Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00107484/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
- 2022/BZP 00115918/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych na terenie Gminy Goleniów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 46 98 200
1.5.8.) Numer faksu: 91 46 98 298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych na terenie Gminy Goleniów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b182d75-b194-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023830/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa oświetlenia ulicznego na terenach wiejskich gminy Goleniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107484/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.12.2022.EJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 670321,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych na terenach wiejskich Gminy Goleniów” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części:
Część nr 1: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w Podańsku i Kliniskach Wielkich”.
Część nr 2: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych na terenach wiejskich Gminy Goleniów.”
3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
3.1 W ramach części nr 1:
1) zamawiający przewiduje, że na etapie realizacji zamówienia, będzie korzystał z prawa opcji. Zgodnie z regulacjami ustawowymi prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie obowiązkiem do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia tj. z prawem opcji.
2) minimalny poziom zamówienia, który Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy czyli ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE obejmuje budowę oświetlenia ulicznego n/w lokalizacjach:
a) ścieżka rowerowa do Podańska,
b) Kliniska Wielkie ul. Klimatyczna.
3) zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych, zgodnie z ceną zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ. Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w ppkt 2) może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje budowę oświetlenia ulicznego w n/w lokalizacjach:
a) Kliniska Wielkie ul. Złota.
4) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
5) Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy, wobec tego jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, zostaną zrealizowane roboty budowlane przewidziane w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania wszystkich robót budowlanych przewidzianych jako opcja.
6) o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.
7) w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację dalszej budowy oświetlenia ciągów komunikacyjnych.
8) postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 413929,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych na terenach wiejskich Gminy Goleniów” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części:
Część nr 1: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w Podańsku i Kliniskach Wielkich”.
Część nr 2: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych na terenach wiejskich Gminy Goleniów.”
3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
3.1 W ramach części nr 2:
1) zamawiający przewiduje, że na etapie realizacji zamówienia, będzie korzystał z prawa opcji. Zgodnie z regulacjami ustawowymi prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie obowiązkiem do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia tj. z prawem opcji.
2) minimalny poziom zamówienia, który Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy czyli ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE obejmuje budowę oświetlenia ulicznego n/w lokalizacjach:
a) Glewice od nr 10 do 17,
b) Święta dz. nr 12/20,
3) zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ. Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w ppkt 2) może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje budowę oświetlenia ulicznego n/w lokalizacjach:
a) Białuń ul. Wierzbowa,
b) Kliniska Wielkie ul. Wiosenna
4) zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie tzn. w ramach PRAWA OPCJI Zamawiający może zlecić – według własnego uznania – wykonanie budowy oświetlenia ulicznego w jednej, kilku lub wszystkich lokalizacjach, o których mowa w powyższym ppkt 3) lit. a) - b).
5) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
6) cena robót budowlanych zamawianych w ramach prawa opcji zostanie określona przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą. Łączna cena za zamówienie objęte prawem opcji określone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.2. do SWZ ma wynikać z jej obliczenia w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 B do SWZ.
7) Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy, wobec tego jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, zostaną zrealizowane roboty budowlane przewidziane w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania wszystkich robót budowlanych przewidzianych jako opcja.
8) o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.
9) w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację dalszej budowy oświetlenia ciągów komunikacyjnych.
10) postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 256391,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282269,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344570,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282269,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ELEKTROINSTAL"- P.H.U. JAN BAGIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8561151657
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 10
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ELEKTROINSTAL" - P.H.U. JAN BAGIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
"ELEKTROINSTAL" - P.H.U. JAN BAGIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282269,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166466,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206793,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166466,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ELEKTROINSTAL” – P.H.U. JAN BAGIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8561151657
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 10
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ELEKTROINSTAL" - P.H.U. JAN BAGIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
"ELEKTROINSTAL" - P.H.U. JAN BAGIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166466,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1.1. dla części nr 1:
1) cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem :
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 282269,51 PLN
-za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 140011,70 PLN
2) cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 344570,69 PLN
- za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 169228,38 PLN.
3) cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282269,51 PLN, jednakże w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, wartość umowy wzrośnie maksymalnie o kwotę w wysokości 140 011,70 zł łącznie z podatkiem VAT.
4) termin realizacji :
a) zamówienia podstawowego: 180 dni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b)zamówienia objętego prawem opcji: 180 dni od dnia poinformowania Wykonawcy pismem lub oświadczeniem o uruchomieniu prawa opcji.
1.2. dla części nr 2:
1) cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem :
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 166466,36 PLN
-za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 97771,21 PLN
2) cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 206793,26 PLN
- za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 112732,67 PLN.
3) cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166466,36 PLN, jednakże w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, wartość umowy wzrośnie maksymalnie o kwotę w wysokości 97771,21 zł łącznie z podatkiem VAT.
4) termin realizacji :
a) zamówienia podstawowego: 180 dni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b)zamówienia objętego prawem opcji: 180 dni od dnia poinformowania Wykonawcy pismem lub oświadczeniem o uruchomieniu prawa opcji.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- "Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Goleniów wraz z instytucjami kultury, jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi"
- "Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe".
- Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Goleniowie przy ul. Szkolnej 39
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.