eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostycynOgraniczenie emisyjności spalin poprzez budowę stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz budowę i przebudowę dróg dla transportu publicznego



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ograniczenie emisyjności spalin poprzez budowę stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz budowę i przebudowę dróg dla transportu publicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOSTYCYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 8

1.5.2.) Miejscowość: Gostycyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-520

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523367310

1.5.8.) Numer faksu: 523367311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gostycyn@las.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gostycyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ograniczenie emisyjności spalin poprzez budowę stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz budowę i przebudowę dróg dla transportu publicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-543a303e-8b40-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015907/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Ograniczenie emisyjności spalin poprzez budowę stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz budowę i przebudowę dróg dla transportu publicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055962/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IW.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5252665,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Budowa ulicy Nogawickiej w Pile (Nawierzchnia bitumiczna)
W ramach niniejszego zadania przewiduje się:

BRANŻA DROGOWA:

 budowę ulicy, skrzyżowań o nawierzchni bitumicznej
 wycinka oraz nasadzenia drzew
 budowę zjazdów ,indywidualnych
 wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
 wykonanie robót wykończeniowych

PODSTAWOWE PARAMETRY TECHNICZNE – ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE

Podstawowe parametry techniczne
a) długość drogi publicznej 010506C 1280 m
b) prędkość projektowa Vp:-30 km/h,
c) pobocza utwardzone szerokości 0,75 m
d) kategoria ruchu: - KR-1,
e) szerokość jezdni: - 4,0-5,0 m z poszerzeniami na łukach

PROJEKTOWANA KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI
 Jezdnia główna, skrzyżowania
 Nawierzchnia z SMA Jena 16 gr 4 cm
 Warstwa wiążąca z BA AC16W 50/70 gr 4cm
 podbudowa w-wa górna z KŁSM 0-31,5 gr 7 cm
 podbudowa w-wa górna z KŁSM 0-63 gr 15 cm

Z uwagi na grupę nośnoći G2 na odcinku od km 0+820 do km 1+400 należy dodatkowo wykonać :
 podbudowa pomocnicza z gruntocementu C1,5/2 gr 15cm

Zgodnie z opinia geotechniczna załączoną do niniejszego opracowania do km 1+80 do końca opracowania należy dokonać wymiany gruntu od 20-40 cm z uwagi na występowanie w podłożu gruntów organicznych. Wymiana gruntu została policzona na max wartość wymiany. Zakres oraz głębokość wymiany należy bezpośrednio uzgadniać w trakcie prac z inspektorem nadzoru inwestorskiego.


 zjazdy indywidualne
 Nawierzchnia z SMA Jena 16 gr 4 cm
 Warstwa wiążąca z BA AC16W 50/70 gr 4cm
 podbudowa w-wa górna z KŁSM 0-31,5 gr 7 cm
 podbudowa w-wa górna z KŁSM 0-63 gr 15 cm

Z uwagi na grupę nośnoći G2 na odcinku od km 0+820 do km 1+400 należy dodatkowo wykonać :
 podbudowa pomocnicza z gruntocementu C1,5/2 gr 15cm


Elementy betonowe jak krawężniki należy ustawić na ławie z betonu cementowego C12/15 w ilości 0,06m3/mb ławy natomiast korytka trójkątne betonowe w ilości 0,1 m3/mb ławy także z betonu C12/15

ZESTAWIENIE DŁUGOŚCI I POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW DROGI:
 powierzchnia jezdni i skrzyżowań - powierzchnia 6249,6 m2
 zjazdy indywidualne – 110,9 m2
 pobocza z KŁSM 0-31,5 – 2053,5 m2

