Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00118612/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
- 2023/BZP 00136470/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kontrola komór wysokich część 2 - kontrola stanu urządzeń odwadniania, stanu siatek zabezpieczających, obarierowania, zabezpieczeń pomostów widokowych i podwieszanych żyrandoli”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kontrola komór wysokich część 2 - kontrola stanu urządzeń odwadniania, stanu siatek zabezpieczających, obarierowania, zabezpieczeń pomostów widokowych i podwieszanych żyrandoli”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff760983-b830-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118612
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/TRG/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest okresowe wykonanie metodami alpinistycznymi kontroli urządzeń odwadniających wraz z ich mocowaniem i drożnością instalacji odprowadzającej, a także stanu zamocowania siatek zabezpieczających, obarierowania oraz zabezpieczeń pomostów widokowych, stanu zabezpieczeń elementów i urządzeń podwieszanych, tj. żyrandoli w komorach wysokich w Kopalni Soli „Wieliczka”, zwanych dalej „Kontrolami” lub „Przedmiotem zamówienia”.
1.2 Wykaz komór wraz z opisem kontroli do przeprowadzenia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji.
2. Zasady wykonywania przedmiotu zamówienia
2.1 Kontrole stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z harmonogramem przedstawionym w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji w terminach uzgodnionych pisemnie przez Wykonawcę i Zamawiającego.
2.2 Wykonawca obowiązany jest zapewnić kierownictwo i nadzór ogólny robót sprawowany przez osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania czynności Kierownika Działu Górniczego w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli „Wieliczka”.
2.3 Wykonawca zapewni, aby przedmiotowe kontrole, były wykonywane przez zespół, w skład którego będzie wchodzić osoba posiadająca kwalifikacje do pełnienia funkcji osoby co najmniej wyższego dozoru ruchu w specjalności górniczej w Zakładzie Kopalnia Soli „Wieliczka”.
2.4 Osoby kierownictwa i dozoru ruchu nadzorujące wykonywanie przedmiotu zamówienia winny posiadać aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ratownictwa górniczego osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładu górniczego niewchodzących w skład drużyny ratowniczej.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany dostarczać Zamawiającemu na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji, o których mowa w pkt. 2.2 – 2.4.
2.6 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu, najpóźniej w chwili przekazania placu (frontu) robót aktualną listę osób, wykonujących czynności o których mowa w pkt. 2.2 – 2.4. Każda zmiana w składzie osobowym, winna być zgłoszona Zamawiającemu przed dniem, w którym dana osoba rozpocznie wykonywanie czynności wskazanych w pkt. 2.2 – 2.3.
2.7 W przypadku naruszenia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zobowiązania, o którym mowa w pkt. 2.6, Zamawiający wzywa do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, a także naliczy karę umowną, o której mowa w § 14 ust. 1 pkt 2 lit. c wzoru umowy.
2.8 Jeżeli pomimo wezwania, o którym mowa w ust. 7 nieprawidłowości nie zostaną usunięte, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić, na zasadach określonych w § 15 ust. 2 wzoru umowy.
2.9 Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, przez podmiot lub osoby, którym powierzył jego wykonanie.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji, który dostępny jest pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150060 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150060 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150060 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ CISZEWSKI ZAKŁAD ROBÓT GÓRNICZYCH I WYSOKOŚCIOWYCH AMC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760014057
7.3.3) Ulica: Mników 389
7.3.4) Miejscowość: Mników
7.3.5) Kod pocztowy: 32-084
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ CISZEWSKI ZAKŁAD ROBÓT GÓRNICZYCH I WYSOKOŚCIOWYCH "AMC"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ CISZEWSKI ZAKŁAD ROBÓT GÓRNICZYCH I WYSOKOŚCIOWYCH "AMC"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Przebudowa poprzeczni Rarańcza na poz. IIn"
- "Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Powiatu Wielickiego w 2025r.
- Zakup i dostawa systemu konferencyjnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce
- "Wykonanie prac zabezpieczających w komorze Michałowice na poz. IIn"
- "Dostawa i montaż czujników rozwarstwienia stropu w Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa jednej sztuki pojazdowej stacji transformatorowej budowy normalnej przeznaczonej do stosowania w podziemnych wyrobiskach Kopalni Soli "Wieliczka"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej robót budowlanych na trybunie GOSIR oraz trybunie Olimpijska na Stadionie Miejskim przy ul. Olimpijskiej w Gdyni
- "Stabilizacja osuwiska nr 71406 celem zabezpieczenia części zewnętrznych murów ruin zamku w Melsztynie, dz. nr 173/2, gmina Zakliczyn"
- Opracowanie dokumentacji projektowej drogowych obiektów inżynierskich wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na części
- ,,Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy kompleksu sportowego typu "Orlik" oraz budynku zaplecza sportowego".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Budowa mostu na rzece Jasiołce wraz z dojazdami do ulic Żeromskiego i Szajnochy"
- "Przebudowa czterech zbiorników retencyjnych w miejscowościach: Tarpno, Naratów, Wroniniec, w celu poprawy gospodarki wodnej w Gminie Niechlów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.