eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont instalacji elektrycznych w budynku Szko³y Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.



Og³oszenie z dnia 2025-04-11

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznych w budynku Szko³y Podstawowej nr 375
przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Urz±d m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Po³udnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji elektrycznych w budynku Szko³y Podstawowej nr 375
przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2f09152e-1edd-4853-a1b4-f6f379d0a54f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00188306

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00030144/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Remont instalacji elektrycznych w budynku Szko³y Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Okre¶lone w SWZ Rozdz. 24 pkt 4

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych okre¶lona za³±cznik 11 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych okre¶lona za³±cznik 11 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/17/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont instalacji elektrycznych w budynku Szko³y Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianê okablowania i elementów wyposa¿enia instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, instalacji telefonicznej, instalacji CCTV oraz instalacji dzwonkowej i o¶wietlenia awaryjnego.
Roboty prowadzone bêd± w oparciu o:
1) dokumentacjê techniczn± pod nazw± „Projekt budowlano-wykonawczy wymiany instalacji elektrycznej, teletechnicznej oraz instalacji ppo¿. w Szkole Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w dzielnicy Praga-Po³udnie m.st. Warszawy ”, wykonan± przez firmê projektow± ELPro, ul. £±kociñska 22/15, 03-320 Warszawa.
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
3) Przedmiary robót, bêd±ce materia³ami pomocniczymi. W przedmiarach pozycje zakolorowane s± pozycjami nieaktywnymi i nie nale¿y ich uwzglêdniaæ w ofercie. Ten zakres robót realizowany bêdzie w innym etapie prac.
Pomieszczenia w których prowadzone bêd± roboty budowlane zlokalizowane s± w piêciu segmentach budynku. Zamówienie realizowane bêdzie w podziale na etapy.
Obecny, pierwszy etap realizacji zadania przewiduje wykonanie niezbêdnych robót budowlanych oraz wymianê wszystkich tablic rozdzielczych zasilania elektrycznego. Ponadto przewiduje siê równie¿ wymianê instalacji elektrycznych i o¶wietleniowych w segmentach D i C.
W zakres pierwszego etapu robót wchodzi:
1) wymiana rozdzielni g³ównej z wyniesieniem uk³adu pomiarowego,
2) wykonanie wy³±cznika przeciwpo¿arowego,
3) wymiana tablic funkcyjnych i piêtrowych we wszystkich segmentach budynku,
4) wykonanie WLZ do wszystkich tablic,
5) wykonanie instalacji gniazdkowych i si³owych( wraz z osprzêtem) w segmentach D i C,
6) wykonanie instalacji o¶wietleniowych ( o¶wietlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne- wraz
z monta¿em lamp) w segmentach D i C,
7) przepiêcie istniej±cych instalacji w nowych tablicach, w segmentach w których wymiana instalacji
odbêdzie siê w innym terminie,
8) wykonanie remontu pomieszczeñ biblioteki ( segment B) oraz pomieszczenia serwerowni (w poziomie parteru segment C).
Do robót towarzysz±cych zwi±zanych z budow± instalacji elektrycznych nale¿± w szczególno¶ci:
 Demonta¿ i usuniêcie wszystkich zbêdnych elementów istniej±cych instalacji.
 Wykonanie przepustów instalacyjnych przeciwpo¿arowych w ¶cianach i stropach o odporno¶ci ogniowej tych elementów.
 Wszelkie roboty budowlane zwi±zane z robotami elektrycznymi.
 Zabezpieczenie pomieszczeñ podczas prowadzenia prac, a w szczególno¶ci pod³óg.
 Wyniesienie wyposa¿enia i mebli z pomieszczeñ przed rozpoczêciem prac.
 Po zakoñczeniu robót w pomieszczeniu – wniesienie i ustawienie wyposa¿enia.
 Po zakoñczeniu robót, kompleksowe oczyszczenie i umycie pod³óg oraz okien.
Uwaga: wszystkie pomieszczenia w których wykonywane bêd± roboty typu wykuwanie bruzd, przebicia, itp. podlegaj± malowaniu. W salach lekcyjnych i na korytarzach, do wysoko¶ci 160 cm lamperie olejne.
Prawo opcji
Zamawiaj±cy dokonuje podzia³u zlecanego zakresu robót w nastêpuj±cy sposób:
zamówienie podstawowe (gwarantowane), obejmuje:
a) wykonanie rozdzielni g³ównej, tablic segmentowych i piêtrowych,
- wyniesienie uk³adu pomiarowego na zewn±trz budynku,
- monta¿ kompensatora mocy biernej pojemno¶ciowej dostosowanego do docelowej mocy
zainstalowanego o¶wietlenia LED,
- wykonanie wewnêtrznych linii zasilaj±cych,
b) wykonanie instalacji i monta¿ wyposa¿enia w segmencie D:
- o¶wietlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne,
- gniazda 230 V sieci komputerowej i ogólnego przeznaczenia,
c) wykonanie instalacji i monta¿ wyposa¿enia w segmencie C:
- o¶wietlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne,
- gniazda 230 V sieci komputerowej i ogólnego przeznaczenia,
d) wykonanie budowlanych robót remontowych w pomieszczeniach biblioteki – segment B oraz
w pomieszczeniu serwerowni – segment C:
- roboty wyburzeniowe ¶cianek i pod³óg,
- roboty murowe, konstrukcyjne i posadzkowe,
- monta¿ stolarki drzwiowej,
- roboty wykoñczeniowe i malarskie,
e) wykonanie robót budowlanych, towarzysz±cych robotom elektrycznym.
zamówienie opcjonalne, obejmuje:
a) wykonanie instalacji i monta¿ wyposa¿enia w segmencie B:
- o¶wietlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne,
- gniazda 230 V sieci komputerowej i ogólnego przeznaczenia

Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ zamówienie okre¶lone jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji, w szczególno¶ci w przypadku nieuzyskania ¶rodków finansowych na pe³en zakres realizacji zadania, a Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia, na co Wykonawca wyra¿a zgodê i akceptuje warunki okre¶lone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.
Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej, nie pó¼niej ni¿ na 30 dni przed koñcem terminu wykonania zamówienia podstawowego.
Koszt wynagrodzenia za zrealizowanie zamówienia, w tym wybrany zakres robót opcjonalnych okre¶la kosztorys ofertowy Wykonawcy, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do umowy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca jest zobowi±zany do jego realizacji, na warunkach okre¶lonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporz±dzonej przez Wykonawcê oferty.
Wykonywane roboty powinny byæ wykonane zgodnie z wymaganiami obowi±zuj±cych przepisów, norm i instrukcji. Wyroby stosowane do zabudowy musz± byæ nowe (nieu¿ywane).
Wszystkie materia³y przed dostarczeniem na plac budowy i monta¿em, zostan± sprawdzone przez Zamawiaj±cego pod wzglêdem spe³nienia warunków SWZ oraz zgodno¶ci z dostarczonymi Inspektorowi certyfikatami i kartami katalogowymi.

Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wszystkie wskazane z nazwy materia³y (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nale¿y rozumieæ, jako okre¶lenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jako¶ciowych. Oznacza to, ¿e w przypadku wskazanych z nazwy materia³ów i wyrobów Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych materia³ów (wyrobów), nie gorszej jako¶ci ni¿ opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciê¿ar udowodnienia, ¿e materia³ (wyrób) jest równowa¿ny w stosunku do wymogu okre¶lonego przez Zamawiaj±cego spoczywa na sk³adaj±cym ofertê (art.101 ust. 5 ustawy Pzp). W takim wypadku Wykonawca musi przed³o¿yæ w ofercie odpowiednie dokumenty opisuj±ce parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczaj±ce dane materia³y (wyroby) do u¿ytkowania, oraz pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e s± one rzeczywi¶cie równowa¿ne.
Szczegó³owy opis oraz zakres robót okre¶la za³±cznik nr 10 do SWZ:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
b) Projekt budowlany
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
2. Dodatkowe obowi±zki Wykonawcy wynikaj±ce z klauzuli spo³ecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez ca³y okres realizacji zamówienia zatrudnia³ na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277 t.j.) pracowników/pracownika bezpo¶rednio wykonuj±cych czynno¶ci zwi±zane m.in.: robotami remontowymi wykoñczeniowymi, robotami w zakresie instalacji elektrycznych, monta¿em o¶wietlenia i gniazdek elektrycznych.
Powy¿szy warunek zostanie spe³niony poprzez zatrudnienie na umowê o pracê nowych pracowników/pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych ju¿ u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegó³owe wymogi okre¶la §5 Wzoru umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

zamówienie opcjonalne, obejmuje:
a) wykonanie instalacji i monta¿ wyposa¿enia w segmencie B:
- o¶wietlenie podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne,
- gniazda 230 V sieci komputerowej i ogólnego przeznaczenia

Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ zamówienie okre¶lone jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji, w szczególno¶ci w przypadku nieuzyskania ¶rodków finansowych na pe³en zakres realizacji zadania, a Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia, na co Wykonawca wyra¿a zgodê i akceptuje warunki okre¶lone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.
Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej, nie pó¼niej ni¿ na 30 dni przed koñcem terminu wykonania zamówienia podstawowego.
Koszt wynagrodzenia za zrealizowanie zamówienia, w tym wybrany zakres robót opcjonalnych okre¶la kosztorys ofertowy Wykonawcy, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do umowy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca jest zobowi±zany do jego realizacji, na warunkach okre¶lonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporz±dzonej przez Wykonawcê oferty.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów
oceny ofert okre¶lonych w Rozdz. 20 SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za zadanie opcjonalne