Profil Podłużny
Profil podłużny drogi publicznej zgodnie z treścią rys. nr D3 . pn.” Profil podłużny”
Uzbrojenie terenu
Teren projektowanych robót nie jest wolny od uzbrojenia infrastrukturalnego. W obszarze projektowanych robót przebiegają doziemne kable elektroenergetyczne, przewody sieci wodociągowej. Wykonawca winien zapoznać się z lokalizacja istniejących urządzeń, jak również z treścią uzgodnień branżowych. Wszystkie niezinwentaryzowane elementy uzbrojenia terenu i urządzenia obce napotkane na etapie wykonawstwa traktować należy, jako czynne i po ustaleniu ich użytkowników, bezwzględnie uzgodnić z nimi w trybie doraźnym dalszy sposób postępowania. Wszelkie roboty w pobliżu urządzeń obcych należy wykonać ręcznie, w obecności przedstawicieli ich gestorów, zachowując przy tym należną ostrożność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1408414,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Przebudowa ulicy Szkolnej w Gostycynie (Nawierzchnia bitumiczna)
Projekt obejmuje przebudowę istniejącej ulicy o nawierzchni bitumicznej w zakresie od km 0+000 do km 0+545 wraz z przebudową istniejących nawierzchni na skrzyżowaniach w zakresie przebiegu ulicy Szkolnej. Zakres prac przewidzianych do przebudowy uzgodniono z gestorami sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej, których urządzenia znajdują się w pasie drogowym.
Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z:
1. Odtworzeniem trasy drogi
d) Rozbiórka istniejącej podbudowy ( przełomy)
e) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm – zmiana lokalizacji progu
f) Wykonanie nawierzchni bitumicznej
g) Wykonaniem elementów BRD
h) Wymiana uszkodzonych elementów betonowych
i) Roboty wykończeniowe


PARAMETRY PRZEDMIOTOWE DROGI
Parametry techniczne:
• droga publiczna 010529C
• kategoria ruchu- KR2
• długość drogi - 545 m
• szerokość jezdni - 6,0m
Parametry fizyczne:
• powierzchnia jezdni wraz z skrzyżowaniami - 3925 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 811276,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Przebudowa drogi gminnej nr 010571C relacji Mała Klonia - Wilkowo d km 0+020 do km 0+742 (Nawierzchnia bitumiczna)
Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi gminnej nr 010571C
w miejscowości Mała Klonia o długości 722,00m. Przedmiotowa inwestycja
położona jest na działce o numerze ewidencyjnym 63/1 obręb ewidencyjny Mała
Klonia, miejscowość Mała Klonia, Gmina Gostycyn. Właścicielem działki jest
Gmina Gostycyn.
Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z:
- odtworzeniem trasy drogi dojazdowej,
- wykonaniem robót ziemnych,
- wykonaniem podbudowy,
- wykonaniem nawierzchni,
- utwardzeniem i zagęszczeniem poboczy KŁSM 0/31,5mm,
- oznakowaniem drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.

