Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105749/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
- 2022/BZP 00110976/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00113310/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-07
- 2022/BZP 00118255/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.272.1.8.2022 TP na dostawę odczynników chemicznych dla Laboratorium w Elblągu WSSE w Olsztynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-251
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895248358
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wsse.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wsse.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
wsse.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.272.1.8.2022 TP na dostawę odczynników chemicznych dla Laboratorium w Elblągu WSSE w Olsztynie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17bce671-ad05-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040486/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 odczynniki laboratoryjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105749/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56425,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Laboratorium w Elblągu - odczynniki, 6 pozycji szczegółowo opisanych w załączniku nr 1,1 do SWZ. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 405,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Laboratorium w Elblągu - TESTY DO ZGRZEWARKI QUANTI-TRAY (BADANIE WODY), 4 pozycje (42 szt.) szczegółowo opisane w załączniku nr 1,2 do SWZ. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 895,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - Laboratorium w Elblągu - testy mikrobiologiczne, 5 pozycji (1050szt) szczegółowo opisane w załączniku nr 1,3 do SWZ.Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4888,86 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 - Laboratorium w Elblągu - reagenty do oznaczania chloru, 2 pozycje (50 szt) szczegółowo opisane w załączniku nr 1,4 do SWZ. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 100,86 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 - Laboratorium w Elblągu - szczepy - 3 pozycje (3 opakowania) szczegółowo opisane w załączniku 1,5 do SWZ. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1270,56 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 - Laboratorium w Elblągu - osocze królicze, 2 pozycje (20 ampułek) szczegółowo opisane w załączniku nr 1,6 do SWZ, Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 907,74 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7 - Laboratorium w Elblągu - Odczynniki chemiczne, 8 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 1,8 do SWZ. (11 opakowań ) Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1953,75 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8- Laboratorium w Elblągu - Testy manualne, 3 pozycje (3 opakowania), szczegółowo określone w załączniku nr 1,8 do SWZ. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1760,40 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9- Laboratorium w Elblągu - Zestaw surowic -1 zestaw, szczegółowo określony w załączniku nr 1,9 do SWZ. jednorazowa dostawa do Laboratorium w Elblągu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2160,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 10 - Laboratorium w Elblągu - odczynniki chemiczne, 6 pozycji (22 opakowania) szczegółowo określone w załączniku nr 1,10 do SWZ. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 6094,70 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11 - Laboratorium w Elblągu - materiały odniesienia, 3 pozycje (3 opakowania) szczegółowo określone w załączniku nr 1,11 do SWZ. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2767,50 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 12 - Laboratorium w Elblągu - materiały odniesienia, 1 pozycja 10g szczegołowo opisana w załączniku nr 1,12 do SWZ. Jednorazowa dostawa do laboratorium w Elblągu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2496,90 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 13 - Laboratorium w Elblągu - roztwory wzorcowe, 1 pozycja szczegółowo opisana w załączniku nr 1,13 do SWZ. Jednorazowa dostawa do Laboratoirum w Elblągu4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 135,30 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 14 - Laboratorium Elbląg- odczynniki - 5 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 1,14 do SWZ. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2275,50 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 15 - Laboratorium Elbląg- rurki wskaźnikowe, 2 pozycji (5 opakowań ) szczegółowo określone w załączniku nr 1,15 do SWZ, Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1845,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 16 - Laboratorium Elbląg- wzorce GC, 4 pozycje (4 ml) szczegółowo określone w załączniku nr 1,16 do SWZ. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1968,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 17 - Laboratorium Elbląg- Formaldehyd - 100 ml szczegółowo opisany w załączniku nr 1,17 do SWZ, jednorazowa dostawa do Laboratorium w Elblągu4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 553,50 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 18 - Laboratorium w Elbląg - odczynniki -18 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 1,18 do SWZ. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4428,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 19 - Laboratorium w Elbląg - testy, 2 pozycje (5 op) szczegółowo opisane w załączniku nr 1,19 do SWZ. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 5682,60 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 20- Laboratorium w Elbląg - wzorce - 17 opakowań, 17 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 1,20 do SWZ. