Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00055962/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ograniczenie emisyjności spalin poprzez budowę stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz budowę i przebudowę dróg dla transportu publicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOSTYCYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 8
1.5.2.) Miejscowość: Gostycyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-520
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523367310
1.5.8.) Numer faksu: 523367311
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gostycyn@las.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gostycyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ograniczenie emisyjności spalin poprzez budowę stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz budowę i przebudowę dróg dla transportu publicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-543a303e-8b40-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015907/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Ograniczenie emisyjności spalin poprzez budowę stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz budowę i przebudowę dróg dla transportu publicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055962/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IW.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5252665,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Budowa ulicy Nogawickiej w Pile (Nawierzchnia bitumiczna)W ramach niniejszego zadania przewiduje się:
BRANŻA DROGOWA:
budowę ulicy, skrzyżowań o nawierzchni bitumicznej
wycinka oraz nasadzenia drzew
budowę zjazdów ,indywidualnych
wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
wykonanie robót wykończeniowych
PODSTAWOWE PARAMETRY TECHNICZNE – ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE
Podstawowe parametry techniczne
a) długość drogi publicznej 010506C 1280 m
b) prędkość projektowa Vp:-30 km/h,
c) pobocza utwardzone szerokości 0,75 m
d) kategoria ruchu: - KR-1,
e) szerokość jezdni: - 4,0-5,0 m z poszerzeniami na łukach
PROJEKTOWANA KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI
Jezdnia główna, skrzyżowania
Nawierzchnia z SMA Jena 16 gr 4 cm
Warstwa wiążąca z BA AC16W 50/70 gr 4cm
podbudowa w-wa górna z KŁSM 0-31,5 gr 7 cm
podbudowa w-wa górna z KŁSM 0-63 gr 15 cm
Z uwagi na grupę nośnoći G2 na odcinku od km 0+820 do km 1+400 należy dodatkowo wykonać :
podbudowa pomocnicza z gruntocementu C1,5/2 gr 15cm
Zgodnie z opinia geotechniczna załączoną do niniejszego opracowania do km 1+80 do końca opracowania należy dokonać wymiany gruntu od 20-40 cm z uwagi na występowanie w podłożu gruntów organicznych. Wymiana gruntu została policzona na max wartość wymiany. Zakres oraz głębokość wymiany należy bezpośrednio uzgadniać w trakcie prac z inspektorem nadzoru inwestorskiego.
zjazdy indywidualne
Nawierzchnia z SMA Jena 16 gr 4 cm
Warstwa wiążąca z BA AC16W 50/70 gr 4cm
podbudowa w-wa górna z KŁSM 0-31,5 gr 7 cm
podbudowa w-wa górna z KŁSM 0-63 gr 15 cm
Z uwagi na grupę nośnoći G2 na odcinku od km 0+820 do km 1+400 należy dodatkowo wykonać :
podbudowa pomocnicza z gruntocementu C1,5/2 gr 15cm
Elementy betonowe jak krawężniki należy ustawić na ławie z betonu cementowego C12/15 w ilości 0,06m3/mb ławy natomiast korytka trójkątne betonowe w ilości 0,1 m3/mb ławy także z betonu C12/15
ZESTAWIENIE DŁUGOŚCI I POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW DROGI:
powierzchnia jezdni i skrzyżowań - powierzchnia 6249,6 m2
zjazdy indywidualne – 110,9 m2
pobocza z KŁSM 0-31,5 – 2053,5 m2
Profil Podłużny
Profil podłużny drogi publicznej zgodnie z treścią rys. nr D3 . pn.” Profil podłużny”
Uzbrojenie terenu
Teren projektowanych robót nie jest wolny od uzbrojenia infrastrukturalnego. W obszarze projektowanych robót przebiegają doziemne kable elektroenergetyczne, przewody sieci wodociągowej. Wykonawca winien zapoznać się z lokalizacja istniejących urządzeń, jak również z treścią uzgodnień branżowych. Wszystkie niezinwentaryzowane elementy uzbrojenia terenu i urządzenia obce napotkane na etapie wykonawstwa traktować należy, jako czynne i po ustaleniu ich użytkowników, bezwzględnie uzgodnić z nimi w trybie doraźnym dalszy sposób postępowania. Wszelkie roboty w pobliżu urządzeń obcych należy wykonać ręcznie, w obecności przedstawicieli ich gestorów, zachowując przy tym należną ostrożność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1408414,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Przebudowa ulicy Szkolnej w Gostycynie (Nawierzchnia bitumiczna)Projekt obejmuje przebudowę istniejącej ulicy o nawierzchni bitumicznej w zakresie od km 0+000 do km 0+545 wraz z przebudową istniejących nawierzchni na skrzyżowaniach w zakresie przebiegu ulicy Szkolnej. Zakres prac przewidzianych do przebudowy uzgodniono z gestorami sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej, których urządzenia znajdują się w pasie drogowym.
Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z:
1. Odtworzeniem trasy drogi
d) Rozbiórka istniejącej podbudowy ( przełomy)
e) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm – zmiana lokalizacji progu
f) Wykonanie nawierzchni bitumicznej
g) Wykonaniem elementów BRD
h) Wymiana uszkodzonych elementów betonowych
i) Roboty wykończeniowe
PARAMETRY PRZEDMIOTOWE DROGI
Parametry techniczne:
• droga publiczna 010529C
• kategoria ruchu- KR2
• długość drogi - 545 m
• szerokość jezdni - 6,0m
Parametry fizyczne:
• powierzchnia jezdni wraz z skrzyżowaniami - 3925 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 811276,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Przebudowa drogi gminnej nr 010571C relacji Mała Klonia - Wilkowo d km 0+020 do km 0+742 (Nawierzchnia bitumiczna)Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi gminnej nr 010571C
w miejscowości Mała Klonia o długości 722,00m. Przedmiotowa inwestycja
położona jest na działce o numerze ewidencyjnym 63/1 obręb ewidencyjny Mała
Klonia, miejscowość Mała Klonia, Gmina Gostycyn. Właścicielem działki jest
Gmina Gostycyn.
Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z:
- odtworzeniem trasy drogi dojazdowej,
- wykonaniem robót ziemnych,
- wykonaniem podbudowy,
- wykonaniem nawierzchni,
- utwardzeniem i zagęszczeniem poboczy KŁSM 0/31,5mm,
- oznakowaniem drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
Warunki gruntowo-wodne
1. Grunty występujące na analizowanym terenie są gruntami nośnymi, odpowiednimi do
realizacji planowanego zamierzenia budowlanego.
2. Grunty rodzime warstwy geotechnicznej II występujące w podłożu są gruntami
zaliczonymi do kategorii G1 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki
Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
3. Strefa przemarzania gruntu dla rejonu badań wynosi hzmin = 1,0m ppt.
4. Opis przyjętych rozwiązań projektowych:
Droga gminna zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 63/1. Odcinek drogi dojazdowej
objęty niniejszym opracowaniem rozpoczyna się od granicy pasa z drogą powiatową tj.
od km 0+020 i kończy się w km 0+742 na granicy powiatu Sępoleńskiego . Jest to odcinek o
nawierzchni tłuczniowej z KŁSM. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 4,00m z poboczami
utwardzonymi z KŁSM 0/31,5mm.