Warunki gruntowo-wodne
1. Grunty występujące na analizowanym terenie są gruntami nośnymi, odpowiednimi do
realizacji planowanego zamierzenia budowlanego.
2. Grunty rodzime warstwy geotechnicznej II występujące w podłożu są gruntami
zaliczonymi do kategorii G1 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki
Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
3. Strefa przemarzania gruntu dla rejonu badań wynosi hzmin = 1,0m ppt.
4. Opis przyjętych rozwiązań projektowych:
Droga gminna zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 63/1. Odcinek drogi dojazdowej
objęty niniejszym opracowaniem rozpoczyna się od granicy pasa z drogą powiatową tj.
od km 0+020 i kończy się w km 0+742 na granicy powiatu Sępoleńskiego . Jest to odcinek o
nawierzchni tłuczniowej z KŁSM. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 4,00m z poboczami
utwardzonymi z KŁSM 0/31,5mm.
Branża drogowa:
Na podstawie mapy numerycznej obliczono powierzchnię poszczególnych elementów
zagospodarowania:
- przebudowana jezdnia a asfaltobetonu F=2923,00m2
- przebudowane pobocza z KŁSM 0/31,5mm F= 740,00m2
- przebudowane zjazdy F= 153,00m2
- powierzchnia terenu czynnego biologicznie F=2150,00m2
Ogółem powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi F=3816,00m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 602653,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Przebudowa drogi gminnej nr 010514C w miejscowości Bagienica od km 0+010 do km 0+260 w granicach pasa drogowego (Nawierzchnia bitumiczna)
Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi gminnej nr 010514C w miejscowości Bagienica o długości 250,00m. Przedmiotowa inwestycja położona jest na działce o numerze ewidencyjnym 65 obręb ewidencyjny Bagienica, miejscowość Bagienica, Gmina Gostycyn. Właścicielem działki jest Gmina
Gostycyn. Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z:
- odtworzeniem trasy drogi dojazdowej,
- wykonaniem robót ziemnych,
- wykonaniem podbudowy,
- wykonaniem nawierzchni,
- utwardzeniem i zagęszczeniem poboczy KŁSM 0/31,5mm,
- oznakowanie pasa drogi słupkami z napisem „PAS DROGOWY”.
Droga dojazdowa zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 65. Droga gminna prowadzi do kilku zabudowań gospodarskich w miejscowości Bagienica wybudowanie oraz pól uprawnych. Łączy drogi powiatowe nr 1043C i 1044C. Ruch kołowy i pieszy odbywa się w chwili obecnej po drodze gruntowej utwardzonej brukiem kamiennym i kruszywem. Do drogi są włączone zjazdy na działki pól uprawnych.
W pasie realizacji robót nie występują sieci uzbrojenia terenu.
Warunki gruntowo-wodne:
1. Grunty występujące na analizowanym terenie są gruntami nośnymi, odpowiednimi do realizacji planowanego zamierzenia budowlanego.
2. Grunty rodzime warstwy geotechnicznej II występujące w podłożu są gruntami zaliczonymi do kategorii G1 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
3. Strefa przemarzania gruntu dla rejonu badań wynosi hzmin = 1,0m ppt.
4. Opis przyjętych rozwiązań projektowych:
Droga gminna zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 65. Odcinek drogi dojazdowej objęty niniejszym opracowaniem rozpoczyna się od granicy pasa z drogą powiatową tj. od km 0+010 i kończy się w km 0+260. Jest to odcinek o nawierzchni z kostki brukowej nieregularnej. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 4,00m z poboczami utwardzonymi z KŁSM 0/31,5mm.
Branża drogowa:
Na podstawie mapy numerycznej obliczono powierzchnię poszczególnych elementów zagospodarowania:
- przebudowana jezdnia z kostki brukowej nieregularnej F=1000,00m2
- przebudowana pobocza z KŁSM 0/31,5mm F= 250,00m2
- przebudowana zjazdy F= 65,00m2
- powierzchnia terenu czynnego biologicznie F=1450,00m2
Ogółem powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi F=1315,00m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 256279,98 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Przebudowa drogi wewnętrznej na działce 508 w miejscowości Gostycyn
