eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa gazu do kotłowni w budynkach internatów przy ul. Klonowej 6 oraz ul. 74 GPP 3 w Lublińcu



Ogłoszenie z dnia 2021-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa gazu do kotłowni w budynkach internatów przy ul. Klonowej 6 oraz ul. 74 GPP 3 w Lublińcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.7.) Numer telefonu: 12-211-4001

1.4.8.) Numer faksu: 12-211-4005

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.kr@amw.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie mieniem skarbu państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187985

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00175093/03

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe dostarczanie paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego E z sieci przesyłowej do kotłowni w budynku internatu AMW w Lublińcu:
Część 1 – kotłownia przy ul. Klonowej 6:
• Kotłownia pracuje na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej i uruchamiana jest tylko poza sezonem grzewczym.
• Roczne zużycie gazu w 2020 r. wyniosło 3539 m3. Dla potrzeb wyliczenia wartości zamówienia przyjęto wydatki w 2020 r. Rzeczywista ilość zakupionego gazu w trakcie realizacji umowy będzie wynikać wyłącznie z bieżących potrzeb internatu.
• W kotłowni zainstalowany jest jeden kocioł z palnikiem gazowym o mocy 200kW.
• Dla obiektu obowiązuje grupa taryfowa PSG Sp. z o.o. W-5.1.
2. Zamawiający jest zwolniony od podatku akcyzowego na wyroby gazowe przeznaczone do celów opałowych, zgodnie z ustawą z dnia 06.12.2008 r. o podatku akcyzowym – tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 772 ze zmianami.
3. Dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na postawie umowy zawierającej postanowienia umowy kompleksowej ( sprzedaż, magazynowanie, przesył lub dystrybucja paliwa gazowego do odbiorcy) i ma być wykonane na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 Prawo Energetyczne ( Dz. U. z 2021 r., poz. 716 ze zmianami), Kodeksu Cywilnego i przepisami wykonawczymi, wydanymi na ich podstawie.
4. Wykonawca będzie dostarczał paliwo gazowe zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo Energetyczne.
5. Ceny ofertowe podane przez Wykonawców będą służyły jedynie do porównania ofert.

6. Termin realizacji zamówienia:
Dostawa gazu realizowana ma być:
Część 1: od dnia 01.01.2022 r. na czas nieokreślony

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe dostarczanie paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego E z sieci przesyłowej do kotłowni w budynku internatu AMW w Lublińcu:
Część 1 – kotłownia przy ul. Klonowej 6:
• Kotłownia pracuje na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej i uruchamiana jest tylko poza sezonem grzewczym.
• Roczne zużycie gazu w 2020 r. wyniosło 3539 m3. Dla potrzeb wyliczenia wartości zamówienia przyjęto wydatki w 2020 r. Rzeczywista ilość zakupionego gazu w trakcie realizacji umowy będzie wynikać wyłącznie z bieżących potrzeb internatu.
• W kotłowni zainstalowany jest jeden kocioł z palnikiem gazowym o mocy 200kW.
• Dla obiektu obowiązuje grupa taryfowa PSG Sp. z o.o. W-5.1.
2. Zamawiający jest zwolniony od podatku akcyzowego na wyroby gazowe przeznaczone do celów opałowych, zgodnie z ustawą z dnia 06.12.2008 r. o podatku akcyzowym – tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 772 ze zmianami.
3. Dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na postawie umowy zawierającej postanowienia umowy kompleksowej ( sprzedaż, magazynowanie, przesył lub dystrybucja paliwa gazowego do odbiorcy) i ma być wykonane na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 Prawo Energetyczne ( Dz. U. z 2021 r., poz. 716 ze zmianami), Kodeksu Cywilnego i przepisami wykonawczymi, wydanymi na ich podstawie.
4. Wykonawca będzie dostarczał paliwo gazowe zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo Energetyczne.
5. Ceny ofertowe podane przez Wykonawców będą służyły jedynie do porównania ofert.

