Ogłoszenie z dnia 2023-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00173960/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00199488/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-29
- 2024/BZP 00104441/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-13
- 2024/BZP 00104446/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-13
- 2024/BZP 00104448/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-13
- 2024/BZP 00288021/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-16
- 2024/BZP 00294477/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-21
- 2024/BZP 00294479/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAMÓWIENIA ŚWIADCZENIE USŁUG W TRAKCIE ORGANIZOWANYCH DEMONSTRACJI EKOLOGICZNYCH W RAMACH DZIAŁANIA „TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002765534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 70/126
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 0-34/377-01-17
1.5.8.) Numer faksu: 0-34/362-04-89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odr.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czwa.odr.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b5bceb4-d963-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAMÓWIENIA ŚWIADCZENIE USŁUG W TRAKCIE ORGANIZOWANYCH DEMONSTRACJI EKOLOGICZNYCH W RAMACH DZIAŁANIA „TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b5bceb4-d963-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122999/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wyżywienie (serwis kawowy plus obiad)
1.3.2 Transport
1.3.3 Usługa noclegowa z wyżywieniem (śniadanie plus kolacja)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173960
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚODR_CZ/01/04/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – CZĘSTOCHOWA-WRONINKO-CZĘSTOCHOWALokalizacja: województwo mazowieckie, gmina Płońsk, powiat płoński, miejscowość Wroninko.
Terminy: 26.04.2023 r. i 18.07.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 16 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Wroninko (adres Wroninko 3) na terenie województwa mazowieckiego, gmina Płońsk, powiat płoński.
Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:00, wyjazd z gospodarstwa (adres Wroninko 3) ok. godz. 15:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 5856 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – CZĘSTOCHOWA-RADZIKÓW-CZĘSTOCHOWALokalizacja: województwo mazowieckie, gmina Błonie, powiat warszawski zachodni, miejscowość Radzików.
Terminy: 21.07.2023 r. i 26.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Radzików (adres Radzików 1) na terenie województwa mazowieckiego, gmina Błonie, powiat warszawski zachodni.
Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:00, wyjazd z gospodarstwa (adres Radzików 1) ok. godz. 15:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 4992 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 – CZĘSTOCHOWA-SZEPIETOWO-PILIKI-SZEPIETOWO-CZĘSTOCHOWALokalizacja: województwo podlaskie, gmina Bielsk Podlaski, powiat bielski, miejscowość Piliki.
Terminy: 16.05.2023 r (powrót 17.05.2023r). i 01.06.2023 r (powrót 02.06.2023r).
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Piliki (adres Piliki 125) na terenie województwa podlaskiego, gmina Bielsk Podlaski, powiat bielski.
Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:00, przyjazd do Szepietowa ok. godz. 11:30,wyjazd z Szepietowa 12:45, pobyt w Pilikach od 14:00 do 18:30, przejazd do Szepietowa na nocleg – 18:40, wyjazd z Szepietowa następnego dnia ok. godz. 9:00.
UWAGA: zamówienie nie obejmuje organizacji noclegu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 10320 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 – CZĘSTOCHOWA-JEDLNIA-RADOM-CZĘSTOCHOWALokalizacja: województwo mazowieckie, gmina Pionki, powiat radomski, miejscowość Jedlnia.
Terminy: 25.05.2023 r. i 05.06.2023 r.; 26.05.2023 r. i 06.06.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Czterokrotny transport każdorazowo dla 16 osób z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Jedlnia (adres Jedlnia 106) na terenie województwa mazowieckiego, gmina Pionki, powiat radomski.
Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Jedlnia 106 ) po godz. 15:00 do Radomia, wyjazd z Radomia 16:
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 11280 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 – CZĘSTOCHOWA- JEDLNIA-RADOM-CZĘSTOCHOWALokalizacja: województwo mazowieckie, gmina Pionki, powiat radomski, miejscowość Jedlnia.
Terminy: 16.06.2023 r. i 24.07.2023 r.; 20.06.2023 r. i 25.07.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Czterokrotny transport każdorazowo dla 11 osób z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Jedlnia (adres Jedlnia 106) na terenie województwa mazowieckiego, gmina Pionki, powiat radomski.
Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Jedlnia 106 ) po godz. 15:00 do Radomia, wyjazd z Radomia 16:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 11280 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 6 – BIELSKO-BIAŁA-CHORZELÓW-BIELSKO-BIAŁALokalizacja: województwo podkarpackie, gmina Mielec, powiat mielecki, miejscowość Chorzelów.
