Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00090737/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Gminnego Ośrodka Kultury w Skarżysku Kościelnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skarżysko Kościelne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 2a
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko Kościelne
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-115
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412714466
1.5.8.) Numer faksu: 412714481
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koscielne@skarzysko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://skarzyskokoscielne.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie Gminnego Ośrodka Kultury w Skarżysku Kościelnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a2b6c82-a5ed-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019357/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Utworzenie Gminnego Ośrodka Kultury w Skarżysku Kościelnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków EFRROW w ramach PROW na lata 2014-2020 w ramach poddziałania „wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090737/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.III.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 291175,82 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 236728,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku GOK:Zakres robót do wykonania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
1. Dostosowanie schodów zewnętrznych do wymogów ewakuacyjnych i korzystania dla osób niepełnosprawnych
- Rozbiórka istniejących i wykonanie nowych o szerokości biegu 1,5m
- Zabudowa podnośnika pionowego platformowego
- Montaż balustrady ze stali nierdzewnej
- Dostosowanie drzwi zew. do poziomu podłogi wiatrołapu (likwidacja progu)
2. Wymiana drzwi wewnętrznych w wiatrołapie wraz z wykonaniem gładzi i malowaniem
3. Remont korytarza
- Wymiana drzwi do piwnicy i pomieszczenia sanitarnego
- Zamurowanie drzwi do pomieszczenia nie stanowiącego własność gminy
- Wykonanie gładzi i malowania korytarza
4. Dostosowanie pomieszczenia sanitarnego dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- Poszerzenie drzwi wejściowych
- Demontaż urządzeń sanitarnych i kolidującej ścianki zamurowanie drzwi od strony drugiej łazienki
- Przeróbka instalacji wod-kan. i elektrycznej z montażem nowych urządzeń sanitarnych
-Ułożenie nowych płytek ceramicznych na ścianach i podłodze wraz z malowaniem sufitu
5. Remont łazienki przy sali nr.1
- Wymiana stolarki drzwiowej
- Wymiana instalacji wod-kan
- Wymiana okładzin ściennych i podłogowych.
- Naprawa tynków i malowanie
6. Remont sal nr.1 i 2
- Rozbiórka podłogi z paneli
- Skucie wylewki cementowej o ok. 10cm. w celu obniżenia podłogi do poziomu korytarza (likwidacja progów)
- Wykonanie nowej podłogi z płytek ceramicznych
- Odmalowanie pomieszczeń
7. Odmalowanie pomieszczeń zaplecza kuchennego ,gabinetu dyrektora ,szatni, magazynu.
8. Naprawę kominów i uzupełnienie miejscowo wyprawy na ścianach zewnętrznych
9 Wymianę opraw i osprzętu elektrycznego w miarę potrzeb.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg przedmiaru robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 157228,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w budynku GOK:Zakres robót do wykonania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
- budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 15 kWp, instalacja na budynku Gminnego Ośrodka Kultury, dachy płaski kryty papą termozgrzewalną
- budowę konstrukcji pod moduły fotowoltaiczne 1 kpl.,
- montaż modułów fotowoltaicznych wraz z optymalizatorami 40 szt.,
- budowa oprzewodowania DC,
- budowę i montaż rozdzielni DC 1 szt.,
- budowę i montaż rozdzielni AC 1 szt.,
- budowę i montaż inwertera 1 szt.,
- budowę oprzewodowania AC,
- budowę instalacji uziemiającej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 79500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164880,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179740,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164880,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Marek Szaniawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6630005373
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 19
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZANIAWSKI MAREK ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
SZANIAWSKI MAREK ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164880,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75429,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75429,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75429,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM-BUD Michał Milczarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 663 180 61 64
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 31/21
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie instalacji fotowoltaicznej w budynku GOK, P.H.U.P "WOMAR", ul. Warszawska 3a, 26-130 Suchedniów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75429,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.