Branża drogowa:
Na podstawie mapy numerycznej obliczono powierzchnię poszczególnych elementów
zagospodarowania:
- przebudowana jezdnia a asfaltobetonu F=2923,00m2
- przebudowane pobocza z KŁSM 0/31,5mm F= 740,00m2
- przebudowane zjazdy F= 153,00m2
- powierzchnia terenu czynnego biologicznie F=2150,00m2
Ogółem powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi F=3816,00m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 602653,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Przebudowa drogi gminnej nr 010514C w miejscowości Bagienica od km 0+010 do km 0+260 w granicach pasa drogowego (Nawierzchnia bitumiczna)Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi gminnej nr 010514C w miejscowości Bagienica o długości 250,00m. Przedmiotowa inwestycja położona jest na działce o numerze ewidencyjnym 65 obręb ewidencyjny Bagienica, miejscowość Bagienica, Gmina Gostycyn. Właścicielem działki jest Gmina
Gostycyn. Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z:
- odtworzeniem trasy drogi dojazdowej,
- wykonaniem robót ziemnych,
- wykonaniem podbudowy,
- wykonaniem nawierzchni,
- utwardzeniem i zagęszczeniem poboczy KŁSM 0/31,5mm,
- oznakowanie pasa drogi słupkami z napisem „PAS DROGOWY”.
Droga dojazdowa zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 65. Droga gminna prowadzi do kilku zabudowań gospodarskich w miejscowości Bagienica wybudowanie oraz pól uprawnych. Łączy drogi powiatowe nr 1043C i 1044C. Ruch kołowy i pieszy odbywa się w chwili obecnej po drodze gruntowej utwardzonej brukiem kamiennym i kruszywem. Do drogi są włączone zjazdy na działki pól uprawnych.
W pasie realizacji robót nie występują sieci uzbrojenia terenu.
Warunki gruntowo-wodne:
1. Grunty występujące na analizowanym terenie są gruntami nośnymi, odpowiednimi do realizacji planowanego zamierzenia budowlanego.
2. Grunty rodzime warstwy geotechnicznej II występujące w podłożu są gruntami zaliczonymi do kategorii G1 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
3. Strefa przemarzania gruntu dla rejonu badań wynosi hzmin = 1,0m ppt.
4. Opis przyjętych rozwiązań projektowych:
Droga gminna zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 65. Odcinek drogi dojazdowej objęty niniejszym opracowaniem rozpoczyna się od granicy pasa z drogą powiatową tj. od km 0+010 i kończy się w km 0+260. Jest to odcinek o nawierzchni z kostki brukowej nieregularnej. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 4,00m z poboczami utwardzonymi z KŁSM 0/31,5mm.
Branża drogowa:
Na podstawie mapy numerycznej obliczono powierzchnię poszczególnych elementów zagospodarowania:
- przebudowana jezdnia z kostki brukowej nieregularnej F=1000,00m2
- przebudowana pobocza z KŁSM 0/31,5mm F= 250,00m2
- przebudowana zjazdy F= 65,00m2
- powierzchnia terenu czynnego biologicznie F=1450,00m2
Ogółem powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi F=1315,00m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 256279,98 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Przebudowa drogi wewnętrznej na działce 508 w miejscowości GostycynZakres przewidziany niniejszą częścią postępowania obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej na dz. nr 508 od km 0+009,30 do km 0+091,26 o długości 81,96 m (+ dodatkowo wykonanie odcinka próbnego)
Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z:
a) Odtworzeniem trasy drogi
b) Rozbiórka istniejącej podbudowy , nawierzchni
c) Wykonanie nawierzchni bitumicznej ( działka nr 508)
d) Wykonaniem elementów BRD
e) Roboty wykończeniowe
PARAMETRY PRZEDMIOTOWE DROGI
Parametry techniczne:
• droga wewnętrzna
• kategoria ruchu - KR1
• szerokość jezdni dr. wewnętrznych - 3,5-5 m
• szerokość poboczy utwardzonych - 0,75 m
Parametry fizyczne:
• powierzchnia jezdni drogi wewnętrznej dz. 508 - 328,0m2 m2
Zakres robót obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudowa na
włączenia do istniejącego zjazdu z drogi wojewódzkiej 237. Zakres robót polega na
wykonaniu poszerzenia jezdni , wyrównaniu istniejącej nawierzchni brukowej kruszywem
łamanym o gr 10cm oraz ułożeniu warstwy ścieralnej w technologii jednowarstwowej SMA
Jena 16 gr 8 cm oraz wykonaniu poboczy z Kłsm 0-31,5 gr 10 cm . Istniejąca droga posiada
zjazd z drogi wojewódzkiej o nawierzchni bitumicznej w związku z tym należy dokonać
rozbiórki istniejącej nawierzchni w celu poprawnego połączenia się starej z nową
nawierzchnią.
