Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00027058/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
- 2025/BZP 00058721/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00078699/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-30
- 2025/BZP 00089008/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych w ramach projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667596
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Supraślska 21
1.5.2.) Miejscowość: Wasilków
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-010
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: Tel. (085) 7185257
1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.wasilkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.wasilkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e967e3dd-a109-4b79-8b1e-574eba5815c71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych w ramach projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e967e3dd-a109-4b79-8b1e-574eba5815c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków” finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00027058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 468539,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych w tym roboty remontowe i budowlane.
5.2. Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2025 roku.
5.3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają PPU oraz OPZ stanowiący Załącznik do PPU zawarte w Części II SWZ.
5.4. Wykonawcę obciążają również wszelkie prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte ww. dokumentacją, w tym m.in.:
5.4.1. organizacja i zabezpieczenie terenu robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,
5.4.2. uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu,
5.4.3. oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej, obowiązujące przepisy prawa i własne doświadczenie.
5.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: 5 lat na wykonane roboty budowlane w tym na wbudowane materiały i wyroby. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca udzieli gwarancji na zasadach określonych w PPU.
5.6. Przedłużenie okresu obowiązywania gwarancji dla robót budowlanych, w tym wbudowanych materiałów i wyrobów, Wykonawca określi w złożonej ofercie. Przedłużony przez Wykonawcę okres obowiązywania gwarancji dla robót budowlanych, w tym wbudowanych materiałów i wyrobów poddany będzie ocenie na zasadach określonych w pkt 17 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty w postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750510,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleńdzińskich przy ul. Rynek Kościuszki 4 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.