6. Termin realizacji zamówienia:
Dostawa gazu realizowana będzie w terminach:
Rozpoczęcie - nie wcześniej niż:
Część 1 - od dnia 01.01.2022 r.
Zakończenie – 36 miesięcy od dnia rozpoczęcia dostawy gazu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe dostarczanie paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego E z sieci przesyłowej do kotłowni w budynku internatu AMW w Lublińcu:
Część 2 – kotłownia przy ul. 74 GPP 3:
• Kotłownia pracuje na potrzeby centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej przez cały rok.
• Dla potrzeb wyliczenia wartości zamówienia przyjęto roczne zużycie gazu na poziomie 22 000,00 m3, tj. ok. 250 000,00 kWh, na podstawie ilości ciepła zużytego przez budynek w 2019 r.
• W kotłowni zainstalowane są dwa kotły wiszące kondensacyjne o łącznej mocy 200kW.
• Dla obiektu obowiązuje grupa taryfowa PSG Sp. z o.o. W-5.1.
2. Zamawiający jest zwolniony od podatku akcyzowego na wyroby gazowe przeznaczone do celów opałowych, zgodnie z ustawą z dnia 06.12.2008 r. o podatku akcyzowym – tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 772 ze zmianami.
3. Dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na postawie umowy zawierającej postanowienia umowy kompleksowej ( sprzedaż, magazynowanie, przesył lub dystrybucja paliwa gazowego do odbiorcy) i ma być wykonane na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 Prawo Energetyczne ( Dz. U. z 2021 r., poz. 716 ze zmianami), Kodeksu Cywilnego i przepisami wykonawczymi, wydanymi na ich podstawie.
4. Wykonawca będzie dostarczał paliwo gazowe zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo Energetyczne.
5. Ceny ofertowe podane przez Wykonawców będą służyły jedynie do porównania ofert.
6. Termin realizacji zamówienia:
Dostawa gazu realizowana ma być:
Część 2: nie wcześniej niż od dnia 01.10.2021 r. na czas nieokreślony

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe dostarczanie paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego E z sieci przesyłowej do kotłowni w budynku internatu AMW w Lublińcu:
Część 2 – kotłownia przy ul. 74 GPP 3:
• Kotłownia pracuje na potrzeby centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej przez cały rok.
• Dla potrzeb wyliczenia wartości zamówienia przyjęto roczne zużycie gazu na poziomie 22 000,00 m3, tj. ok. 250 000,00 kWh, na podstawie ilości ciepła zużytego przez budynek w 2019 r.
• W kotłowni zainstalowane są dwa kotły wiszące kondensacyjne o łącznej mocy 200kW.
• Dla obiektu obowiązuje grupa taryfowa PSG Sp. z o.o. W-5.1.
2. Zamawiający jest zwolniony od podatku akcyzowego na wyroby gazowe przeznaczone do celów opałowych, zgodnie z ustawą z dnia 06.12.2008 r. o podatku akcyzowym – tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 772 ze zmianami.
3. Dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na postawie umowy zawierającej postanowienia umowy kompleksowej ( sprzedaż, magazynowanie, przesył lub dystrybucja paliwa gazowego do odbiorcy) i ma być wykonane na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 Prawo Energetyczne ( Dz. U. z 2021 r., poz. 716 ze zmianami), Kodeksu Cywilnego i przepisami wykonawczymi, wydanymi na ich podstawie.
4. Wykonawca będzie dostarczał paliwo gazowe zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo Energetyczne.
5. Ceny ofertowe podane przez Wykonawców będą służyły jedynie do porównania ofert.
6. Termin realizacji zamówienia:
Dostawa gazu realizowana będzie w terminach:
Rozpoczęcie - nie wcześniej niż:
Część 2 - od dnia 01.10.2021 r.
Zakończenie – 36 miesięcy od dnia rozpoczęcia dostawy gazu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1)

Przed zmianą:
48

Po zmianie:
36

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2)

