Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00098669/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
- 2025/BZP 00109564/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kamery hiperspektralnej krótkiej podczerwieni (SWIR) wraz z wyposażeniem dla Katedry Geomorfologii i Geologii Czwartorzędu Uniwersytetu Gdańskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kamery hiperspektralnej krótkiej podczerwieni (SWIR) wraz z wyposażeniem dla Katedry Geomorfologii i Geologii Czwartorzędu Uniwersytetu Gdańskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9137bd2d-a48c-4b1d-9f00-b0d01de067bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5B10.291.1.16.2025.BR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 618869,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamery hiperspektralnej wraz z wyposażeniem, zwanej dalej „sprzętem”,
dla Katedry Geomorfologii i Geologii Czwartorzędu Uniwersytetu Gdańskiego.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38540000-2 (maszyny i aparatura badawcza pomiarowa).
3. Zamówienie obejmuje:
1) dostawę, montaż, instalację i uruchomienie sprzętu,
2) przeszkolenie co najmniej 1 pracownika Zamawiającego z zakresu montażu, demontażu i obsługi sprzętu,
nie później niż w terminie, o którym mowa w rozdziale V SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia przez okres 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 7 Projektu umowy – załącznika nr 4 do SWZ.
6. Miejsce dostawy sprzętu: Katedra Geomorfologii i Geologii Czwartorzędu Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 4, 80-309 Gdańsk, pokój B106.
7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt był kompatybilny ze skanerem hiperspektralnym posiadanym przez Zamawiającego Specim® SISU Single Core Scanner.
8. Zamawiający po podpisaniu umowy, przewiduje ubieganie się o 0% stawkę podatku VAT na podstawie art. 83 ust. 14 pkt. 1 ustawy z 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz. U. z 2023. poz. 1570 z późn. zm.) – dotyczy komputera stacjonarnego i monitora opisanego w pkt 3 i 4 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznika nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 625962,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625962,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 625962,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quantum Design GmbH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE284734472
7.3.3) Ulica: Breitwieserweg 9
7.3.4) Miejscowość: Pfungstadt
7.3.5) Kod pocztowy: 64319
7.3.7.) Kraj: Niemcy
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 625962,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie całodobowo badania lekarskiego osoby zatrzymanej oraz pobrania krwi osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji na terenie działania KPP w Malborku.
- Zakup monitora poziomu bólu i pomp infuzyjnych w 4 pakietach
- Dostawa samochodu osobowo-ciężarowego z podwójną kabiną i zabudową typu skrzynia
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczenia laboratoryjnego nr B112 w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 4.
- Dostawa spektrometru dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- Wynajem urządzeń nagłośnieniowych i windy pod nagłośnienie wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby spektakli Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Plenerowych i Ulicznych "Feta" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzenia do rozwirowania emulsji (spincoaters) zintegrowanego z płytami grzejnymi (hot plates): 2 szt.
- Dostawa doposażenia pracowni szkolnych do Zespołu Szkół Technicznych w Dąbrowie Górniczej w związku z realizacją projektu pn. "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Technicznych w Dąbrowie Górniczej"
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badan sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.