Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00187938/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00190669/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-23
- 2022/BZP 00063743/01 - Wynik z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja zajęć dodatkowych dla uczniów oraz kursów dokształcających dla nauczycieli na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI OŚWIATY SAMORZĄDOWEJ W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092494660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11
1.5.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 389 42 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoos_sepolno@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina-sepolno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja zajęć dodatkowych dla uczniów oraz kursów dokształcających dla nauczycieli na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82c506dd-1b65-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Kompetencje kluczem do przyszłości – edycja II
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w Rozdziale XI SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: zoos_sepolno@wp.pl.
2. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
2.1. w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
2.2. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmowy).
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
5. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. 5 powyżej, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w
pkt. 5 powyżej, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku
przedłużenia terminu składania ofert.
7. Przedłużenie terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 6 powyżej, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie zajęć dla uczniów
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium nr 1: Cena - waga kryterium 60 %
2. Kryterium nr 2: Termin przekazania Zamawiającemu protokołów z egzaminów językowych - waga kryterium 40 %
3. Zasady oceny kryteriów - opis sposobu obliczania punktacji:
3.1. Kryterium nr 1: sposób obliczania punktacji za cenę oferty - punktacja obliczana będzie według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena oferty
Ilość punktów = x waga kryterium
cena zaoferowana w badanej ofercie
3.1.1. Do oceny przyjmuje się cenę oferty brutto (z podatkiem VAT).
3.2.2. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
3.2. Kryterium nr 2: sposób obliczania punktacji za zadeklarowany w ofercie Wykonawcy termin przekazania Zamawiającemu protokołów z egzaminów językowych – punktacja obliczana będzie według następującego wzoru:
najkrótszy zaoferowany termin (w dniach roboczych)
Ilość punktów = x waga kryterium
termin (w dniach roboczych) zaoferowany w badanej ofercie
Zamawiający oświadcza, że minimalny termin przekazania Zamawiającemu protokołów
z egzaminów językowych wynosi 3 dni robocze, zaś maksymalny termin przekazania Zamawiającemu protokołów z egzaminów językowych wynosi 15 dni roboczych. Oferty zawierające krótszy termin niż 3 dni robocze będą korygowane w ten sposób, że Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Oferty zawierające dłuższy termin niż 15 dni roboczych będą korygowane w ten sposób, że Zamawiający przyjmie 15 dni roboczych.
3.3.Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 pkt.
3.4.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przekazania Zamawiającemu protokołów z egzaminów językowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursów dokształcających dla nauczycieli
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium nr 1: Cena - waga kryterium 60 %
2. Kryterium nr 2: Termin przekazania Zamawiającemu certyfikatów z zakończonych kursów dokształcających - waga kryterium 40 %
3. Zasady oceny kryteriów - opis sposobu obliczania punktacji:
3.1. Kryterium nr 1: sposób obliczania punktacji za cenę oferty - punktacja obliczana będzie według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena oferty
Ilość punktów = x waga kryterium
cena zaoferowana w badanej ofercie
3.1.1. Do oceny przyjmuje się cenę oferty brutto (z podatkiem VAT).
3.1.2. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
3.2. Kryterium nr 2: sposób obliczania punktacji za zadeklarowany w ofercie Wykonawcy termin przekazania Zamawiającemu certyfikatów z zakończonych kursów dokształcających – punktacja obliczana będzie według następującego wzoru:
najkrótszy zaoferowany termin (w dniach roboczych)
Ilość punktów = x waga kryterium
termin (w dniach roboczych) zaoferowany w badanej ofercie
Zamawiający oświadcza, że minimalny termin przekazania Zamawiającemu certyfikatów z zakończonych kursów dokształcających wynosi 3 dni robocze, zaś maksymalny termin przekazania Zamawiającemu certyfikatów z zakończonych kursów dokształcających wynosi 15 dni roboczych. Oferty zawierające krótszy termin niż 3 dni robocze będą korygowane w ten sposób, że Zamawiający przyjmie 3 dni robocze. Oferty zawierające dłuższy termin niż 15 dni roboczych będą korygowane w ten sposób, że Zamawiający przyjmie 15 dni roboczych.
4.Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ermin przekazania Zamawiającemu certyfikatów z zakończonych kursów dokształcających
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Dla Wykonawców składających ofertę na Część nr 1 - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Dla Wykonawców składających ofertę na Część nr 2 – Zamawiający wymaga, aby
posiadali oni status akredytowanej placówki doskonalenia nauczycieli.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
4.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał:
4.1.1.Dot. Części nr 1 co najmniej:
- 140h zajęć dla uczniów szkół podstawowych (w tym dawnych gimnazjalnych) lub ponadpodstawowych z zakresu języków obcych z egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez Wykonawcę;
- 200h zajęć dla uczniów szkół podstawowych lub przedszkoli (w tym dawnych gimnazjalnych) lub ponadpodstawowych z zakresu umiejętności uczenia się i szybkiego zapamiętywania;
- 500h zajęć dla uczniów przedszkoli, szkół podstawowych, (w tym dawnych gimnazjalnych) lub ponadpodstawowych z zakresu robotyki;
4.1.2. Dot. Części nr 2 co najmniej:
- 60h kursów dokształcających dla nauczycieli w zakresie posługiwania się technikami komputerowymi.