Przed zmianą:
48

Po zmianie:
36

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy po uprzednim sporządzeniu protokołu konieczności poprzez podpisanie aneksu do umowy, w następujących przypadkach:
a) zaistnienia tzw. siły wyższej w rozumieniu § 9 umowy,
b) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych wykonanych dostaw stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT,
c) ustawowej zmiany stawki podatku akcyzowego do poszczególnych wykonanych dostaw stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku akcyzowego oraz zmiany taryf zatwierdzonych przez Prezesa URE,
d) zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy umownej w przypadku gdy w czasie trwania umowy zwiększyłoby się lub zmniejszyło zapotrzebowanie na moc w związku ze zmianą charakteru obiektu lub jego modernizacji,
e) ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2020 poz. 2207, ze zm.) wpływającej na wysokość miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany wysokości minimalnego wynagrodzeniu za pracę,
f) ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t.j. Dz. U. 2020 poz. 53, ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1285, ze zm.) wpływającej na wysokość miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmian ww. zasad lub wysokości stawek składek,
g) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1342, ze zm.) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu zmiany postanowień umowy o prowadzenie pracowniczego zawartej przez Wykonawcę z instytucją finansową zarządzającą PPK, dotyczących ww. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
2. W przypadku określonym w ust. 1 lit. b) Strony przed zawarciem aneksu do mowy zobowiązane są:
a) w przypadku zmniejszenia wysokości stawki podatku VAT, zmiana wysokości wynagrodzenia brutto objętego nową stawką podatku VAT stanowi kwota równą różnicy pomiędzy wysokością uwzględniającą poprzednią i nową stawkę. W braku podpisania aneksu przez Wykonawcę w terminie 14 (czternastu) dni od otrzymania od Zamawiającego wezwania do jego zawarcia lub podpisanego przez Zamawiającego aneksu, uważa się, że Wykonawca wyraził zgodę na zmianę wygrodzenia brutto w wysokości określonej przez Zamawiającego z uwzględnieniem zmiany stawki podatku VAT,
b) w przypadku podwyższenia wysokości stawki podatku VAT, zmiana wysokości wynagrodzenia brutto objętego nową stawką podatku nastąpi w zakresie, w którym zmiana stawki podatku VAT wpływa na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę. Wykonawca jest obowiązany wykazać wzrost kosztów wykonania Umowy związany ze zmianą stawki podatku VAT.
3. W przypadku określonym w ust. 1 lit. c) oraz lit. e), lit. f) i lit. g) postanowienia ust. 2 stosuje się odpowiednio.
4. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wchodzi w życie z dniem zawarcia aneksu, nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w umowie i dotyczy wyłącznie niezrealizowanej części umowy.

Po zmianie:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy po uprzednim sporządzeniu protokołu konieczności poprzez podpisanie aneksu do umowy, w następujących przypadkach:
a) zaistnienia tzw. siły wyższej w rozumieniu § 9 umowy,
b) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych wykonanych dostaw stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT,
c) ustawowej zmiany stawki podatku akcyzowego do poszczególnych wykonanych dostaw stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany
stawki podatku akcyzowego, a także zmiany wysokości opłaty stałej lub zmiennej w trakcie trwania umowy wynikającej z zatwierdzenia przez Prezesa URE nowej Taryfy Operatora,
d) zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy umownej w przypadku gdy w czasie trwania umowy zwiększyłoby się lub zmniejszyło zapotrzebowanie na moc w związku ze zmianą charakteru obiektu lub jego modernizacji, po wyrażaniu zgody przez OSD;
e) ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2020 poz. 2207, ze zm.) wpływającej na wysokość miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany wysokości minimalnego wynagrodzeniu za pracę,
f) ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t.j. Dz. U. 2020 poz. 53, ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1285, ze zm.) wpływającej na wysokość miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmian ww. zasad lub wysokości stawek składek,
g) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1342, ze zm.) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu zmiany postanowień umowy o prowadzenie pracowniczego zawartej przez Wykonawcę z instytucją finansową zarządzającą PPK, dotyczących ww. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
2. W przypadku określonym w ust. 1 lit. b) Strony przed zawarciem aneksu do umowy zobowiązane są:
a) w przypadku zmniejszenia wysokości stawki podatku VAT, zmiana wysokości wynagrodzenia brutto objętego nową stawką podatku VAT stanowi kwota równą różnicy pomiędzy wysokością uwzględniającą poprzednią i nową stawkę. W braku podpisania aneksu przez Wykonawcę w terminie 14 (czternastu) dni od otrzymania od Zamawiającego wezwania do jego zawarcia lub podpisanego przez Zamawiającego aneksu, uważa się, że Wykonawca wyraził zgodę na zmianę wygrodzenia brutto w wysokości określonej przez Zamawiającego z uwzględnieniem zmiany stawki podatku VAT,
b) w przypadku podwyższenia wysokości stawki podatku VAT, zmiana wysokości wynagrodzenia brutto objętego nową stawką podatku nastąpi w zakresie, w którym zmiana stawki podatku VAT wpływa na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę. Wykonawca jest obowiązany wykazać wzrost kosztów wykonania Umowy związany ze zmianą stawki podatku VAT.
3. W przypadku określonym w ust. 1 lit. c) oraz lit. e), lit. f) i lit. g) postanowienia ust. 2 stosuje się odpowiednio.
4. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy obowiązuje od dnia wejścia w życie nowych przepisów, pod warunkiem, że aneks pomiędzy stronami zostanie zawarty w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia wejścia w życie nowych przepisów i dotyczy wyłącznie niezrealizowanej części umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.