Zakres przewidziany niniejszą częścią postępowania obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej na dz. nr 508 od km 0+009,30 do km 0+091,26 o długości 81,96 m (+ dodatkowo wykonanie odcinka próbnego)
Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z:
a) Odtworzeniem trasy drogi
b) Rozbiórka istniejącej podbudowy , nawierzchni
c) Wykonanie nawierzchni bitumicznej ( działka nr 508)
d) Wykonaniem elementów BRD
e) Roboty wykończeniowe
PARAMETRY PRZEDMIOTOWE DROGI
Parametry techniczne:
• droga wewnętrzna
• kategoria ruchu - KR1
• szerokość jezdni dr. wewnętrznych - 3,5-5 m
• szerokość poboczy utwardzonych - 0,75 m
Parametry fizyczne:
• powierzchnia jezdni drogi wewnętrznej dz. 508 - 328,0m2 m2
Zakres robót obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudowa na
włączenia do istniejącego zjazdu z drogi wojewódzkiej 237. Zakres robót polega na
wykonaniu poszerzenia jezdni , wyrównaniu istniejącej nawierzchni brukowej kruszywem
łamanym o gr 10cm oraz ułożeniu warstwy ścieralnej w technologii jednowarstwowej SMA
Jena 16 gr 8 cm oraz wykonaniu poboczy z Kłsm 0-31,5 gr 10 cm . Istniejąca droga posiada
zjazd z drogi wojewódzkiej o nawierzchni bitumicznej w związku z tym należy dokonać
rozbiórki istniejącej nawierzchni w celu poprawnego połączenia się starej z nową
nawierzchnią.
Droga w przekroju poprzecznym ciąg główny
Przyjęto następujące warstwy konstrukcyjne ciąg główny, :
 Warstwa ścieralna z SMA Jena 16 gr 8cm
 Wyrównanie kruszywem łamanym 0-31,5 gr 10cm istniejącego bruku
Przyjęto następujące warstwy konstrukcyjne poszerzenie oraz wpięcie do DW 237, :
 Warstwa ścieralna z SMA Jena 16 gr 8cm
 Wyrównanie kruszywem łamanym 0-31,5 gr 10 cm istniejącego bruku
 Podbudowa z KŁSM 0-31,5 gr 20cm
 Wzmocnienie gruntocementem C1,5/2 gr 15cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 71905,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Budowa ulicy Strażackiej, Spokojnej oraz Kowalskiej w Gostycynie wraz z budową oświetlenia drogowego i kanalizacji sanitarnej (Nawierzchnia z kostki betonowej)
Zakres przewidziany niniejszą częścią postępowania obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej na dz. nr 508 od km 0+009,30 do km 0+091,26 o długości 81,96 m (+ dodatkowo wykonanie odcinka próbnego)
Przedmiotem inwestycji jest budową ulic w miejscowości Gostycyn w zakresie:
• Budowa ulicy Strażackiej od km 0+000 do km 0+106,53
• Budowa ulicy Spokojnej od km 0+106,53 do km 0+180,34
• Budowa ulicy Kowalskiej od km 0+180,34 do km 0+302,28
Łączna długość ulic wskazanych powyżej wynosi 589,15 m. Inwestycje planuje się w m. Gostycyn , województwo kujawsko pomorskie , powiat tucholski, gmina Gostycyn , jednostka ewidencyjna Gostycyn , obręb ewidencyjny Gostycyn , na działkach o n-rach ewid.: 267/2, 268/7, 268/3, 269/1, 277/3, 279/1, 277/4, 269/16, 269/5, 277/14, 269/13.
W zakres niniejszej inwestycji wchodzi również budowa chodnika łączącego ulicę Kowalską z drogą powiatową 1112C relacji Wałdowo – Gostycyn o długości 124m.
Na terenie objętym opracowaniem występują niżej wymienione urządzenia uzbrojenia terenu:
- sieć energetyczna nn
- sieć wodociągowa i kanalizacyjna
- sieć teletechniczna
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości od 3,0 m – 5,0 o nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie betonowej C8/10 gr 17cm . Jezdnia zostanie obramowana krawężnikiem betonowy 12x25x100, 15x22x100 na ławie betonowej z oporem . W ramach inwestycji wybudowane zostaną zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej o konstrukcji takiej samej jak na ciągu głównym, które to zostaną obramowane krawężnikiem 12x25x100. W ramach inwestycji wybudowana zostanie kanalizacja deszczowa wraz z rozbudową istniejącego oświetlenia ulicznego.

