Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00096205/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska sportowego w Zbytowej poprzez budowę zaplecza szatniowo – sanitarnego ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Bierutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@bierutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7284211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska sportowego w Zbytowej poprzez budowę zaplecza szatniowo – sanitarnego ETAP I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9a00846-ad17-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035671/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja boiska sportowego w Zbytowej poprzez budowę zaplecza szatniowo – sanitarnego ETAP I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096205
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2023.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja boiska sportowego w Zbytowej poprzez budowę zaplecza szatniowo – sanitarnego ETAP I.
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje postawienie zaplecza sanitarno – szatniowego wykonanego w technologii kontenerowej, o konstrukcji szkieletu stalowego na stopach fundamentowych, budynki parterowe, niepodpiwniczone, kryte dachem dwuspadowym. Będą to budynki bliźniacze o pow. zabudowy 76,9 m2 i kubaturze 324,5 m3, na rzucie prostokątów o wymiarach 7,39 x 6,22 m oraz 4,96 x 6,22 m stykające się bokiem długości 6,22 m. Wymiary zabudowy bliźniaczej: 12,36 x 6,22 m, wysokość kalenicy: 5,14 m. Kompleks szatniowy to zespół 5 kontenerów mieszczących 3 szatnie dla sportowców – dwie szatnie na 25 osób (męska i damska) oraz jedna na 5 osób (dla trenerów) wraz z zapleczem sanitarnym. Do szatni męskiej, damskiej i dla trenerów prowadzić będą osobne wejścia. Dla każdej z grup użytkowników powstaną osobne sanitariaty toaleta damska, męska oraz toalety dla kadry sędziowskiej. W szatniach zostaną zainstalowane także prysznice. Przy budynku zostanie zainstalowany zbiornik bezodpływowy na ścieki bytowe. 3.W skład robót wchodzą: 1)prace przygotowawcze, 2)roboty ziemne – wykopy fundamentowe, 3)roboty fundamentowe, 4)zbrojenie wylewanie stóp fundamentowych, 5)przygotowanie fundamentów do montażu kontenerów, 6)dostawa oraz montaż stalowych ram szkieletu, 7)wykonanie pokrycia dachowego, 8)wykonanie elewacji (ocieplenie budynku płytami styropianowymi, położenie tynków elewacyjnych na cokole budynku, izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa, wiatroizolacja), 9)roboty wewnętrzne: izolację ścian, podłóg, stropów od strony wewnętrznej, okładziny karton gips, wykonanie okładzin z płyt Fermacell na ściennie REI60, 10)posadzki: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, cieplnej i przeciwdźwiękowej, podłogi z płyt OSB, 11)montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 12)roboty elektryczne wewnętrzne, 13)montaż grzejników,
14)montaż wewnętrznych instalacji oraz przyborów sanitarnych, 15)wykonanie wpustów ściekowych, podejść kanalizacyjnych, ciepłej i zimnej wody,
16)montaż zbiornika bezodpływowego, 17)wykonanie przyłącza wody,
18)dostawa i montaż studni wodomierzowej i hydrantu, 19)wykonanie kompletnej wentylacji i instalacji odgromowej. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projekcie budowlanym, projekcie technicznym, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowiących załącznik Nr 11 do SWZ, przy czym przedmiar robót traktowany jest jako materiał pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest
do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót, robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.
5.Projekt budowlany został opracowany przez jednostkę projektową SEE. SP. Z O. O., ul. Zdobywców Monte Cassino 36/3, 61-675 Poznań.
6.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
7.Dodatkowe wymagania
1)Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane.
2)Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem.
3)Wykonawca wykona na własny koszt tymczasowe doprowadzenie wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy, zamontuje liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót (jeśli dotyczy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588900,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 588900,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Marek Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6221880913
7.3.3) Ulica: Uciechów, ul. Leśna 2
7.3.4) Miejscowość: Odolanów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK STANKIEWICZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
MAREK STANKIEWICZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 588900,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-27SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1)I część etapu (prace do wykonania budynku kontenerowego – pozycje z działu 1.1. budynek kontenerowy wg załączonego przedmiaru robót) – w terminie do 5 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 18.08.2023 r.,
2)II część etapu (prace obejmujące pozycje z działu 1.2. roboty elektryczne i 1.3. roboty sanitarne wg załączanego przedmiaru robót – w terminie do 6 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 15.09.2023 r.
2.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję (warunkową) o pozwoleniu na użytkowanie obiektu (z uwagi na brak zagospodarowania terenu w tym etapie) – do dnia 27.10.2023 r.
INNE PRZETARGI BIERUTÓW
- Świadczenie usługi transportowej w ramach organizowanej przez Miasto i Gminę Bierutów "Komunikacji gminnej"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produkty mięsne i woda) dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
- Naprawy pojazdów służbowych będących w zasobie Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o.
więcej: przetargi BIERUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Dostawa i montaż lodowiska na boisku położonym na terenie Zespół Ogrodów Jordanowskich oddział OJ 2 przy ul. Przybyszewskiego 30A w Poznaniu
- Dostosowanie budynku hali magazynowej rdzeni wiertniczych w Leszczach gm. Kłodawa - przebudowa i dostosowanie magazynu rdzeni wiertniczych do warunków ochrony przeciwpożarowej (...)
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.