Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00019772/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
- 2025/BZP 00071338/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
- 2025/BZP 00087245/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego PSZOK w ramach projektu Lamusowania2.0
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950317448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6881852
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgkbilgoraj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-416942f9-bfcf-4b4d-aba3-e571ad6139361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowego PSZOK w ramach projektu Lamusowania2.02.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-416942f9-bfcf-4b4d-aba3-e571ad613936
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Lamusowania2.0: Rozbudowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w Mieście Biłgoraj z uwzględnieniem rozwiązań zapobiegającym powstawaniu odpadów w ramach działania FENX.01.04 Gospodarka odpadami oraz gospodarka o obiegu zamkniętym programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019772
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.FENX.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3063983,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa nowego PSZOK w ramach projektu Lamusowania2.0.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót:
1) Budowa boksów magazynowych nr 1. Zakres robót budowlanych: roboty ziemne, ściana oporowa, izolacje, konstrukcja stalowa, obudowa dachu, posadzki, instalacje elektryczne
2) Budowa boksów magazynowych nr 2. Zakres robót budowlanych: roboty ziemne, ściana oporowa, izolacje, konstrukcja stalowa, obudowa dachu, posadzki, instalacje elektryczne
3) Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku garażowego na budynek garażowo-przeglądowy . Zakres robót:
a) roboty budowlane: rozbiórkowe, ziemne pod fundamenty, izolacyjne ścian fundamentowych, murarskie, żelbetowe, konstrukcje stalowe, rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie, stolarka okienna i drzwiowa, ślusarka, roboty tynkarskie, okładzinowe, malarskie, podłogi i posadzki z warstwami izolacyjnymi, docieplenie elewacji, opaska odwadniająca, roboty ślusarsko kowalskie;
b) branża sanitarna: przyłącze wody, przyłącze kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja grzewcza, instalacja wentylacji mechanicznej;
c) instalacje elektryczne.
Celem prowadzonych prac jest także likwidacja barier architektonicznych w modernizowanym budynku garażowo-przeglądowym, albowiem w budynku tym planowane jest utworzenie punktu napraw z dwoma stanowiskami. Likwidacja barier pozwalać ma na korzystanie z nowego budynku także osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach, osobom starszym i osobom z małymi dziećmi. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w sposób zapewniający realizację tego celu
4) Utwardzenie nawierzchni placu .
a) utwardzenie nawierzchni placu o powierzchni 1861 m2 nawierzchnią betonową o grubości łącznej 25 cm betonem C30/37 W8 zbrojony zbrojeniem rozproszonym na podbudowie betonowej o grubości 15 cm betonem C12/15. Spadki wraz z kierunkami zgodnie z częścią rysunkową opracowania,
b) wykonanie kanalizacji deszczowej,
c) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych.
5) Szczegółowy zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ na który składają się przedmiary robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne odbioru i wykonania robót
3. Wykonawstwo robót odbywać się będzie w warunkach bieżącego funkcjonowania Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie w miejscu realizacji inwestycji. Zamawiający wymaga, aby organizacja pracy pozwalała na zachowanie ciągłości wykonywanych przez Zakład zadań, szczególnie aby okres wyłączenia z użytkowania placu manewrowego był jak najkrótszy
4. Zamawiający wymaga, aby wykonane roboty objęte były 60-miesięcznym okresem gwarancji jakości, licząc od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń lub po potwierdzeniu w protokole odbioru gwarancyjnego usunięcia wszystkich wad lub usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213200-5 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2938949,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3282870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2938949,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ślusarsko Spawalnicze Piotr Romaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182031820
7.3.4) Miejscowość: Korczów
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ŚLUSARSKO - SPAWALNICZE - Piotr Romaniak
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ŚLUSARSKO - SPAWALNICZE - Piotr Romaniak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2938949,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Organizacja kursów / szkoleń dla nauczycieli i uczniów w ramach projektu "Przyszłość lasów w rękach leśników - Technikum Leśne w Biłgoraju kształci najlepszych!"
- Dostawa materiałów i usług dla potrzeb bieżącego utrzymania przejezdności dróg o nawierzchni nieulepszonej w 2025/2026 roku
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowica
- budowa budynku usługowego z zapleczem technicznym i częścią socjalną na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach przedsięwzięcia: " Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielono-niebieskiej infrastruktury"
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Biłgoraju oraz modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Biłgoraju"
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- SVA/4620-190/2025: Remont kotłowni olejowej o mocy 2x90 kW oraz pomieszczenia magazynu oleju z uwzględnieniem remontu dachu nad pomieszczeniami w bud. 75 na terenie kompl. wojskowego w m. Podebłocie
- Budowa oświetlenia drogowego w Dąbrówce Nowej oraz Trzemiętowie
więcej: Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.