ZESTAWIENIE DŁUGOŚCI I POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW DRÓG:
 Jezdnie wraz ze skrzyżowaniami - powierzchnia 1099 m2
 Zjazdy z kostki betonowej – powierzchnia 120,4 m2
 chodnik o nawierzchni betonowej – 233 m2
 Pobocza utwardzone – 453 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 802351,09 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - Budowa ulicy Wiejskiej w Pruszczu (Nawierzchnia z kostki betonowej)
 LOKALIZACJA i ZAKRES ZADANIA
Przedmiotem inwestycji jest budową drogi publicznej , ulicy Wiejskiej w Pruszczu o długości 221,5 m. Inwestycje planuje się w m. Pruszcz , województwo kujawsko pomorskie , powiat tucholski, gmina Gostycyn , jednostka ewidencyjna Gostycyn , obręb ewidencyjny Pruszcz , na działkach o n-rach ewid.: 35, 12/1

 STAN ISTNIEJĄCY
Teren będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest w miejscowości Pruszcz , ulica Wiejska. Przedmiotowa ulica posiada nawierzchnie gruntową lokalnie umocnioną kruszywem oraz gruzem budowlanym. W przedmiotowym pasie drogowym brak jest kanalizacji deszczowej oraz oświetlenie drogowego. Po wizji lokalnej w terenie nie stwierdzono zadrzewienia w pasie drogi publicznej.

 UZBROJENIE TERENU
Na terenie objętym opracowaniem występują niżej wymienione urządzenia uzbrojenia terenu:
- sieć energetyczna nn
- sieć wodociągowa i kanalizacyjna
- sieć teletechniczna
 USTALENIE WARUNKÓW GRUNTOWO-WODNYCH
Dla potrzeb niniejszej dokumentacji w celu sprawdzenia grubości poszczególnych warstw nawierzchni oraz określenia gruntów zalegających pod istniejącą konstrukcją drogi zlecono przeprowadzenie badań geotechnicznych. Firma realizująca zlecenie wykonała trzy odwierty geotechniczne w obszarach projektowanych odcinków. Z badań wynika, że na przedmiotowym terenie istnieją proste warunki gruntowe. Z badań terenowych wykonanych przez firmę Test Sławomir Nowicki wynika, iż grupę nośności podłoża gruntowego należy przyjąć jako G4

 ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE
Celem planowanego przedsięwzięcia jest budowa drogi publicznej kategorii gminnej 010524C oraz Przebudowa skrzyżowania z droga wojewódzką 237

Podstawowe parametry techniczne dróg gminnych
a) długość 221,5 m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
c) prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,
d) kategoria ruchu: - KR-1,
e) szerokość jezdni: - 5,0m

 ZAGOSPODAROWANIE PROJEKTOWANE
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości od 5,0 m o nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie betonowej C8/10 gr 20cm . Jezdnia zostanie obramowana krawężnikiem betonowy 12x25x100 na ławie betonowej z oporem . W ramach inwestycji wybudowane zostaną zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej o konstrukcji takiej samej jak na ciągu głównym, które to zostaną obramowane krawężnikiem 12x25x100. W ramach inwestycji wybudowana zostanie kanalizacja deszczowa wraz z oświetleniem ulicznym.