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, Wykonawca ma wykazać doświadczenie odpowiednio do wszystkich Części na które składa ofertę, tak co do ilości zrealizowanych godzin szkoleniowych jak i ich odbiorców (uczestników zajęć) wskazanych odpowiednio w pkt 3.1.4.1.1.-3.1.4.1.2. SWZ.
4.2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował:
* Dot. Części nr 1: co najmniej dwoma (2) osobami, które przeprowadzą
zajęcia dla dzieci opisane w Załączniku nr 6A do SWZ. Osoby te muszą posiadać kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla dzieci z zakresu języków obcych, z zakresu umiejętności uczenia się i szybkiego zapamiętywania oraz z zakresu robotyki. Osoby te należy podać w Załączniku nr 8 do SWZ.
4.2.1. Dot. Części nr 2: co najmniej jedną (1) osobą, która przeprowadzi
szkolenia dla nauczycieli opisane w Załączniku nr 6B do SWZ. Osoba ta
musi posiadać kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie w prowadzeniu
kursów dokształcających dla nauczycieli. Osobę tą należy podać w
Załączniku nr 8 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3 SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1.1. dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada status akredytowanej placówki doskonalenia nauczycieli;
1.2. wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
1.2.1.wzór wykazu będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa powyżej w pkt. 2 (dotyczy części nr 1 i 2) - wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
1.2.2. W wykazie usług należy podać: przedmiot wykonanej usługi z podaniem ilości przeprowadzonych godzin, datę wykonania usługi, wartość usługi, podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane.
1.2.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie.
2.3. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do przeprowadzenia zajęć dla dzieci i/lub kursów dokształcających dla nauczycieli. Wzór wykazu będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa powyżej w pkt. 2 (dotyczy części nr 1 i 2) – wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
1.3.1. W wykazie osób należy podać: imię i nazwisko skierowanej osoby, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie zawodowe, zakres wykonywanych czynności w przedmiotowym postępowaniu, informacje o podstawie do dysponowania wskazanymi osobami.
1.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie.
2. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 Pzp (Dział VI SWZ), dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. W zakresie nieuregulowanym Pzp lub SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy:
3.1. rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
3.2. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w Dziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ponadto, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
3.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie tego podmiotu, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
4.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wzór stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium (dotyczy części nr 1). Wadium w wysokości 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100).2. Zamawiający odstępuje od wymagania wniesienia wadium dla ofert składanych na Część nr 2 zamówienia.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 20 2030 0045 1110 0000 0286 4640 z dopiskiem „wadium w postępowaniu na organizację zajęć edukacyjnych na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
10. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany postanowień niniejszej Umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, jeżeli ich przesunięcie jest wynikiem okoliczności, za które odpowiedzialny jest Zamawiający, w szczególności jeżeli stanowi ono następstwo:
a) zmiany w strukturze lub organizacji Zamawiającego,
b) konieczności dokonania zmiany w obszarze finansowania zamówienia, zmiany umowy o dofinansowanie itp.,
c) w zakresie, w jakim ww. okoliczności mają lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminów umownych z zastrzeżeniem, iż Przedmiot Umowy winien być zrealizowany w terminie umożliwiającym rozliczenie Projektu;
2) w sytuacji przesunięcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, jeżeli ich modyfikacja jest wynikiem udzielenia zamówień dodatkowych z zastrzeżeniem, iż Przedmiot Umowy winien być zrealizowany w terminie umożliwiającym rozliczenie Projektu;
3) w przypadku przesunięcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, która jest wynikiem wystąpienia siły wyższej;
4) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli owa konieczność powstała na skutek okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
5) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powołał się w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zmiana zakresu zamówienia powierzonego ww. podwykonawcom;
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.
3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie wymagają aneksowania Umowy następujące zmiany:
1) zmiany danych do kontaktu, zmiany danych teleadresowych, zmiany danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną Umowy,
2) zmiany danych rejestrowych,
3) zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy,
4) zmiany podwykonawców, na zasoby których Wykonawca nie powoływał się w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZSTI.KPLUS.1.2024 Wykonanie usługi szkoleniowej - dla uczestników Projektu "Kwalifikacje+" (uczniów oraz nauczycieli). Zamówienie podzielono na 18 części"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Żabnie
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "KompendiUM"
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
- Usługi pedagoga świadczącego pomoc pedagogiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 6 części
- Przygotowanie i przeprowadzenie kursów pn. "Metody radzenia sobie ze stresem w nagłych sytuacjach, podejmowanie decyzji, zarządzanie czasem z elementami indywidualnego doradztwa zawodowego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.