eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawno"Przebudowa obiektów infrastruktury kulturalnej w gminie Drawno w formule zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa obiektów infrastruktury kulturalnej w gminie Drawno w formule zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRAWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 3

1.5.2.) Miejscowość: Drawno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957382031

1.5.8.) Numer faksu: 957682505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@drawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a11a178f-b113-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa obiektów infrastruktury kulturalnej w gminie Drawno w formule zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a11a178f-b113-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052695/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa obiektów infrastruktury kulturalnej w Gminie Drawno - przebudowa świetlic wiejskich w Kiełpinie i Brzezinach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW 2014-2020). Operacja typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106208

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIOŚ.271.2.2023.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I:Przebudowa świetlicy wiejskiej w Kiełpinie, Gmina Drawno w zakresie:

• wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie zgłoszenia/pozwolenia na budowę;
• przebudowa, rozbudowa budynku (o pomieszczenie gospodarcze - kotłownie). Wykonawca w dokumentacji zobowiązany jest uwzględnić możliwość rozbudowy na zewnątrz lub zaprojektowania wewnątrz obiektu pomieszczenia technicznego – kotłowni o powierzchni 4,5 do 5,0 m2;
• przebudowa wejścia do budynku z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z wyposażeniem w pochwyty ze stali nierdzewnej;
• wymiana pokrycia dachu wraz z częściową (do 40%) wymianą konstrukcji drewnianej i przebudową kominów. Dach o pokryciu z dachówki ceramicznej lub betonowej o kolorystyce do uzgodnienia z Zamawiającym. Powierzchnia dachu nad świetlicą – 210 m2 (105 x 2). Zakłada się również wymianę drewnianych elementów konstrukcji dachu do 40 %;
• ocieplenie elewacji budynku i wyprawy tynkarskie, ścian zewnętrznych budynku w części świetlicy wiejskiej. Powierzchnia ocieplenia ścian zewnętrznych 138 m2.
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (okna małe 2 szt. na strychu, 2 szt. drzwi wewnętrznych). Wielkość drzwi dostosowana dla osób niepełnosprawnych;
• montaż źródła ciepła i instalacji c.o., Piec na pellet z pełnym wyposażeniem oraz instalacja centralnego ogrzewania w pomieszczeniach świetlicy wiejskiej. (Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego źródła ciepła bardziej ekologicznego do zaproponowania przez projektantów i uwzględnieniu jako źródła zamiennego);
• wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z wymianą opraw oświetleniowych na LED w ilości 12 szt.;
• montaż odnawialnych źródeł energii tj. instalacji fotowoltaicznej, która zapewni pokrycie co najmniej w 50% zapotrzebowania tego obiektu na energię elektryczną;
• roboty budowlane wewnątrz obiektu łącznie z przebudową toalety i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych. Rozbiórka kominka, wymiana płytek ceramicznych na podłogach w pomieszczeniach sali głównej, kuchni, łazienki i korytarza. Wymiana płytek ściennych w kuchni i toalecie, podwieszenie sufitów i docieplenie stropu.

W ramach zadania planuje się również wyposażenie świetlicy wiejskiej w:
- szafę suwaną na szerokość ściany w sali głównej o wymiarach 590 cm x 80 cm na wysokość pomieszczenia;
- stoły do sali głównej 8 sztuk;
- krzesła drewniane z obiciem (materiał do uzgodnienia z Zamawiającym) w ilości 48 szt.;
-biurko i krzesło obrotowe.

Szczegółowy opis części nr 1 zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1. do SWZ Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Załącznik nr 2 do PFU przedmiar robót załączono w celach poglądowych. Podstawą do sporządzenia oferty cenowej jest opis w PFU oraz wizja terenowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262700-8 - Przebudowa budynków

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

44220000-8 - Stolarka budowlana

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 268000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Brzezinach, Gmina Drawno w zakresie:

• wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie zgłoszenia/pozwolenia na budowę;
• ocieplenie elewacji budynku i wyprawy tynkarskie wraz z przebudową otworu okiennego;
• izolacja fundamentów wraz z przebudową wejścia i zadaszenia do części podpiwniczonej;
• wymiana okien wraz z parapetami;
• wymiana obróbek blacharskich, podbitki, rynien na lukarnach i rur spustowych;
• przebudowa wejścia głównego do budynku z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych;
• wymiana źródła ciepła na ekologiczny oraz zbiornika na ciepłą wodę użytkową.;
• wymiana oświetlenia wewnętrznego na LED;
• montaż odnawialnych źródeł energii tj. instalacji fotowoltaicznej, która zapewni pokrycie co najmniej w 50% zapotrzebowania tego obiektu na energię elektryczną;
• roboty budowlane wewnątrz obiektu (wymiana płytek ceramicznych na posadce w ciągu komunikacyjnym i częściowo w sali głównej i pomieszczeniu komputerowym, malowanie ścian, montaż schodów strychowych.

Szczegółowy opis części nr 2 zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.2. Progra-mie Funkcjonalno-Użytkowym. Załącznik nr 2 do PFU przedmiar robót załączono w celach poglądowych. Podstawą do sporządzenia oferty cenowej jest opis w PFU oraz wizja terenowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262700-8 - Przebudowa budynków

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

44220000-8 - Stolarka budowlana

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 243020,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274044,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274044,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274044,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe LIDEX Andrzej Polak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5940000062

7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 9a

7.3.4) Miejscowość: Choszczno

7.3.5) Kod pocztowy: 73-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274044,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.