eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojciechowice"Budowa, przebudowa i termomodernizacja budynków świetlic wiejskich na terenie gm. Wojciechowice"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa, przebudowa i termomodernizacja budynków świetlic wiejskich na terenie gm. Wojciechowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojciechowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830410037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojciechowice 50

1.5.2.) Miejscowość: Wojciechowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-532

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 861 40 23

1.5.8.) Numer faksu: 15 861 40 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wojciechowice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wojciechowice.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wojciechowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa, przebudowa i termomodernizacja budynków świetlic wiejskich na terenie gm. Wojciechowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-651b5114-ab5d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070449/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Kunice, Jasice Łukawka i Łopata.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097539/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Numer referencyjny: RGR.271.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4148726,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Jasice

− budynek kontenerowy (systemowy) wraz z przynależną infrastrukturą, zagospodarowanie terenu, ogrodzenie, panele fotowoltaiczne, wyposażenie świetlicy min. meble kuchenne, stoły, krzesła sprzęt agd, ogrzewanie elektryczne.

Dane techniczne:

Powierzchnia terenu objętego opracowaniem – 5824,00m²
Powierzchnia zabudowy projektowana - 75 m²
Powierzchnia użytkowa budynku – 67,33 m²
Powierzchnia utwardzona projektowana poza pow. zabudowy – 281,33 m²
Powierzchnia biologicznie czynna – 5467,67 m²
Kubatura budynku – 217,38 m²
Wysokość budynku 3,31 m
Wysokość elewacji frontowej 3,31
Kąt nachylenia połaci dachowych – max . 45° (Projektowany dach płaski)
Szerokość maksymalna (szer. z wejściem głównym) 12,50 m
Długość maksymalna 6,00 m
Liczba kondygnacji (podziemne/nadziemne) 0/1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1251431,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Łukawka

− budynek kontenerowy wraz z przynależną infrastrukturą, zagospodarowanie terenu, ogrodzenie, panele fotowoltaiczne, wyposażenie świetlicy min. meble kuchenne, stoły, krzesła sprzęt agd, ogrzewanie elektryczne.


Dane techniczne :

Powierzchnia terenu objętego opracowaniem – 2400,00m²
Powierzchnia zabudowy projektowana - 52,80 m²
Powierzchnia użytkowa budynku – 49,04 m²
Powierzchnia utwardzona projektowana poza pow. zabudowy – 105,50 m²
Powierzchnia biologicznie czynna – 2 241,70 m²
Kubatura budynku – 182,16 m²
Wysokość budynku - 3,45 m
Wysokość elewacji frontowej - 3,45 m
Kąt nachylenia połaci dachowych – max . 45° (Projektowany dach płaski)
Szerokość maksymalna (szer. z wejściem głównym) 8,80 m
Długość maksymalna 6,00 m
Liczba kondygnacji (podziemne/nadziemne) 0/1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 452488,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kunice

− budynek murowany wraz z przynależną infrastrukturą, zagospodarowanie terenu, ogrodzenie, panele fotowoltaiczne, wyposażenie świetlicy min. meble kuchenne, stoły, krzesła sprzęt agd, ogrzewanie elektryczne + kominek

Dane techniczne :

Powierzchnia terenu objętego opracowaniem – 1716,00m²
Powierzchnia zabudowy projektowana - 116,66 m²
Powierzchnia użytkowa budynku – 87,14 m²
Powierzchnia utwardzona projektowana poza pow. zabudowy – 201,980 m²
Powierzchnia biologicznie czynna – 1419,49 m²
Kubatura budynku – 493,02 m²
Wysokość budynku - 7,89 m
Wysokość elewacji frontowej - 3,45
Kąt nachylenia połaci dachowych – max . 42° (Projektowany dach dwuspadowy)
Szerokość maksymalna (szer. z wejściem głównym) 14,21 m
Długość maksymalna 8,21 m
Liczba kondygnacji (podziemne/nadziemne) 0/1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1298066,76 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 - Przebudowa i termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Łopacie

− budynek murowany - ocieplenie, wymiana drzwi okien i nowe centralne ogrzewanie gazowe oraz wyposażenie, panele fotowoltaiczne, remont ogrodzenia, przynależna infrastruktura.

Powierzchnia terenu objętego opracowaniem – 1629,00m²
Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku - 166,75 m²
Powierzchnia użytkowa budynku (użytkowanego i nieużytkowanego) – 232,80 m²
Powierzchnia utwardzona projektowana poza pow. zabudowy – 41,50 m²
Powierzchnia biologicznie czynna – 1 204,50 m²
Kubatura budynku – 937,75 m²
Wysokość budynku do kalenicy - 7,20 m
Wysokość budynku do okapu – 4,50 m
Kąt nachylenia połaci dachowych – 22°
Szerokość elewacji frontowej - 13,50 m
Liczba kondygnacji (podziemne/nadziemne) 0/1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

39715200-9 - Urządzenia grzewcze

39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

4.5.5.) Wartość części: 1146739,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1304000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1304000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1304000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany BUDO-TERM Jarosław Wawrzyniec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 655-163-25-90

7.3.4) Miejscowość: Stopnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-130

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1304000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470734,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany BUDO-TERM Jarosław Wawrzyniec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 655-163-25-90

7.3.4) Miejscowość: Stopnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-130

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1027431,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1454000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1027431,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODEX M. Rożmiej, S. Rożmiej-Zdybska Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 863-169-34-13

7.3.4) Miejscowość: Ożarów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-530

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża elektryczna: ELEKTRIC INSTAL TECH Grzegorz Zieliński 39-400 Tarnobrzeg ul. Olszowa 3


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1027431,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 938000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1410000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 938000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODEX M. Rożmiej, S. Rożmiej-Zdybska Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 863-169-34-13

7.3.4) Miejscowość: Ożarów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-530

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża elektryczna: ELEKTRIC INSTAL TECH Grzegorz Zieliński 39-400 Tarnobrzeg ul. Olszowa 3


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 938000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.