ZESTAWIENIE DŁUGOŚCI I POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW DRÓG:
 Jezdnie wraz ze skrzyżowaniami - powierzchnia 1112 m2
 Zjazdy z kostki betonowej – powierzchnia 70 m2
 Peron o nawierzchni betonowej – 36m2
 Pobocza utwardzone – 222 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 581066,41 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - Przebudowa dróg wewnętrznych na działkach o nr 553/12 oraz 553/21 w miejscowości Kamienica
Zakres przewidziany niniejsza dokumentacja obejmuje przebudowę :
• drogi wewnętrznej na dz. nr 553/12 od km 0+000 do km 0+089,05 o długości 89,05 m wraz z wykonaniem odcinka próbnego.
• drogi wewnętrznej na dz. nr 553/21 od km 0+132,20 do km 0+268,97 o długości 136,77 m
Zakresem objęto branżowe roboty drogowe związane z:
a) Odtworzeniem trasy drogi
b) Rozbiórka istniejącej podbudowy , nawierzchni
c) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm koloru szarego (działka 553/12,553/21)
d) Wykonanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej gr 6 cm
e) Wykonanie zjazdów z kostki betonowej
f) Wykonaniem elementów BRD
g) Roboty wykończeniowe
PARAMETRY PRZEDMIOTOWE DROGI
Parametry techniczne:
• droga wewnętrzna
• kategoria ruchu - KR1
• szerokość jezdni dr. wewnętrznych - 3,5-5 m
• szerokość chodnika - 1,5-2,0 m
• szerokość poboczy utwardzonych - 0,75 m
Parametry fizyczne:
• powierzchnia jezdni drogi wewnętrznej dz. 553/12 - 367,0 m2
• powierzchnia jezdni drogi wewnętrznej dz. 553/21 - 691 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 499331,25 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - Montaż wiat przystankowych na terenie Gminy Gostycyn
Zakres przewidziany niniejszą częścią postępowania obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu wiat przystankowych wraz z niezbędnymi elementami, w tym:
1. Przystanki o powierzchni: (długość x głębokość. x wysokość) w cm (360 x 120 x240). Przystanek ma nawiązywać do nowoczesnej architektury miejskiej. – 10 szt.
2. Przystanki o powierzchni: (długość x głębokość. x wysokość) w cm (310 x 130 x 240). – 10 szt.
3. Przystanki używane przekazane przez Urząd Gminy do montażu – 1 szt.
4. Przystanki do odnowienia – 2 szt.
5. Wykonanie podłoża pod wiatę przystankową – 10 szt.
6. Zakup i montaż kosza na śmieci –23 szt.
7. Zakup i montaż stojaka na rowery – 23 szt.
8. Zakup i montaż tablicy z nazwą przystanku wg wzoru udostępnionego przez Urząd Gminy Gostycyn – 23 szt.
9. Zakup pojemników na piasek z solą – 23 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe

4.5.5.) Wartość części: 189386,18 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 - Budowa stacja ładowania pojazdów elektrycznych
1. Wymagania dla stacji ładowania:
a) Stacja ładowania w formie estetycznego słupka, montowana na samonośnym fundamencie
b) Obudowa zapewniająca odporność antykorozyjną na okres 5 lat, odporna na warunki atmosferyczne; zastosowanie w korpusie stacji aluminium lub stali o odpowiedniej trwałości lub innego materiału o równoważnych parametrach
c) Liczba punktów ładowania: 1
d) Moc punktu ładowania: 22 kW
e) Typ złącza punktu ładowania: Type 2 – gniazdo
f) Napięcie zasilania – 3 x 230V / 400V AC (+/-10%)
g) Częstotliwość napięcia – 50/60Hz
h) Typ sieci – TN, TT
i) Licznik energii klasy MID
j) Zabezpieczenia prądowe min.: różnicowoprądowe typu B oraz przeciwprzepięciowe
k) Stacja ładowania powinna umożliwiać rozbudowę do standardu z dwoma gniazdami ładowania bez konieczności demontażu urządzenia /odsyłania do producenta/ wykonawcy
l) Stacja ładowania powinna przyszłościowo oferować możliwość dynamicznego zarządzania mocą i dzielenia jej na dostępne gniazda ładowania (przykład: moc przyłącza - 22 kW; standardem mocy dostępnej na jedno gniazdo są też właśnie 22 kW, przy czym nie wszystkie modele pojazdów są w stanie taką moc w pełni wykorzystać; jeśli przyszłościowo zostanie dodane drugie gniazdo, to możliwe musi być dzielenie mocy w zależności od wykorzystania, np.: 1 auto – 22 kW, 2 auta – po 11 kW lub np. 7 + 15 kW, bo niektóre pojazdy mogą odebrać maksymalnie 7 kW ze stacji; pozwala to na elastyczne i maksymalne wykorzystanie dostępnej mocy – wygoda dla użytkowników samochodów elektrycznych, wykorzystywana jest pełna dostępna moc)
m) Klasa odporności mechanicznej IK10
n) Odporność na wodę i pył IP54
o) Temperatura pracy: -25C do +55C
p) Komunikacja: GSM / Ethernet
q) Protokół OCPP w wersji min. 1.6
r) Komunikacja z użytkownikiem za pomocą ekranu i/lub przycisków; na ekranie wyświetlana jest informacja o aktualnej mocy ładowania i ilości pobranej energii
s) Autoryzacji użytkownika poprzez aplikację mobilną (dostępną bezpłatnie dla użytkowników stacji ładowania – samochodów)
t) System do zarządzania stacją ładowania pozwalający pełnić obowiązki operatora ogólnodostępnej stacji ładowania (OOSŁ) i dostawcy usługi ładowania (DUŁ) – cena za abonament wliczona w cenę stacji ładowania na okres 60 miesięcy
u) Gwarancja na urządzenie minimum 24 miesiące (okres gwarancji i rękojmi jest jednym z kryteriów oceny ofert)

