Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TŁUSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 10
1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@tluszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76a38f01-14dc-4cb0-9800-02133c1a6d33
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037387/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wzmocnienie dróg gruntowych na terenie Miasta i Gminy Tłuszcz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tluszcz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się
pod adresem: https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/ przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja” oraz poczty
elektronicznej.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu na
Platformie zakupowej pod adresem oneplace@marketplanet.pl lub subdomenie Zamawiającego https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje odbywa się za
pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/ przez opcję „Zadaj pytanie” lub
przy użyciu zakładki „Korespondencja” oraz poczty elektronicznej.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu na
Platformie zakupowej pod adresem oneplace@marketplanet.pl lub subdomenie Zamawiającego https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/.
3) Szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale
I SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie dróg gminnych gruntowych
o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres podstawowy i zakres w ramach prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zakres z prawa opcji obejmuje wzmocnienie dróg gminnych gruntowycho nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz.
2. Szacunkowa maks. wartość opcji 203 252,03 zł.
3.Warunkiem skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) jest złożenie przez Burmistrza Tłuszcza przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy oświadczenia złożonego w formie elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o skorzystaniu z prawa opcji oraz przesłanie Wykonawcy na adres email.
4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o przewidywanym zakresie prac do realizacji w ramach prawa opcji, co zostanie odpowiednio uzgodnione między Stronami wraz z określeniem terminu realizacji.
5. Zakres prac w ramach prawa opcji będzie możliwy do określenia po wystąpieniu potrzeby u Zamawiającego.
6. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
7. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania w niepełnym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłącznie częściowego oraz wielokrotnego skorzystania z prawa opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w powiadomieniu
o uruchomieniu opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawcy, którzy dysponują:1) równiarką – 1 szt.
2) samochodem ciężarowym o ładowności min. 20 ton – 2 szt.
3) walcem drogowym wibracyjnym min. 5 ton –1 szt.
4) koparko - ładowarką – 1 szt.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z rozdziałem II SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-25 15:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-25 16:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa DP 3901 na odcinku od miejscowości Ruda, gm. Gidle do granicy województwa łódzkiego
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie miasta i gminy Wieliczka
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.