Terminy: 03.07.2023 r. i 04.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24 do obiektu znajdującego się w miejscowości Chorzelów (adres Chorzelów 771) na terenie województwa podkarpackiego, gmina Mielec, powiat mielecki.
Wyjazd z parkingu ŚODR (Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24) o godz. 6:00, wyjazd z gospodarstwa (adres Chorzelów 771 ) ok. godz. 15:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 5136 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 7 – BIELSKO-BIAŁA-DOMARADZ-BIELSKO-BIAŁALokalizacja: województwo podkarpackie, gmina Domaradz, powiat brzozowski, miejscowość Domaradz.
Terminy: 08.05.2023 r. i 29.05.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24 do obiektu znajdującego się w miejscowości Domaradz (obręb Domaradz nr w ewd. gruntów 3229) na terenie województwa podkarpackiego, gmina Domaradz, powiat brzozowski.
Dodatkowo obejmuje transport do miejsca realizacji części teoretycznej demonstracji zlokalizowanego na trasie do pasieki (obręb Domaradz nr w ewd. gruntów 3229).
Wyjazd z parkingu ŚODR (Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24) o godz. 8:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Domaradz) ok. godz. 18:15.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 6072 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 8 – CZĘSTOCHOWA-CHORZELÓW-CZĘSTOCHOWALokalizacja: województwo podkarpackie, gmina Mielec, powiat mielecki, miejscowość Chorzelów.
Terminy: 04.07.2023 r. i 05.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Chorzelów ( adres Chorzelów 771) na terenie województwa podkarpackiego, gmina Mielec, powiat mielecki.
Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:00, wyjazd z gospodarstwa (adres Chorzelów 771) ok. godz. 15:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 4920 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 9 – CZĘSTOCHOWA-ZŁOTA-CZĘSTOCHOWALokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Złota, powiat pińczowski, miejscowość Złota.
Terminy: 24.05.2023 r. i 14.06.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Złota (adres Złota, ul. Wiśniowa 11a) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Złota, powiat pińczowski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Złota, ul. Wiśniowa 11a ) ok. godz. 15:30.
2. Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Złota, ul. Wiśniowa 11a). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 5712 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 10 – CZĘSTOCHOWA-MASÓW-CZĘSTOCHOWALokalizacja: województwo opolskie, gmina Łubniany, powiat opolski, miejscowość Masów.
Terminy: 11.07.2023 r. i 22.08.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Masów (adres Masów, ul. Opolska 53a) na terenie województwa opolskiego, gmina Łubniany, powiat opolski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 7:45, wyjazd z gospodarstwa (adres Masów, ul. Opolska 53a ) ok. godz. 15:30.
2. Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Masów, ul. Opolska 53a). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 4488 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 11 – CZĘSTOCHOWA-ŻABIENIEC-CZĘSTOCHOWALokalizacja: województwo mazowieckie, gmina Piaseczno, powiat piaseczyński, miejscowość Żabieniec.
Terminy: 15.06.2023 r. i 25.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Żabieniec ( adres Żabieniec, ul. Główna 48) na terenie województwa mazowieckiego, gmina Piaseczno, powiat piaseczyński. Dodatkowo obejmuje transport do miejsca realizacji części demonstracji oddalonej od obiektu w odległości około 20 km w jedną stronę. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:15, wyjazd z gospodarstwa (adres Żabieniec, ul. Główna 48) ok. godz. 15:30.
2. Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Żabieniec, ul. Główna 48). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 8136 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 12 – CZĘSTOCHOWA-BRZEŚCIE-CZĘSTOCHOWALokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Bliżyn, powiat skarżyski, miejscowość Brzeście.
Terminy: 05.06.2023 r. i 04.07.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 16 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Brzeście (adres Brzeście 36a) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Bliżyn, powiat skarżyski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 ) o godz. 6:15, wyjazd
z gospodarstwa (adres Brzeście 36a) ok. godz. 15:30.
2. Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 18 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Brzeście 36a). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 7992 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 13 – BIELSKO-BIAŁA-BRZEŚCIE-BIELSKO-BIAŁALokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Bliżyn, powiat skarżyski, miejscowość Brzeście.
Terminy: 02.06.2023 r. i 30.06.2023 r. ; 06.06.2023 r. i 05.07.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Czterokrotny transport każdorazowo dla 16 osób (w czterech odrębnych terminach) z miejscowości Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24 do obiektu znajdującego się w miejscowości Brzeście (adres Brzeście 36a) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Bliżyn, powiat skarżyski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24) o godz. 5:45, wyjazd z gospodarstwa (adres Brzeście 36a) ok. godz. 15:30.
2. Czterokrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 18 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Brzeście 36a). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 20208 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 14 – MIKOŁÓW- BRZEŚCIE-MIKOŁÓWLokalizacja: województwo świętokrzyskiego, gmina Bliżyn, powiat skarżyski, miejscowość Brzeście.
Terminy: 07.06.2023 r. i 06.07.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 16 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Mikołów, ul. Gliwicka 85 do obiektu znajdującego się w miejscowości Brzeście (adres Brzeście 36a) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Bliżyn, powiat skarżyski. Wyjazd z parkingu ŚODR (Mikołów, ul. Gliwicka 85) o godz. 6:15, wyjazd z gospodarstwa (adres Brzeście 36a) ok. godz. 15:30.
2. Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 18 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Brzeście 36a). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 9648 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 15 – CZĘSTOCHOWA-LUBOWIDZA-CZĘSTOCHOWALokalizacja: województwo łódzkie, gmina Dmosin, powiat brzeziński, miejscowość Lubowidza.
Termin: 08.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Pojedynczy transport dla 8 osób z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Lubowidza ( adres Lubowidza 34) na terenie województwa łódzkiego, gmina Dmosin, powiat brzeziński. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126) o godz. 7:00, wyjazd z gospodarstwa (adres Lubowidza 34) ok. godz. 15:30.
2. Przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (Lubowidza 34). Catering serwowany
w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 2940 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 16 – CZĘSTOCHOWA-RAKÓW-CZĘSTOCHOWALokalizacja: województwo świętokrzyskie, gmina Raków, powiat kielecki, miejscowość Zalesie.
Termin: 12.09.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Pojedynczy transport dla 8 osób z miejscowości Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126 do obiektu znajdującego się w miejscowości Zalesie (adres Zalesie 30) na terenie województwa świętokrzyskiego, gmina Raków, powiat kielecki. Wyjazd z parkingu ŚODR (Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 70/126) o godz. 6:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Zalesie 30) ok. godz. 15:30.
2. Przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Zalesie 30). Catering serwowany
w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 3300 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 17 – BIELSKO-BIAŁA- JARNOŁTÓWEK-BIELSKO-BIAŁALokalizacja: województwo opolskie, gmina Głuchołazy, powiat nyski, miejscowość Jarnołtówek.
Terminy: 09.05.2023 r. i 23.06.2023 r.
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24 do obiektu znajdującego się w miejscowości Jarnołtówek (adres Jarnołtówek 164) na terenie województwa opolskiego, gmina Głuchołazy, powiat nyski. Dodatkowo obejmuje transport do miejsca realizacji części demonstracji oddalonej od obiektu
w odległości około 3 km w jedną stronę. Wyjazd z parkingu ŚODR ( Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24) o godz. 6:15, wyjazd z gospodarstwa (adres Jarnołtówek 164 ) ok. godz. 15:30.
2. Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (Jarnołtówek 164). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00-14:30; obiad - ok. godz.14:30
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 7032 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 18 – BIELSKO-BIAŁA-OSOLIN-BIELSKO-BIAŁALokalizacja: województwo dolnośląskie, powiat trzebnicki, gmina Oborniki Śląskie, miejscowość Osolin.
Terminy: 24.05.2023 r. (powrót 25.05.2023r.) i 20.09.2023 r.(powrót 21.09.2023r.)
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24 do obiektu znajdującego się w miejscowości Osolin, województwo dolnośląskie, powiat trzebnicki, gmina Oborniki Śląskie. Wyjazd z parkingu ŚODR (Bielsko-Biała, ul. Boruty Spiechowicza 24) o godz. 5:00, pobyt w Osolinie do godz. 15:30, przejazd z gospodarstwa do miejsca noclegowego ok. godz. 15:30, kolacja o godz. 18:00, drugiego dnia: śniadanie o godz. 8:00, wyjazd z miejsca noclegowego do Bielska-Białej o godz. 9:00.
2. Dwukrotne przygotowanie cateringu każdorazowo dla 10 osób składającego się z bufetu kawowego i obiadu wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (Osolin, ul. Sportowa 4). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 10:00 -14:30, obiad - ok. godz. 14:30.
3. Nocleg z 24.05.2023r. na 25.05.2023r. oraz 20.09.2023r. na 21.09.2023r. każdorazowo dla 8 uczestników, na terenie województwa dolnośląskiego wraz z wyżywieniem w postaci kolacji oraz śniadania podanego podczas pobytu w miejscu zakwaterowania. Miejsce noclegowe powinno znajdować się w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miejscowości Osolin (woj. dolnośląskie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 14496 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 19 – MIKOŁÓW-BOGUCHWAŁA-TULIGŁOWY-MIKOŁÓWLokalizacja: województwo podkarpackie, powiat jarosławski, gmina Rokietnica, miejscowość Tuligłowy.