2. Prace montażowe – wykonane zgodnie z projektem technicznym, który będzie w całości udostępniony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. W ramach zadania obowiązkiem Wykonawcy będzie również:
a) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej
b) Wykonanie pomiarów elektrycznych oraz protokołów z ich przeprowadzenia na potrzeby badania UDT
c) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
d) Przygotowanie opinii o spełnieniu wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej dla stacji ładowania dla UDT; opinię musi przygotować rzeczoznawca, nie może to być spec. w zakresie p-poż.; opinia jest przygotowana na podstawie projektu technicznego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wykonanie takiej opinii i poniesie jej koszt.
3. Uruchomienie i konfiguracja stacji ładowania, w tym:

a) konfiguracja z systemem EIPA (Ewidencja Infrastruktury Paliw Alternatywnych) oraz system operatorskim
b) przeszkolenie wskazanych przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi stacji oraz systemu informatycznego
c) zapewnienie wsparcia merytorycznego dla Zamawiającego w trakcie korzystania ze stacji ładowania oraz systemu informatycznego

4. Badanie techniczne UDT, w tym:

a) Opracowanie pełnej dokumentacji dla UDT gotowej do złożenia (składa Zamawiający lub Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) koszt – 20% średniego wynagrodzenia w gosp. narodowej za poprzedni rok – Wykonawca ponosi ponosi całkowity koszt
b) Obecność przedstawiciela Wykonawcy podczas badania UDT, wsparcie merytoryczna dla Zamawiającego w trakcie odbioru

4.5.3.) Główny kod CPV: 31158000-8 - Ładowarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1302023,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1479629,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1302023,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REDON NAKŁO Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581863520

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1302023,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 823184,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833165,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 823184,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przędsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane poza robotami nawierzchniowymi


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 823184,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428352,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524722,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428352,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ SZYMCZAK P.H.U.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581633412

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428352,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229844,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306180,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229844,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ SZYMCZAK P.H.U.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581633412

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229844,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68643,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110142,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68643,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ SZYMCZAK P.H.U.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581633412

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68643,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696150,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 766449,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLO DUO SP. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532691050

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 766449,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499860,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578025,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558367,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLO DUO SP. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532691050

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558367,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449102,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607443,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449102,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "KAMIONKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5610002299

7.3.4) Miejscowość: Gostycyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Montaż, uruchomienie, konfiguracja stacji ładowania
wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych i
dokumentacji powykonawczej -
HAV-Tech Wiktor Jachowski;
Dostawa i udostępnienie w modelu SaaS systemu
operatorskiego (umożliwiającego świadczenie roli
operatora ogólnodostępnej stacji ładowania oraz
dostawcy usługi ładowania) Enelink - Enelion sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449102,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198768,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198768,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198768,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "KAMIONKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5610002299

7.3.4) Miejscowość: Gostycyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198768,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30496,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30496,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enea Serwis sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971862316

7.3.4) Miejscowość: Lipno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30496,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.