Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117898/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych i wewnętrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasienica 159
1.5.2.) Miejscowość: Jasienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334726200
1.5.8.) Numer faksu: 334726262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jasienica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg gminnych i wewnętrznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-944cb308-b966-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040103/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty dróg gminnych i wewnętrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117898/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2392348,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty dróg gminnych i wewnętrznych w sołectwach Bielowicko, Biery, Grodziec, Iłownica, Jasienica, Landek, Łazy, Roztropice, Świętoszówka i Wieszczęta:Zakres dla części 1:
1) Remont drogi gminnej nr 490178S („Do Dziedziny”) w sołectwie Bielowicko
2) Remont drogi gminnej nr 490121S („Bożka”) w sołectwie Biery
3) Remont drogi gminnej nr 490156S wraz z drogą wewnętrzną na dz. ew. 133/31 („Topolowa”) w sołectwie Grodziec
4) Remont drogi gminnej nr 490239S („Jana Sarkandra”) w sołectwie Iłownica
5) Remont drogi gminnej nr 490004S („Kwiatowa”) w sołectwie Jasienica
6) Remont drogi gminnej nr 490077S („Brzozowa”) w sołectwie Jasienica
7) Remont drogi gminnej nr 490068S („Spółdzielcza”) w sołectwie Jasienica
8) Remont drogi gminnej nr 490079S wraz z drogą wewnętrzną na dz. ew. 1483/6 („Opłotkowa”) w sołectwie Jasienica
9) Remont drogi gminnej nr 490264S („Kolonia”) w sołectwie Landek
10) Remont drogi gminnej nr 490192S i 490194S („Kamieniec”) w sołectwie Łazy
11) Remont drogi gminnej nr 490227S („Leśna”) w sołectwie Roztropice
12) Remont drogi gminnej nr 490144S („Słoneczna”) w sołectwie Świętoszówka
13) Remont drogi gminnej nr 490215S („Nad Potokiem”) w sołectwie Wieszczęta
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ
- kosztorys ofertowy (stanowiący załącznik nr 1a – dla części 1 zamówienia), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ)
- projektowane postanowienia umowy (stanowiące załącznik nr 3 do SWZ)
- dokumentacja, przedmiary i specyfikacje techniczne (stanowiące załącznik nr 7 do SWZ)
Przedmiary pełnią funkcję pomocniczą.
Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1236606,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty dróg gminnych i wewnętrznych w sołectwach Mazańcowice, Międzyrzecze Dolne, Międzyrzecze Górne i RudzicaZakres prac/robót:
1) Remont drogi wewnętrznej na dz. ewid. 2657 („Hodowców”) w sołectwie Mazańcowice
2) Remont drogi wewnętrznej „Klonowa” w sołectwie Mazańcowice
3) Remont drogi gminnej 490513S („Pod Dębiną”) w sołectwie Mazańcowice
4) Remont drogi gminnej nr 490333S („Radosna”) w sołectwie Międzyrzecze Dolne
5) Remont drogi gminnej nr 490398S („Leśna”) w sołectwie Międzyrzecze Górne
6) Remont drogi wewnętrznej na dz. ew. 582 („Krótka”) w sołectwie Międzyrzecze Górne
7) Remont drogi gminnej nr 490414S („Przemysłowa”) w sołectwie Międzyrzecze Górne
8) Remont drogi wewnętrznej na dz. ew. 315 („Rudawka”) w sołectwie Międzyrzecze Górne
9) Remont drogi gminnej nr 490303S („Świerkowa”) w sołectwie Rudzica
10) Remont drogi gminnej nr 490267S („Gajowa”) w sołectwie Rudzica
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ
- kosztorys ofertowy (stanowiący załącznik nr 1b dla części 2 zamówienia), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ)
- projektowane postanowienia umowy (stanowiące załącznik nr 3 do SWZ)
- dokumentacja, przedmiary i specyfikacje techniczne (stanowiące załącznik nr 7 do SWZ). Przedmiary pełnią funkcję pomocniczą.
Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1155742,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1639150,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2058396,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1639150,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGRÓD Szymon Tetla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276291970
7.3.3) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimskich 37a
7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-229
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1639150,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1499356,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1904776,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1499356,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGRÓD Szymon Tetla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276291970
7.3.3) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimskich 37a
7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-229
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1499356,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.