Terminy: 10.07.2023 r. (powrót 11.07.2023 r.) i 21.08.2023 r. (powrót 22.08.2023 r.)
Zamówienie obejmuje:
1. Dwukrotny transport każdorazowo dla 8 osób (w dwóch odrębnych terminach) z miejscowości Mikołów, ul. Gliwicka 85 do obiektu znajdującego się w miejscowości Tuligłowy, województwo podkarpackie, powiat jarosławski, gmina Rokietnica. Wyjazd z parkingu ŚODR (Mikołów, ul. Gliwicka 85) o godz. 6:30, przyjazd do Boguchwały i pobyt do godz. 11:30, wyjazd z Boguchwały godz.11:30 i przejazd do Tuligłów, pobyt w Tuligłowach 13:00-17:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Tuligłowy 87 ) ok. godz. 17:30, przejazd do miejsca noclegowego, kolacja o godz. 18:45, śniadanie o godz. 8:00, wyjazd z miejsca noclegowego do Mikołowa o godz. 9:00 (następnego dnia).
2. Nocleg z 10.07.2023r. na 11.07.2023r. oraz 21.08.2023r. na 22.08.2023r. każdorazowo dla 8 uczestników, na terenie województwa podkarpackiego wraz z wyżywieniem w postaci kolacji oraz śniadania podanego podczas pobytu w miejscu zakwaterowania. Miejsce noclegowe powinno znajdować się w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miejscowości Tuligłowy (woj. podkarpackie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 13116 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA BUS Sp. zo.o. 25-516 Kielce ul. Mielczarskiego 121
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 194 78 35
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA BUS Sp. zo.o. 25-516 Kielce ul. Mielczarskiego 121
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 194 78 35
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA BUS Sp. zo.o. 25-516 Kielce ul. Mielczarskiego 121
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 194 78 35
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7780 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7780 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7780 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA BUS Sp. zo.o. 25-516 Kielce ul. Mielczarskiego 121
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 194 78 35
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7780 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7780 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7780 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7780 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA BUS Sp. zo.o. 25-516 Kielce ul. Mielczarskiego 121
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 194 78 35
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7780 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3090 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3090 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3090 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA BUS Sp. zo.o. 25-516 Kielce ul. Mielczarskiego 121
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 194 78 35
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3090 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3490 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3490 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3490 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA BUS Sp. zo.o. 25-516 Kielce ul. Mielczarskiego 121
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 194 78 35
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3490 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA BUS Sp. zo.o. 25-516 Kielce ul. Mielczarskiego 121
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 194 78 35
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CAR SERVICE Sp. z o.o. 25-139 Kielce ul. Kolberga 9
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CAR SERVICE Sp. z o.o. 25-139 Kielce ul. Kolberga 9
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CAR SERVICE Sp. z o.o. 25-139 Kielce ul. Kolberga 9
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielca
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CAR SERVICE Sp. z o.o. 25-139 Kielce ul. Kolberga 9
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CAR SERVICE Sp. z o.o. 25-139 Kielce ul. Kolberga 9
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CAR SERVICE Sp. z o.o. 25-139 Kielce ul. Kolberga 9
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CAR SERVICE Sp. z o.o. 25-139 Kielce ul. Kolberga 9
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CAR SERVICE Sp. z o.o. 25-139 Kielce ul. Kolberga 9
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CAR SERVICE Sp. z o.o. 25-139 Kielce ul. Kolberga 9
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CAR SERVICE Sp. z o.o. 25-139 Kielce ul. Kolberga 9
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CAR SERVICE Sp. z o.o. 25-139 Kielce ul. Kolberga 9
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i dwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej przez okres 24 miesięcy
- Sukcesywne dostawy mięs (3 części) do AŚ w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usługi na współorganizację uroczystości Centralnych Obchodów Dnia Strażaka połączonych z Promocją Oficerską Głównej Państwowej Straży Pożarnej
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowej konferencji w ramach operacji pn. "Innowacyjne rozwiązania wspierające rozwój gospodarki pasiecznej. Wykorzystanie i przetwórstwo produktów pszczelich" (...)
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
- Przygotowanie, organizacja i obsługa Dnia Otwartego Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 12 kwietnia 2025 r
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji do spraw wdrażania Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 w województwie lubelskim ..
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz usługi dodatkowe w ramach konferencji wyjazdowej pracowników Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie w dniach 16-17 września 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.