eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźModernizacja nawierzchni ulic na terenie miasta Łodzi - ul. Puszkina jezdnia wschodnia na odcinku od Przybyszewskiego do Dąbrowskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni ulic na terenie miasta Łodzi - ul. Puszkina jezdnia wschodnia na odcinku od Przybyszewskiego do Dąbrowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 48 (42) 638-48-88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uml.lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja nawierzchni ulic na terenie miasta Łodzi - ul. Puszkina jezdnia wschodnia na odcinku od Przybyszewskiego do Dąbrowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17373dcf-008c-4dbd-80bd-5468f1bc9f8b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna - z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7; Podstawa faktyczna - powtórzenie tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego: „Modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi - II w podziale na 4 części — Część I- zadanie 1-ul. Lodowej na odcinku od Przybyszewskiego do Jadzi Andrzejewskiej, zadanie 2-ul. Zapolskiej/Płaskiej na odcinku od Śląskiej do Rolniczej, zadanie 3-ul. Puszkina jezdnia zachodnia na odcinku od Przybyszewskiego do Dąbrowskiego”-DOM-WZP-IV.271.11.2024. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, polegające na powtórzeniu podobnych robót było przewidziane w ogłoszeniu nr 365104-2024 z dnia 20.06.2024r. oraz umowie CUW-WE.263.1.18.2024 z dnia 19.08.2024r. Przewidziano możliwość powtórzenia tych samych robót do wysokości 100 % wartości zamówienia podstawowego, do kwoty brutto 12 949 098,68 zł. Dotychczas nie udzielono powtórzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-III.271.28.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7891201,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji nawierzchni ul. Puszkina jezdnia wschodnia na odcinku od Przybyszewskiego do Dąbrowskiego.
Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie będzie realizowane dwuetapowo, etap od ul. Przybyszewskiego do ul. Dostawczej oraz od ul. Dostawczej do ul. Dąbrowskiego. Następny etap można będzie rozpocząć po zakończeniu poprzedniego wraz z wdrożeniem Stałej Organizacji ruchu dla tego etapu. Zamówienia obejmuje frezowanie nawierzchni, wykonanie nowych warstw bitumicznych, remont chodnika i peronów przystankowych MPK, płyt postojowych dla autobusów oraz infrastruktury towarzyszącej, oznakowanie pionowe i poziome.
Wykonanie w zakresie jak w załączonym Formularzu cenowym, zgodnie z Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, na podstawie zawartej umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 5 do Zaproszenia do negocjacji (Wzór umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9887447,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9887447,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9887447,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883

7.3.3) Ulica: Nowa

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9887447,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.