Droga w przekroju poprzecznym ciąg główny
Przyjęto następujące warstwy konstrukcyjne ciąg główny, :
Warstwa ścieralna z SMA Jena 16 gr 8cm
Wyrównanie kruszywem łamanym 0-31,5 gr 10cm istniejącego bruku
Przyjęto następujące warstwy konstrukcyjne poszerzenie oraz wpięcie do DW 237, :
Warstwa ścieralna z SMA Jena 16 gr 8cm
Wyrównanie kruszywem łamanym 0-31,5 gr 10 cm istniejącego bruku
Podbudowa z KŁSM 0-31,5 gr 20cm
Wzmocnienie gruntocementem C1,5/2 gr 15cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 71905,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Budowa ulicy Strażackiej, Spokojnej oraz Kowalskiej w Gostycynie wraz z budową oświetlenia drogowego i kanalizacji sanitarnej (Nawierzchnia z kostki betonowej)Zakres przewidziany niniejszą częścią postępowania obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej na dz. nr 508 od km 0+009,30 do km 0+091,26 o długości 81,96 m (+ dodatkowo wykonanie odcinka próbnego)
Przedmiotem inwestycji jest budową ulic w miejscowości Gostycyn w zakresie:
• Budowa ulicy Strażackiej od km 0+000 do km 0+106,53
• Budowa ulicy Spokojnej od km 0+106,53 do km 0+180,34
• Budowa ulicy Kowalskiej od km 0+180,34 do km 0+302,28
Łączna długość ulic wskazanych powyżej wynosi 589,15 m. Inwestycje planuje się w m. Gostycyn , województwo kujawsko pomorskie , powiat tucholski, gmina Gostycyn , jednostka ewidencyjna Gostycyn , obręb ewidencyjny Gostycyn , na działkach o n-rach ewid.: 267/2, 268/7, 268/3, 269/1, 277/3, 279/1, 277/4, 269/16, 269/5, 277/14, 269/13.
W zakres niniejszej inwestycji wchodzi również budowa chodnika łączącego ulicę Kowalską z drogą powiatową 1112C relacji Wałdowo – Gostycyn o długości 124m.
Na terenie objętym opracowaniem występują niżej wymienione urządzenia uzbrojenia terenu:
- sieć energetyczna nn
- sieć wodociągowa i kanalizacyjna
- sieć teletechniczna
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości od 3,0 m – 5,0 o nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie betonowej C8/10 gr 17cm . Jezdnia zostanie obramowana krawężnikiem betonowy 12x25x100, 15x22x100 na ławie betonowej z oporem . W ramach inwestycji wybudowane zostaną zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej o konstrukcji takiej samej jak na ciągu głównym, które to zostaną obramowane krawężnikiem 12x25x100. W ramach inwestycji wybudowana zostanie kanalizacja deszczowa wraz z rozbudową istniejącego oświetlenia ulicznego.
