eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁopusznoDowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łopusznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000580440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka 5

1.5.2.) Miejscowość: Łopuszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-070

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413914020

1.5.8.) Numer faksu: 413914327

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zslopuszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslopuszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2239f16-f054-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00115223/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Łopusznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131025/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L.dz.34/29.07.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 370370,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie z terenu Gminy Łopuszno w roku szkolnym 2021/2022 zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz 7 do SWZ.
1.1. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2020 roku, poz.110 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 roku
o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2019 roku, poz.2140 ze zm.).
1.2. Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający.
1.3. Wykonawca musi zapewnić uczniom oraz opiekunom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
1.4. Autobusy/busy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie.
1.5. Przewozy odbywają się w dni nauki szkolnej wg uzgodnionego z Zamawiającym przebiegiem tras przewozów oraz godzin przejazdu i odjazdu autobusów.
1.6. Usługa świadczona będzie w trakcie trwania roku szkolnego 2021/2022 tj. od dnia 01.09.2021 r. do dnia 24.06.2022 r., codziennie w dni nauki szkolnej, bez: ferii zimowych, dni świątecznych oraz dni, gdy nie jest możliwa realizacja umowy z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) oraz w przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania.
1.7. Szczegółowy plan przewozów będzie dostosowany do planów lekcji w szkole i uzgodniony
z Wykonawcą przed rozpoczęciem roku szkolnego.
1.8. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu
i pozostających w związku z przewozem w zakresie OC posiadacza pojazdu oraz NNW przewożonych osób.
1.9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, z możliwością modyfikacji trasy przejazdu. Zamawiający przewiduje możliwość przewozów okolicznościowych związanych z konkursami szkolnymi.
1.10. Wszystkie elementy kosztów mają być zawarte w cenie za przejazd 1 km środkiem transportu.
1.11. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia tj. trasy przejazdu autobusów, szacunkową liczbę dowożonych dzieci oraz przykładowe godziny dowozów zawarte są w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276853,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426354,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305154,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Miśta ul. Żwirowa 7, 26-070 Łopuszno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592044621

7.3.3) Ulica: Żwirowa 7

7.3.4) Miejscowość: Łopuszno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-070

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305154,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.