Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00115695/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
- 2025/BZP 00200848/01 - Wynik z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli
w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie tomaszowskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 IM. JANA PAWŁA II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 47
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp3tm@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3.tm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d182470b-155d-48a9-9fd2-be38d0a809be1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zespół Szkół
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieliw ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie tomaszowskim”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d182470b-155d-48a9-9fd2-be38d0a809be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106248/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie tomaszowskim”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowanym jest w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027nr FELD.08.08-IZ.00-0077/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP3.214.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursu na operatora suwnicy, wózka widłowego i WJO, kurs spawania - metoda MIG 135, kurs spawania metoda TIG 141szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 7 do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 143717,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie z Autodesk FUSION 360, szkolenie z obsługi programu COREL, szkolenie z obsługi drukarki 3D, AUTOCADszczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 7 do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 38905 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kursy:lakiernika samochodowego, diagnostyka automatycznych skrzyni biegówszczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 7 do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 39120,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kurs:obsługa giełdy transportowej szkolenie praktyczneszczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 7 do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szkolenie z obsługi tablicy(ekranu) interaktywnego, szkolenie z zakresu zapobiegania dyskryminacji i przemocy motywowanych uprzedzeniami,szkolenie z zakresu wykorzystywania TIK w nauczaniu, szkolenie z zakresu
pracy z uczniem o SPE w edukacji właczajacej- praktyczne pomysły
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 7 do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15380,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kurs: Prawo jazdy kat B szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 7 do swz.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 94500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena złożonych wszystkich ofert, które nie podlegały odrzuceniu w zakresie części I zamówienia przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia budżetu. W związku z powyższym należało wskazać jak na wstępie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena jedynej złożonej oferty w zakresie części VI zamówienia przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia budżetu. W związku z powyższym należało wskazać jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Malowanie i wymiana wykładzin w wybranych pokojach biurowych w budynkach Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim oraz t.j.o.
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na V części
- Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej dla inwestycji pn "Modernizacja budynku I/ZUS Bełchatów" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, specjalistę ds. doradztwa zawodowego, Opiekuna Talentów, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- Realizacja rekomendowanego programu profilaktycznego Poruszające Bajki o Emocjach
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dotyczącego tematyki Trudnego klienta i asertywności wraz z zakupem usługi trenerskiej, hotelarskiej, restauracyjnej oraz transportowej.
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Aktywny Senior +
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.