ZESTAWIENIE DŁUGOŚCI I POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW DRÓG:
Jezdnie wraz ze skrzyżowaniami - powierzchnia 1099 m2
Zjazdy z kostki betonowej – powierzchnia 120,4 m2
chodnik o nawierzchni betonowej – 233 m2
Pobocza utwardzone – 453 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 802351,09 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Budowa ulicy Wiejskiej w Pruszczu (Nawierzchnia z kostki betonowej) LOKALIZACJA i ZAKRES ZADANIA
Przedmiotem inwestycji jest budową drogi publicznej , ulicy Wiejskiej w Pruszczu o długości 221,5 m. Inwestycje planuje się w m. Pruszcz , województwo kujawsko pomorskie , powiat tucholski, gmina Gostycyn , jednostka ewidencyjna Gostycyn , obręb ewidencyjny Pruszcz , na działkach o n-rach ewid.: 35, 12/1
STAN ISTNIEJĄCY
Teren będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest w miejscowości Pruszcz , ulica Wiejska. Przedmiotowa ulica posiada nawierzchnie gruntową lokalnie umocnioną kruszywem oraz gruzem budowlanym. W przedmiotowym pasie drogowym brak jest kanalizacji deszczowej oraz oświetlenie drogowego. Po wizji lokalnej w terenie nie stwierdzono zadrzewienia w pasie drogi publicznej.
UZBROJENIE TERENU
Na terenie objętym opracowaniem występują niżej wymienione urządzenia uzbrojenia terenu:
- sieć energetyczna nn
- sieć wodociągowa i kanalizacyjna
- sieć teletechniczna
USTALENIE WARUNKÓW GRUNTOWO-WODNYCH
Dla potrzeb niniejszej dokumentacji w celu sprawdzenia grubości poszczególnych warstw nawierzchni oraz określenia gruntów zalegających pod istniejącą konstrukcją drogi zlecono przeprowadzenie badań geotechnicznych. Firma realizująca zlecenie wykonała trzy odwierty geotechniczne w obszarach projektowanych odcinków. Z badań wynika, że na przedmiotowym terenie istnieją proste warunki gruntowe. Z badań terenowych wykonanych przez firmę Test Sławomir Nowicki wynika, iż grupę nośności podłoża gruntowego należy przyjąć jako G4
ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE
Celem planowanego przedsięwzięcia jest budowa drogi publicznej kategorii gminnej 010524C oraz Przebudowa skrzyżowania z droga wojewódzką 237
Podstawowe parametry techniczne dróg gminnych
a) długość 221,5 m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
c) prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,
d) kategoria ruchu: - KR-1,
e) szerokość jezdni: - 5,0m
ZAGOSPODAROWANIE PROJEKTOWANE
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości od 5,0 m o nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie betonowej C8/10 gr 20cm . Jezdnia zostanie obramowana krawężnikiem betonowy 12x25x100 na ławie betonowej z oporem . W ramach inwestycji wybudowane zostaną zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej o konstrukcji takiej samej jak na ciągu głównym, które to zostaną obramowane krawężnikiem 12x25x100. W ramach inwestycji wybudowana zostanie kanalizacja deszczowa wraz z oświetleniem ulicznym.
ZESTAWIENIE DŁUGOŚCI I POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW DRÓG:
Jezdnie wraz ze skrzyżowaniami - powierzchnia 1112 m2
Zjazdy z kostki betonowej – powierzchnia 70 m2
Peron o nawierzchni betonowej – 36m2
Pobocza utwardzone – 222 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 581066,41 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - Przebudowa dróg wewnętrznych na działkach o nr 553/12 oraz 553/21 w miejscowości KamienicaZakres przewidziany niniejsza dokumentacja obejmuje przebudowę :
• drogi wewnętrznej na dz. nr 553/12 od km 0+000 do km 0+089,05 o długości 89,05 m wraz z wykonaniem odcinka próbnego.
