Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00179161/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
- 2022/BZP 00193440/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-03
- 2022/BZP 00266107/01 - Wynik z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania:
Juniper, Palo Alto, BackBox
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: 94 348 86 54
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188003
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00179161/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Juniper.
Usługa wsparcia technicznego urządzeń i oprogramowania będzie świadczona w oparciu o niezmienne wymagania jakościowe określone przez producentów i obejmuje:
• dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
• pobieranie aktualizacji dla urządzeń i oprogramowania,
• wymianę urządzenia w przypadku awarii.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Juniper.
Usługa wsparcia technicznego urządzeń i oprogramowania będzie świadczona w oparciu o niezmienne wymagania jakościowe określone przez producentów i obejmuje:
• dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
• pobieranie aktualizacji dla urządzeń i oprogramowania,
• wymianę urządzenia w przypadku awarii.
Określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy - dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2 zawartym w Rozdziale V SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Palo Alto.
Usługa wsparcia technicznego urządzeń i oprogramowania będzie świadczona w oparciu o niezmienne wymagania jakościowe określone przez producentów i obejmuje:
• dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
• pobieranie aktualizacji dla urządzeń i oprogramowania,
• wymianę urządzenia w przypadku awarii.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Palo Alto.
Usługa wsparcia technicznego urządzeń i oprogramowania będzie świadczona w oparciu o niezmienne wymagania jakościowe określone przez producentów i obejmuje:
• dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
• pobieranie aktualizacji dla urządzeń i oprogramowania,
• wymianę urządzenia w przypadku awarii.
Określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy - dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2 zawartym w Rozdziale V SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania BackBox.
Usługa wsparcia technicznego oprogramowania będzie świadczona w oparciu o niezmienne wymagania jakościowe określone przez producenta i obejmuje:
• dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
• pobieranie aktualizacji oprogramowania.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania BackBox.
Usługa wsparcia technicznego oprogramowania będzie świadczona w oparciu o niezmienne wymagania jakościowe określone przez producenta i obejmuje:
• dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
• pobieranie aktualizacji oprogramowania.
Określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 3 zawarte jest w Rozdziale II SWZ oraz w projekcie umowy - dotyczy Zadania nr 3 zawartym w Rozdziale V SWZ.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż" - zakup środków trwałych i wyposażenia IT do UM w Libiążu - serwer kopii/klaster wysokiej dostępności. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej - (3).
- Oprogramowanie umożliwiające planowanie zajęć dydaktycznych Politechniki Śląskiej. DZPZ.283.10.2025.DM
- Usługa hostingu dla serwisów Centrum Nauki Kopernik.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zakrzew"
- Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.