Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00126729/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na obsłudze i dozorze pojazdów oraz statków i innych obiektów pływających umieszczonych w magazynie pojazdów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skarbowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 091 4804802
1.5.8.) Numer faksu: 091 4804801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiatstargardzki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstargardzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na obsłudze i dozorze pojazdów oraz statków i innych obiektów pływających umieszczonych w magazynie pojazdów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bdcdbf0-bc0f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042206/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dozór i obsługa pojazdów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.6.2023.WJ1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138048,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa i dozór pojazdów oraz statków lub innych obiektów pływających umieszczonych w magazynie pojazdów, która obejmuje w szczególności:a) stałą obsługę magazynu pojazdów, przez 7 dni w tygodniu, wykonywaną:
- w godzinach od 6:00 do 22:00 w sposób stacjonarny,
- w godzinach od 22:00 do 6:00 na wezwanie – w zakresie przyjmowania pojazdów/statków lub innych obiektów pływających do magazynu. Wykonawca pozostaje w gotowości na zgłoszenie uprawnionego podmiotu, przy czym maksymalny czas dojazdu do magazynu nie może przekroczyć 30 minut (kryterium oceny ofert),
b) dozór budynku oraz mienia ruchomego przed zniszczeniem oraz kradzieżą,
c) przyjęcia pojazdu lub obiektu pływającego do magazynu na podstawie protokołu przyjęcia pojazdu lub protokołu przyjęcia obiektu pływającego w ciągu 30 minut od przyholowania pojazdu/obiektu pływającego przez uprawniony podmiot,
d) wykonanie dokumentacji fotograficznej umożliwiającej potwierdzenie stanu i wyposażenia pojazdu/obiektu pływającego oraz zabezpieczenie przedmiotów wartościowych,
e) weryfikację prawidłowości wypełnienia dyspozycji usunięcia pojazdu lub obiektu pływającego, przy błędnie wypełnionej dyspozycji odmowa przyjęcia pojazdu lub obiektu pływającego do magazynu,
f) prowadzenie ewidencji przyjęć i wydań pojazdów lub obiektów pływających z magazynu,
g) naliczenie opłaty za holowanie i przechowywanie pojazdu lub obiektu pływającego, zgodnie z obowiązującymi stawkami wynikającymi z uchwał Rady Powiatu Stargardzkiego i informowanie właściciela pojazdu o wysokości tych stawek,
h) pisemne powiadomienie Wydziału Zarządzania Bezpieczeństwem Starostwa Powiatowego w Stargardzie oraz podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu/obiektu pływającego nie później niż 3 dni po upływie 3 miesięcy od dnia umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego w trybie art. 130a ust. 1 – 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym lub obiektu pływającego usuniętego w trybie art. 30 ust. 1 ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, z podaniem nr dyspozycji usunięcia pojazdu/obiektu pływającego oraz podmiotu, który wydał dyspozycję o nieodebraniu pojazdu/ obiektu pływającego przez właściciela lub osobę uprawnioną,
i) wydanie pojazdu lub obiektu pływającego przechowywanego w magazynie właścicielowi pojazdu lub osobie uprawnionej na podstawie zezwolenia wydanego przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu,
j) wydawanie pojazdów lub obiektów pływających z magazynu podmiotowi upoważnionemu przez Starostę Stargardzkiego do odbioru pojazdu lub obiektu pływającego, którego przepadek na rzecz Powiatu Stargardzkiego został orzeczony postanowieniem Sądu,
k) sporządzanie protokołów wydania z magazynu pojazdów według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do Umowy oraz obiektów pływających według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do Umowy,
l) obsługa istniejących w budynkach systemów alarmowych. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia budynku przed ewentualną ingerencją osób nieuprawnionych, poprzez zakodowanie budynku na czas nieobecności Wykonawcy w budynku przy użyciu systemu alarmowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania
4.5.5.) Wartość części: 136585,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór magazynu pojazdów sprawowany za pomocą lokalnego systemu monitoringu włamania, w szczególności:1) ochrona mienia realizowana będzie poprzez:
a) monitorowanie (dozór) sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie, po łączach radiowych,
b) natychmiastowe wysłanie patrolu do ochranianego obiektu – po odebraniu sygnału o zagrożeniu mienia, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia osoby uprawnionej,
c) zawiadomienie wyznaczanych przez Zamawiającego osób oraz w razie konieczności Policji, Staży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego, w przypadku zdarzeń wymienionych w lit. b), potwierdzonych interwencją grupy interwencyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 1463,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13431,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13431,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13431,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Usługowo - Handlowa "BEST" Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 811906023
7.3.3) Ulica: Czarnieckiego 28/1A
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - Stowarzyszeniu Ludzi Bezdomnych i Samotnych Matek z Dziećmi z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Okulickiego 3. prace polegające na pomocy przy pracach biurowych i obsłudze pojazdów.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA "BEST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA "BEST" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161203,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Usługowo - Handlowa "BEST" Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 811906023
7.3.3) Ulica: Czarnieckiego 28/1A
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA "BEST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA "BEST" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI STARGARD
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- Modernizacja obecnego systemu p.poż. oraz przywrócenie sprawności układów oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego w SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 3 pakiety
- Budowa bezpiecznych przejść dla pieszych ulicy Portowej w Stargardzie
- Dostawa artykułów spożywczych do Kuchni Głównej SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 9 pakietów
- Odbiór i zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.