• drogi wewnętrznej na dz. nr 553/21 od km 0+132,20 do km 0+268,97 o długości 136,77 m
Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z:
a) Odtworzeniem trasy drogi
b) Rozbiórka istniejącej podbudowy , nawierzchni
c) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm koloru szarego (działka 553/12,553/21)
d) Wykonanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej gr 6 cm
e) Wykonanie zjazdów z kostki betonowej
f) Wykonaniem elementów BRD
g) Roboty wykończeniowe
PARAMETRY PRZEDMIOTOWE DROGI
Parametry techniczne:
• droga wewnętrzna
• kategoria ruchu - KR1
• szerokość jezdni dr. wewnętrznych - 3,5-5 m
• szerokość chodnika - 1,5-2,0 m
• szerokość poboczy utwardzonych - 0,75 m
Parametry fizyczne:
• powierzchnia jezdni drogi wewnętrznej dz. 553/12 - 367,0 m2
• powierzchnia jezdni drogi wewnętrznej dz. 553/21 - 691 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 499331,25 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 - Montaż wiat przystankowych na terenie Gminy GostycynZakres przewidziany niniejszą częścią postępowania obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu wiat przystankowych wraz z niezbędnymi elementami, w tym:
1. Przystanki o powierzchni: (długość x głębokość. x wysokość) w cm (360 x 120 x240). Przystanek ma nawiązywać do nowoczesnej architektury miejskiej. – 10 szt.
2. Przystanki o powierzchni: (długość x głębokość. x wysokość) w cm (310 x 130 x 240). – 10 szt.
3. Przystanki używane przekazane przez Urząd Gminy do montażu – 1 szt.
4. Przystanki do odnowienia – 2 szt.
5. Wykonanie podłoża pod wiatę przystankową – 10 szt.
6. Zakup i montaż kosza na śmieci –23 szt.
7. Zakup i montaż stojaka na rowery – 23 szt.
8. Zakup i montaż tablicy z nazwą przystanku wg wzoru udostępnionego przez Urząd Gminy Gostycyn – 23 szt.
9. Zakup pojemników na piasek z solą – 23 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.5.) Wartość części: 189386,18 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 - Budowa stacja ładowania pojazdów elektrycznych1. Wymagania dla stacji ładowania:
a) Stacja ładowania w formie estetycznego słupka, montowana na samonośnym fundamencie
b) Obudowa zapewniająca odporność antykorozyjną na okres 5 lat, odporna na warunki atmosferyczne; zastosowanie w korpusie stacji aluminium lub stali o odpowiedniej trwałości lub innego materiału o równoważnych parametrach
c) Liczba punktów ładowania: 1
d) Moc punktu ładowania: 22 kW
e) Typ złącza punktu ładowania: Type 2 – gniazdo
f) Napięcie zasilania – 3 x 230V / 400V AC (+/-10%)
g) Częstotliwość napięcia – 50/60Hz
h) Typ sieci – TN, TT
i) Licznik energii klasy MID
j) Zabezpieczenia prądowe min.: różnicowoprądowe typu B oraz przeciwprzepięciowe
k) Stacja ładowania powinna umożliwiać rozbudowę do standardu z dwoma gniazdami ładowania bez konieczności demontażu urządzenia /odsyłania do producenta/ wykonawcy
l) Stacja ładowania powinna przyszłościowo oferować możliwość dynamicznego zarządzania mocą i dzielenia jej na dostępne gniazda ładowania (przykład: moc przyłącza - 22 kW; standardem mocy dostępnej na jedno gniazdo są też właśnie 22 kW, przy czym nie wszystkie modele pojazdów są w stanie taką moc w pełni wykorzystać; jeśli przyszłościowo zostanie dodane drugie gniazdo, to możliwe musi być dzielenie mocy w zależności od wykorzystania, np.: 1 auto – 22 kW, 2 auta – po 11 kW lub np. 7 + 15 kW, bo niektóre pojazdy mogą odebrać maksymalnie 7 kW ze stacji; pozwala to na elastyczne i maksymalne wykorzystanie dostępnej mocy – wygoda dla użytkowników samochodów elektrycznych, wykorzystywana jest pełna dostępna moc)
m) Klasa odporności mechanicznej IK10
n) Odporność na wodę i pył IP54
o) Temperatura pracy: -25C do +55C
p) Komunikacja: GSM / Ethernet
q) Protokół OCPP w wersji min. 1.6
r) Komunikacja z użytkownikiem za pomocą ekranu i/lub przycisków; na ekranie wyświetlana jest informacja o aktualnej mocy ładowania i ilości pobranej energii
s) Autoryzacji użytkownika poprzez aplikację mobilną (dostępną bezpłatnie dla użytkowników stacji ładowania – samochodów)
t) System do zarządzania stacją ładowania pozwalający pełnić obowiązki operatora ogólnodostępnej stacji ładowania (OOSŁ) i dostawcy usługi ładowania (DUŁ) – cena za abonament wliczona w cenę stacji ładowania na okres 60 miesięcy
u) Gwarancja na urządzenie minimum 24 miesiące (okres gwarancji i rękojmi jest jednym z kryteriów oceny ofert)
2. Prace montażowe – wykonane zgodnie z projektem technicznym, który będzie w całości udostępniony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. W ramach zadania obowiązkiem Wykonawcy będzie również:
a) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej
b) Wykonanie pomiarów elektrycznych oraz protokołów z ich przeprowadzenia na potrzeby badania UDT
c) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
d) Przygotowanie opinii o spełnieniu wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej dla stacji ładowania dla UDT; opinię musi przygotować rzeczoznawca, nie może to być spec. w zakresie p-poż.; opinia jest przygotowana na podstawie projektu technicznego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wykonanie takiej opinii i poniesie jej koszt.
3. Uruchomienie i konfiguracja stacji ładowania, w tym:
a) konfiguracja z systemem EIPA (Ewidencja Infrastruktury Paliw Alternatywnych) oraz system operatorskim
b) przeszkolenie wskazanych przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi stacji oraz systemu informatycznego
