Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00141475/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Gidle wraz z danymi przestrzennymi i prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIDLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pławińska 22
1.5.2.) Miejscowość: Gidle
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 327-20-27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbe55f0a-c89f-43fd-93a6-c77e9107b1161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Gidle wraz z danymi przestrzennymi i prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbe55f0a-c89f-43fd-93a6-c77e9107b116
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044883/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Gidle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141475
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Gidle, o którym mowa w art. 13a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 późn. zm.) wraz z danymi przestrzennymi i prognozą oddziaływania na środowisko, (zgodnie z uchwałą Nr IV/25/24 Rady Gminy w Gidlach z dnia 19 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Gidle) oraz czynny udział w pracach i czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwaleniem planu ogólnego. Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zobowiązuje się także do wykonania opracowania ekofizjograficznego. Obszar objęty opracowaniem obejmuje teren w granicach administracyjnych gminy Gidle. Powierzchnia opracowania obejmuje obszar około 11 600 ha.
Zakres zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z przepisami prawa określonymi w Rozdziale 3 pkt. 3.2. treści SWZ.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca sporządzi:
1) Projekt planu ogólnego gminy Gidle - część tekstowa i graficzna wraz z danymi przestrzennymi i uzasadnieniem;
2) Opracowanie ekofizjograficzne;
3) Prognozę oddziaływania na środowisko.
3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
1) analizy obowiązujących aktów planowania przestrzennego, istniejących na terenie gminy uwarunkowań (w tym środowiskowych, geologicznych, dziedzictwa kulturowego itd.), analizy stanu zagospodarowania i zabudowy, analizy uwarunkowań zewnętrznych i przestrzennych gminy oraz do inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania;
2) wykonania opracowania ekofizjograficznego;
3) sporządzenia projektu planu ogólnego wraz z opracowaniem danych przestrzennych dla tego planu ( część graficzna i tekstowa planu);
4) przygotowania uzasadnienia do projektu planu ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
5) przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń planu ogólnego, spełniającej wymagania określone w przepisach prawa, w szczególności ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
6) opracowania i przygotowania (w porozumieniu z Zamawiającym) wszelkich dokumentów formalno-prawnych, projektów pism, zawiadomień, obwieszczeń , ogłoszeń i innych dokumentów, związanych z wymaganą ustawą procedurą planistyczną określoną w art. 13i ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji elektronicznej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury planistycznej),w tym także dokumentów i pism niezbędnych w konsultacjach społecznych o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
7) wykonania analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszonych przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowania propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do sporządzania planu;
8) przeprowadzenia pełnej procedury związanej z konsultacjami społecznymi zgodnie z przepisami zawartymi w art. 8h, 8i, 8j, 8k ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w tym:
a) przygotowanie wszelkich dokumentów i pism niezbędnych w konsultacjach społecznych;
b) osobisty fizyczny udział głównego projektanta planu (lub wyznaczonego przez niego przedstawiciela) w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego z mieszkańcami gminy oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień;
c) przeprowadzenie spotkania otwartego z prezentacją projektu planu ogólnego;
d) rozpatrzenie zgłoszonych w ramach konsultacji uwag;
e) sporządzenie analizy złożonych uwag do wyłożonego projektu planu wraz z rekomendacją co do sposobu ich rozpatrzenia;
f) opracowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierającego w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycja ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji społecznych;
9) analizy uwag wniesionych do projektu planu ogólnego i przedłożenia Wójtowi Gminy Gidle. propozycji sposobu ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem;
10) wprowadzenia do projektu planu ogólnego zmian i korekt wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu planu ogólnego;
11) dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień wraz z ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego wynikających z tych opinii i uzgodnień;
12) opracowania podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.);
13) przygotowania dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w § 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758);
14) przygotowania ostatecznej redakcji projektu planu ogólnego, danych przestrzennych oraz projektu uchwały Rady Gminy wraz z uzasadnieniem i przekazanie jej Zamawiającemu wraz z listą wniesionych uwag, w formie umożliwiającej przedstawienie jej Radzie Gminy w Gidlach do uchwalenia;
15) uzupełnienia, zmiany/korekty opracowania stanowiącego przedmiot umowy o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia realizacji przedmiotu umowy (w przypadku zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia);
16) uczestnictwa w posiedzeniach Komisji Rady Gminy w Gidlach, Gminnej Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej i sesjach Rady Gminy w Gidlach;
17) uzyskania pozytywnej opinii Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej o projekcie planu ogólnego;
18) udziału, w zależności od potrzeb, w roboczych spotkaniach dotyczących sporządzenia projektu planu ogólnego, w spotkaniach dot. uzgodnień i opiniowania projektu planu ogólnego, spotkaniach w ramach konsultacji społecznych oraz innych czynnościach procedury planistycznej, a także wszystkich innych naradach i spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, aż do czasu stwierdzenia przez Wojewodę Łódzkiego zgodności z prawem uchwały Rady Gminy w Gidlach w sprawie planu ogólnego, w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
19) prezentacji projektu planu ogólnego, na każdym etapie procedury planistycznej, a w szczególności Komisjom Rady Gminy w Gidlach i Radzie Gminy w Gidlach na sesji, na której będzie podejmowana uchwała dotycząca projektu planu ogólnego;
20) przygotowanie uchwały Rady Gminy w Gidlach do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego;
21) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę. W ramach ewentualnego postępowania nadzorczego Wykonawca zobowiązany jest do:
- edycji opracowań na potrzeby postępowania nadzorczego oraz udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu ogólnego do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji rozstrzygnięcia nadzorczego lub stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę;
- współpracy w przygotowaniu odpowiedzi na pisma Wojewody związane z postępowaniem;
- uzupełnienia i/lub usunięcia wskazanych uchybień, albo ponownego, nieodpłatnego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości ( w tym do ewentualnego powtórzenia procedury planistycznej w wymaganym zakresie);
22) przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie);
23) do sporządzenia wszelkich dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia oraz przeprowadzenia wszelkich prac projektowych lub czynności nie opisanych w niniejszej SWZ, a wynikających z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisach wykonawczych i przepisach szczególnych, niezbędnych do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w treści SWZ i wzorze umowy wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243417,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243417,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243417,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHITEKT STUDIO ILP BUSINESS CONSULTING - Beata Kałka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771005073
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 54
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARCHITEKT STUDIO - ILP BUSINESS CONSULTING BEATA KAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
ARCHITEKT STUDIO - ILP BUSINESS CONSULTING BEATA KAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243417,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Kotuń
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Siepraw
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski - etap II"
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych na terenie miasta i gminy Tuchola - dwie części
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.