Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00114662/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace geodezyjne na terenie Miasta Nowego Sącza w 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490580733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.nowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzd.nowysacz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace geodezyjne na terenie Miasta Nowego Sącza w 2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e846203b-b75b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114662
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166260,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Dla cz. I Wykonanie mapy z projektem podziału działek ewidencyjnych
w ciągu ul. Prusa:
• Wykonanie mapy z projektem podziału działek ewidencyjnych (w liczbie około 90 szt.) zajętych w części pod drogę publiczną w trybie artykułu 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998r. , Nr 133, poz. 872
z późniejszymi zmianami) celem skompletowanie wymaganej dokumentacji i przygotowanie wniosku do Wojewody Małopolskiego.
• Wszystkie w/w roboty geodezyjne będą wykonane na terenie miasta Nowego Sącza na odcinku ulicy Prusa od ul. Kamiennej do
ul. Nawojowskiej.
W skład dokumentacji wchodzi:
• sporządzenie mapy z projektem podziału w trybie art.73 wyżej powołanej ustawy wraz z protokołem ustalenia granicy pasa drogowego
• sporządzenie mapy do celów prawnych w trybie art.73 wyżej powołanej ustawy dla działek w całości przeznaczonych do regulacji ( w razie potrzeby sporządzenie map z wykazem synchronizacyjnym) wraz z protokołem ustalenia granicy pasa drogowego • rozdzielenie stanów prawych i opracowanie dokumentacji do celów regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogę publiczną wraz z protokołem ustalenia granicy pasa drogowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 65853,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla cz. II Wykonanie mapy z projektem podziału działek ewidencyjnych w ciągu ul. Grunwaldzkiej:• Wykonanie mapy z projektem podziału działek ewidencyjnych (w liczbie około 60 szt.) zajętych w części pod drogę publiczną w trybie artykułu 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998r. , Nr 133, poz. 872
z późniejszymi zmianami) oraz wykonanie mapy do celów prawnych ( w liczbie około 10 szt.) dla celów celem skompletowania wymaganej dokumentacji i przygotowanie wniosku do Wojewody Małopolskiego.
• Wszystkie w/w roboty geodezyjne będą wykonane na terenie miasta Nowego Sącza na odcinku ul. Grunwaldzkiej od ul. Nawojowskiej do ul. Węgierskiej.
W skład dokumentacji wchodzi:
• sporządzenie mapy z projektem podziału w trybie art.73 wyżej powołanej ustawy wraz z protokołem ustalenia granicy pasa drogowego
• sporządzenie mapy do celów prawnych w trybie art.73 wyżej powołanej ustawy dla działek w całości przeznaczonych do regulacji ( w razie potrzeby sporządzenie map z wykazem synchronizacyjnym) wraz z protokołem ustalenia granicy pasa drogowego
• rozdzielenie stanów prawych i opracowanie dokumentacji do celów regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogę publiczną wraz z protokołem ustalenia granicy pasa drogowego
• ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla cz. III „Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dla celów regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi publiczne na terenie miasta Nowego Sącza”:a) sporządzenie mapy z projektem podziału w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998r. – przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, wraz z protokołem ustalenia granicy pasa drogowego
b) sporządzenie mapy do celów prawnych w trybie art.73 wyżej powołanej ustawy ( w razie potrzeby sporządzenie map z wykazem synchronizacyjnym) wraz z protokołem ustalenia granicy pasa drogowego
c) sporządzenie mapy do celów prawnych dla celów prowadzenia postępowania o zajęcie pasa drogowego
d) rozdzielenie stanów prawych i opracowanie dokumentacji do celów regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogę publiczną
e) sporządzenie mapy z projektem podziału w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami
f) przeprowadzenie procedury wznowienia lub wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w operacie EGiB dotyczących granicy pasa drogowego drogi publicznej
g) przeprowadzenie procedury ustalenia granicy pasa drogowego drogi publicznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 51626,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOGiW Geodezja i Wycena Nieruchomości Agnieszka Główczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343511413
7.3.4) Miejscowość: 33 - 300 Nowy Sącz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GeoGiW Geodezja i Wycena Nieruchomości Agnieszka Główczyk
jakie przetargi wygrała firma
GeoGiW Geodezja i Wycena Nieruchomości Agnieszka Główczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOGiW Geodezja i Wycena Nieruchomości Agnieszka Główczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343511413
7.3.4) Miejscowość: 33 - 300 Nowy Sącz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GeoGiW Geodezja i Wycena Nieruchomości Agnieszka Główczyk
jakie przetargi wygrała firma
GeoGiW Geodezja i Wycena Nieruchomości Agnieszka Główczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44895,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44895,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geodezja-Projektowanie-Usługi Leszek Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73812452209
7.3.4) Miejscowość: 38-350 Bobowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44895,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Emilii Plater 20.
- Dostawa leków i środków medycznych dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- BZP.271.113.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- Wykonanie prac geodezyjnych część 11
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.