c) zapewnienie wsparcia merytorycznego dla Zamawiającego w trakcie korzystania ze stacji ładowania oraz systemu informatycznego
4. Badanie techniczne UDT, w tym:
a) Opracowanie pełnej dokumentacji dla UDT gotowej do złożenia (składa Zamawiający lub Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) koszt – 20% średniego wynagrodzenia w gosp. narodowej za poprzedni rok – Wykonawca ponosi ponosi całkowity koszt
b) Obecność przedstawiciela Wykonawcy podczas badania UDT, wsparcie merytoryczna dla Zamawiającego w trakcie odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 31158000-8 - Ładowarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1302023,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1479629,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1302023,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REDON NAKŁO Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581863520
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1302023,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 823184,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833165,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 823184,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przędsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297
7.3.4) Miejscowość: Świecie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane poza robotami nawierzchniowymi
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 823184,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428352,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524722,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428352,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ SZYMCZAK P.H.U.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581633412
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428352,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229844,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306180,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229844,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ SZYMCZAK P.H.U.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581633412
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229844,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68643,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110142,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68643,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ SZYMCZAK P.H.U.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581633412
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68643,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696150,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 766449,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLO DUO SP. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532691050
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 766449,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499860,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578025,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558367,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLO DUO SP. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532691050
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558367,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449102,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607443,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449102,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "KAMIONKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5610002299
7.3.4) Miejscowość: Gostycyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż, uruchomienie, konfiguracja stacji ładowania
wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych i
dokumentacji powykonawczej -
HAV-Tech Wiktor Jachowski;
Dostawa i udostępnienie w modelu SaaS systemu
operatorskiego (umożliwiającego świadczenie roli
operatora ogólnodostępnej stacji ładowania oraz
dostawcy usługi ładowania) Enelink - Enelion sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "KAMIONKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "KAMIONKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449102,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198768,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198768,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198768,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "KAMIONKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5610002299
7.3.4) Miejscowość: Gostycyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "KAMIONKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "KAMIONKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198768,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30496,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30496,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enea Serwis sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971862316
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30496,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Przebudowa silosu przejazdowego na obornik wraz ze zbiornikami na odcieki, instalacją odgromową i robotami towarzyszącymi - na terenie Stacji Badawczo-Dydaktycznej UPWr w Radomierzu.
- Budowa chodnika w Bornicach II etap
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
więcej: Ładowarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.