Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00138187/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg powiatowych masą mineralno - bitumiczną w Powiecie Nowotomyskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700
1.5.8.) Numer faksu: +48614423589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6061881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe dróg powiatowych masą mineralno - bitumiczną w Powiecie Nowotomyskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dee053e-c6b4-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026609/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remonty częściowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138187/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masą mineralno-bitumiczną tj.; wbudowanie ok. 2 670 Mg mieszanki mineralno - bitumicznej AC 11W – KR 3-4 na niżej wymienionych odcinkach i prognozowanych ilościach:
• Droga powiatowa nr 2739P w m. Krystianowo – 500 mb.
3 000 m2 – mieszanki mineralno - bitumicznej,
Gmina Kuślin.
• Droga powiatowa nr 1885P w m. Turkowo – 70 mb.
371 m2 – mieszanki mineralno - bitumicznej,
Gmina Kuślin.
• Droga powiatowa nr 2738P w m. Trzcianka – 150 mb.
870 m2 – mieszanki mineralno – bitumicznej,
Gmina Kuślin.
• Droga powiatowa nr 2726P Nowa Wieś Zbąska - Nowa Wieś – 260 mb.
1 352 m2 – mieszanki mineralno – bitumicznej,
Gmina Zbąszyń.
• Droga powiatowa nr 2738P Stary Tomyśl – Róża – 1100 mb.
5 830 m2 – mieszanki mineralno – bitumicznej,
Gmina Nowy Tomyśl.
• Droga powiatowa nr 2734P w m. Brody – 247 mb.
1 309 m2 – mieszanki mineralno – bitumicznej,
Gmina Lwówek.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie :
1. Zabezpieczenie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu.
2. Frezowanie istniejącej nawierzchni – ok. 1 620 m2
3. Oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej – ok. 12 732 m2.
4. Wykonanie warstwy wyrównawczej AC 11W – KR 3-4, gr. od 0 cm do 2 cm – ok. 5 000 m2
5. Skropienie emulsją asfaltową 0,8 kg/m2 – 12 732 m2.
6. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej AC 11W – KR 3-4, gr. 4 cm – ok. 12 732 m2.
7. Profilowanie i uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym od 8 do 10 cm, wraz zagęszczeniem – ok. 3 500 m2 - 350 Mg.
8. Wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące, nie uwzględnione przez Zamawiającego.
9. Uporządkowanie terenu.
1.3. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć również m.in:
- zapewnienie na własny koszt bezpieczeństwa na placu budowy,
- oznakowanie miejsc prowadzonych robót w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy,
- przedstawienie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. Nr 177 poz. 1729) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 220 poz. 2181),
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót i przekazanie Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy.
1.4. Plac budowy będzie przekazany Wykonawcy sukcesywnie w miarę postępu robót ciągami dróg najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót.
1.5. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za jakość wykonanych robót jak i wbudowanych materiałów.
1.6. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną.
1.6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postepowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
1.8. W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych, materiałów lub urządzeń ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty.
1.9. Nie umieszczenie w ofercie z zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji.
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 36 miesięcznym okresem gwarancji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 36 miesięcznym okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1026634,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1309717,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1026634,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Całus sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 302279310
7.3.3) Ulica: Boruja Nowa 47B
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CAŁUS" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"CAŁUS" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1026634,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- Przebudowa pasa drogowego drogi powiatowej nr 2720P w m. Chrośnica
- "Budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie, gmina Nowy Tomyśl"
- "Zagospodarowanie terenu przy ul. Nowej w Nowym Tomyślu"
- Zakup wysięgnika wielofunkcyjnego z kosiarką bijakową
- "Remont dachów budynków świetlic wiejskich na terenie Gminy Nowy Tomyśl"
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wysokiej
- Budowa drogi w ul. Łabędziej od ul. Bocianiej w Ząbkach
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- Bieżące utrzymanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Jadów
- Budowa drogi dojazdowej do przedszkola przy ul. Nad Gwdą
- Remont chodnika w ul. Michałowicza na odcinku od ul. Suchy Las do ul. Słupskiej
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.