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Za spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej :
a) w okresie ostatnich 5 lat przed lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± swoim zakresem: roboty instalacyjne sieci elektrycznej wykonane w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej lub mieszkalnych, o warto¶ci brutto min. 1 000 000,00 z³
UWAGA!!! Pod pojêciem „ budynek u¿yteczno¶ci publicznej” Zamawiaj±cy rozumie- budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki spo³ecznej i socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostêpny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, budynek biurowy i socjalny.

b) dysponuj± osobami, skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej:
• 1 osoba przewidziana do pe³nienia funkcji kierownika robót, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadaj±ca aktualne za¶wiadczenie przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego.
• 1 osoba przewidziana do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych, posiadaj±ca uprawnienia w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadaj±ca aktualne za¶wiadczenie przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego.
Osoba odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi powinna posiadaæ uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w ustawie – Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 poz.725 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w ustawie o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2023 r., poz. 551 tj.). W przypadku uprawnieñ budowlanych wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów – uprawnienia musz± obejmowaæ zakres zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które naby³y kwalifikacje wymagane do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie poza terytorium RP, osoby te musz± posiadaæ decyzje o uznaniu kwalifikacji zawodowych w danej bran¿y budowlanej zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.) lub posiadaæ prawo do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2023 r., poz. 551 tj.)
• 8 elektromonterów wykwalifikowanych w specjalno¶ci instalacyjnej elektrycznej posiadaj±ce ¶wiadectwo kwalifikacyjne „D” – wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub komisjê o równorzêdnych kwalifikacjach co SEP - zezwalaj±ce na pracê przy urz±dzeniach i instalacjach elektrycznych oraz posiadaj±cych odpowiednie kwalifikacje z co najmniej 3 letnim do¶wiadczeniem.
• 4 pracowników budowlanych z co najmniej 3 letnim do¶wiadczeniem w prowadzeniu robót wykoñczeniowych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
a) o¶wiadczenie potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdz. 16 pkt 3 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.
Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie.
Wykaz winien zawieraæ m.in. rodzaj i warto¶æ wykonanych robót, daty, miejsca wykonania i podmioty, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ).
Dokument nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy.
Do powy¿szego wykazu powinny byæ do³±czone dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacje o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane ( np. protokó³ odbioru m.im. potwierdzaj±cy brak usterek, a w przypadku usterek nale¿y przedstawiæ tak¿e dokument potwierdzaj±cy ich usuniêcie), a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w jednej z poni¿szych postaci:
• dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane – w przypadku gdy dokument zosta³ sporz±dzony w postaci elektronicznej,
• cyfrowego odwzorowania tego dokumentu sporz±dzonego w postaci papierowej po¶wiadczonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby, które ka¿dego z nich dotycz±. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi.
Wykaz winien zawieraæ informacje na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia wskazanych osób, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ.
Dokument nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ ofertê, w sk³ad której wchodzi:
1. Wype³niony Formularz oferty stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ
Nale¿y do³±czyæ go na platformie https://zamowienia.um.warszawa.pl jako osobny plik
Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania odpowiednio Wykonawcê/ Wykonawców wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek okre¶lonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) - wzór druku - za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy Wykonawca. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa powy¿ej, sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
3. O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu, okre¶lonych w Rozdz.15 pkt 3 SWZ (wzór druku - za³±cznik nr 3 do SWZ).
W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu. W przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku - za³±cznik nr 4 do SWZ).
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa powy¿ej, musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
 zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
 sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
 czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy) sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - (wzór druku - za³±cznik nr 5 do SWZ) nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Pe³nomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest sk³adana przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie lub gdy oferta zosta³a podpisana przez inn± osobê ni¿ umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp.
2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ w formularz oferty.
4. Dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê powinny byæ podpisane przez Pe³nomocnika lub wszystkich Wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy, okre¶lone zosta³y we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-29

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu przez Wykonawcê wizji lokalnej (art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp)
Wizja lokalna odbêdzie siê:
w dniu 23.04. 2025 r. o godz. 13.00, na terenie Szko³y Podstawowej nr 375 w Warszawie przy ul. Abrahama 10
Warunkiem przyst±pienia do przetargu jest obowi±zkowy udzia³ w wizji lokalnej w podanym wy¿ej terminie.
Podczas wizji lokalnej zostanie sporz±dzona lista obecno¶ci oferentów, ka¿dy z uczestników zostanie wpisany na listê obecno¶ci, bêd±cej upowa¿nieniem do dalszego procedowania.
Z³o¿enie oferty bez odbycia wizji lokalnej spowoduje odrzucenie oferty w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
2. 1. Termin wykonania przedmiotu umowy w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) ustala siê do 11 tygodni od daty przekazania terenu budowy.
2. Termin wykonania przedmiotu umowy w ramach zamówienia opcjonalnego ustala siê do
12 tygodni od daty przekazania terenu budowy.
3. Dat± wykonania przedmiotu umowy jest data zg³oszenia przez Wykonawcê gotowo¶ci do odbioru robót (§ 9 ust. 5 umowy), o ile Zamawiaj±cy dokona odbioru przedmiotu umowy na podstawie tego zg³oszenia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.