnosprawnością"2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sprzeda Zamawiającemu i dostarczy określony w załączniku nr 1 do SWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. transport elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.5.5.) Wartość części: 1540,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów(OWiT) w ramach programu "Centra informacyjno - doradcze dla osób z niepełnosprawnością"2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sprzeda Zamawiającemu i dostarczy określony w załączniku nr 1 do SWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. transport elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 3355,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów(OWiT) w ramach programu "Centra informacyjno - doradcze dla osób z niepełnosprawnością"2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sprzeda Zamawiającemu i dostarczy określony w załączniku nr 1 do SWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. transport elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 1525 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów(OWiT) w ramach programu "Centra informacyjno - doradcze dla osób z niepełnosprawnością"2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sprzeda Zamawiającemu i dostarczy określony w załączniku nr 1 do SWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. transport elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
4.5.5.) Wartość części: 21100 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego celem prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów(OWiT) w ramach programu "Centra informacyjno - doradcze dla osób z niepełnosprawnością"2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sprzeda Zamawiającemu i dostarczy określony w załączniku nr 1 do SWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. transport elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 28920 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PC BIT KOMPUTER RADOSŁAW DĄBEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792080147
7.3.3) Ulica: Kościuszki 41/47
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PC BIT KOMPUTER Radosław Dąbek
jakie przetargi wygrała firma
PC BIT KOMPUTER Radosław Dąbek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3355 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3355 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3355 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PC BIT KOMPUTER RADOSŁAW DĄBEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792080147
7.3.3) Ulica: Kościuszki 41/47
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PC BIT KOMPUTER Radosław Dąbek
jakie przetargi wygrała firma
PC BIT KOMPUTER Radosław Dąbek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3355 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1525 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1525 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1525 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PC BIT KOMPUTER RADOSŁAW DĄBEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792080147
7.3.3) Ulica: Kościuszki 41/47
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PC BIT KOMPUTER Radosław Dąbek
jakie przetargi wygrała firma
PC BIT KOMPUTER Radosław Dąbek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1525 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IXION sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472163623
7.3.3) Ulica: Radlińska 45b
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-286
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22143,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22143,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22143,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AP-MED MONIKA KRYSIAK APARTY SŁUCHOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422131314
7.3.3) Ulica: Królewiecka 41/lok. 19a
7.3.4) Miejscowość: Mrągowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AP-MED MONIKA KRYSIAK APARATY SŁUCHOWE
jakie przetargi wygrała firma
AP-MED MONIKA KRYSIAK APARATY SŁUCHOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22143,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Dostawa akcesoriów laparoskopowych do insuflatora Pneumosure Stryker (III)
- Remonty nawierzchni dróg rowerowych na terenie Powiatu Toruńskiego w roku 2025
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu psychoterapii indywidualnej i grupowej dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb Zamawiającego w roku 2025
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w gminie Przodkowo w ramach projektu "Program kształtowania kompetencji kluczowych uczniów SP Gminy Przodkowo"
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz sprzętu sieciowego na potrzeby Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
więcej: Akcesoria komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.