eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajBudowa nowego PSZOK w ramach projektu Lamusowania2.0



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego PSZOK w ramach projektu Lamusowania2.0

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950317448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6881852

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgkbilgoraj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-416942f9-bfcf-4b4d-aba3-e571ad613936

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego PSZOK w ramach projektu Lamusowania2.0

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-416942f9-bfcf-4b4d-aba3-e571ad613936

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt Lamusowania2.0: Rozbudowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w Mieście Biłgoraj z uwzględnieniem rozwiązań zapobiegającym powstawaniu odpadów w ramach działania FENX.01.04 Gospodarka odpadami oraz gospodarka o obiegu zamkniętym programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019772

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.FENX.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3063983,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa nowego PSZOK w ramach projektu Lamusowania2.0.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót:
1) Budowa boksów magazynowych nr 1. Zakres robót budowlanych: roboty ziemne, ściana oporowa, izolacje, konstrukcja stalowa, obudowa dachu, posadzki, instalacje elektryczne
2) Budowa boksów magazynowych nr 2. Zakres robót budowlanych: roboty ziemne, ściana oporowa, izolacje, konstrukcja stalowa, obudowa dachu, posadzki, instalacje elektryczne
3) Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku garażowego na budynek garażowo-przeglądowy . Zakres robót:
a) roboty budowlane: rozbiórkowe, ziemne pod fundamenty, izolacyjne ścian fundamentowych, murarskie, żelbetowe, konstrukcje stalowe, rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie, stolarka okienna i drzwiowa, ślusarka, roboty tynkarskie, okładzinowe, malarskie, podłogi i posadzki z warstwami izolacyjnymi, docieplenie elewacji, opaska odwadniająca, roboty ślusarsko kowalskie;
b) branża sanitarna: przyłącze wody, przyłącze kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja grzewcza, instalacja wentylacji mechanicznej;
c) instalacje elektryczne.
Celem prowadzonych prac jest także likwidacja barier architektonicznych w modernizowanym budynku garażowo-przeglądowym, albowiem w budynku tym planowane jest utworzenie punktu napraw z dwoma stanowiskami. Likwidacja barier pozwalać ma na korzystanie z nowego budynku także osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach, osobom starszym i osobom z małymi dziećmi. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w sposób zapewniający realizację tego celu
4) Utwardzenie nawierzchni placu .
a) utwardzenie nawierzchni placu o powierzchni 1861 m2 nawierzchnią betonową o grubości łącznej 25 cm betonem C30/37 W8 zbrojony zbrojeniem rozproszonym na podbudowie betonowej o grubości 15 cm betonem C12/15. Spadki wraz z kierunkami zgodnie z częścią rysunkową opracowania,
b) wykonanie kanalizacji deszczowej,
c) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych.
5) Szczegółowy zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ na który składają się przedmiary robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne odbioru i wykonania robót
3. Wykonawstwo robót odbywać się będzie w warunkach bieżącego funkcjonowania Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie w miejscu realizacji inwestycji. Zamawiający wymaga, aby organizacja pracy pozwalała na zachowanie ciągłości wykonywanych przez Zakład zadań, szczególnie aby okres wyłączenia z użytkowania placu manewrowego był jak najkrótszy
4. Zamawiający wymaga, aby wykonane roboty objęte były 60-miesięcznym okresem gwarancji jakości, licząc od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń lub po potwierdzeniu w protokole odbioru gwarancyjnego usunięcia wszystkich wad lub usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213200-5 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2938949,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3282870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2938949,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ślusarsko Spawalnicze Piotr Romaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182031820

7.3.4) Miejscowość: Korczów

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2938949,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.