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 5744,10 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 21- Laboratorium w Elbląg - chlor i mętność, 2 pozycje szczegółowo określone w załączniku nr 1,21 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1599,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 22- Laboratorium w Elbląg -Odczynniki chemiczne - 9 pozycji szczegółowo określonych w załączniku nr 1,22 do SWZ. (11 opa) Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1478,46 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 23- Laboratorium w Elbląg -Roztwor buforowy-3 pozycje szczegółowo określone w załaczniku nr 1,23 do SWZ. 2500 ml Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 841,90 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 24- Laboratorium w Elbląg -Skala Mac Farlanda 5 ampułek, szczegółowo określonych w załączniku nr 1,24 do SWZ. Jednorazowa dostawa do Laboratorium w Elblągu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 516,60 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 25- Laboratorium w Elbląg - Sporale -2 pozycje (41 op) szczegółowo określone w załączniku nr 1,25 do SWZ. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2263,20 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 26- Laboratorium w Elbląg -Zestaw diagnostyczny lateksowy do oznaczania EPEC - 6 pozycji 9 butelek - szczeSukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.gółowo opisanych w załączniku nr 1,26 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 3888,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 27- Laboratorium w Elbląg -Zestaw diagnostyczny lateksowy Campylobacter - 3 pozycje szczegółowo określone w załączniku nr 1,27 do SWZ Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1704,24 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 28- Laboratorium w Elbląg -Rurki Browna - 100 szt szczegółowo opisane w załączniku nr 1,28 do SWZ. jednorazowa dostawa do Laboratorium w Elblągu4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 302,40 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 29- Laboratorium w Elbląg -Surowica do diagnostyki -28 pozycji (40 op) szczegółowo opisanych w załączniku nr 1,29 do SWZ. Sukcesywne dostawy do Laboratorium w Elblągu na wniosek Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 5621,40 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 30- Laboratorium w Elbląg -Surowica do diagnostyki pałeczek Salmonella x"H"-1 butelka szczegółowo opisana w załączniku nr 1,30 do SWZ. Jednorazowa dostawa do Laboratorium w Elblągu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 313,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4044,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4044,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4044,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Merck Life Science Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781002137
7.3.3) Ulica: Szelągowska 30
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-626
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4044,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABIOL.pl Emilia Zysk-Puda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252311771
7.3.3) Ulica: Elbląska 10/77
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-737
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3966,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3966,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1753,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1753,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1753,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABIOL.pl Emilia Zysk-Puda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252311771
7.3.3) Ulica: Elbląska 10/77
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-737
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1753,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tusnonvics Instruments Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771783747
7.3.3) Ulica: Bociania 4a/49a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-231
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 943,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 943,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 943,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tusnonvics Instruments Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771783747
7.3.3) Ulica: Bociania 4a/49a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-231
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 943,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tusnonvics Instruments Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771783747
7.3.3) Ulica: Bociania 4a/49a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-231
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6027,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8566,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6027,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tusnonvics Instruments Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771783747
7.3.3) Ulica: Bociania 4a/49a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-231
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6027,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 29)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9130,000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9130,00 PLN
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 30)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534,60 PLN
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Biobanku na podstawie umów ramowych z podziałem na 4 części
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek na podstawie umowy ramowej
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych
- Dostawa odczynników chemicznych na zajęcia dydaktyczne na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- "Zakup odczynników do badania techniką aCGH wraz z dzierżawą sprzętu (termocykler, piec hybrydowy, mieszadła magnetyczne 2 sztuki, komory do płukania, komputer z oprogramow do analizy mikromacierzy)"
- Odczynniki do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą sprzętu do wykonywania badań immunohistochemicznych
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.