eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoBudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami w miejscowościach Obora-Braciszewo oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wierzbiczany



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami
w miejscowościach Obora-Braciszewo oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wierzbiczany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNIEZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614245750

1.5.8.) Numer faksu: 614245751

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.gniezno.idsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadgminy.gniezno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/1033427

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami
w miejscowościach Obora-Braciszewo oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wierzbiczany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1c4c0c7-9572-4d5b-80df-7b4d67ed0183

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z utworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639317

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSOP.271.54.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sieć kanalizacyjna wraz z 3 przepompowniami ścieków i rurociągiem tłocznym na terenie m. Obora i Braciszewo gm. Gniezno. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna o średnicy 250 mm długości 1 894,00 m, o średnicy 300 mm 600,00 m wraz z niezbędnym uzbrojeniem w elementy towarzyszące: studnie, kolana, złącza. Trzy przepompownie ścieków P1 - 1500 x 6500,wyposażenie 2 pompy o mocy 4 kW, P2 1500 x 3600 wyposażone w 2 pompy o mocy 4 kW, P3 1200 x 4400 wyposażone w 2 pompy 2,2 kW oraz kolektor tłoczny PE 110 o długości 3 456,00 m i PE 90 o długości 404,00m. Przedmiar robót zawiera koszty budowy przyłączy kanalizacyjnych do granicy nieruchomości. Inwestycja obejmuje budowę kanalizacji grawitacyjnej w m. Obora. Kanalizacja pozwoli uporządkować gospodarkę ściekową na terenie miejscowości Obora. Ścieki za pośrednictwem trzech przepompowni ścieków i kolektorów tłocznych zostaną odprowadzone do kolektorów w m. Braciszewo. Technologia wykonania rurociągów: dla kolektorów grawitacyjnych rury PCV, dla kolektorów tłocznych rury PE. Przepompownie ścieków montowane na zamówienie pod projekt. Odcinki rurociągów prowadzone w pasach drogowych wymagać będą rozbiórki istniejącej nawierzchni w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót oraz ich odtworzenie zgodnie z warunkami określonymi przez zarządców dróg - drogi wojewódzkie i gminne. Przejście po terenach prywatnych wymagać będzie odtworzenia terenu do stanu pierwotnego. Inwestycja prowadzona będzie po terenie drogi gminnej nr 287044P i drogi wojewódzkiej nr 190. Całkowita długość i średnice rurociągów – zgodnie z PT. Zamawiający w dniu podpisania umowy przedłoży zatwierdzoną czasowa organizacje ruchu dla inwestycji liniowej. Koszt zajęcia pasa drogowego obciąża Wykonawcę. Szczegóły zawarto w PT+SST

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 4900000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci wodociągowej miejscowości Wierzbiczany o długości 412,6 m.
W ramach wariantu wybudowana zostanie sieć wodociągowa z rur dn125 PE100 RC, PN16, SDR11 (rury polietylenowe).

Zakres obejmuje sieć wodociągową od miejsca włączenia do istniejącej sieci w węźle W1 do zakończenia sieci w węźle W5 i W6. Przewody rurowe łączone metodą zgrzewania doczołowego, ułożone w uprzednio przygotowanym wykopie. Przejście pod nawierzchnią asfaltową wykonane zostanie metodą bezwykopową w rurze ochronnej.

Budowa sieci wodociągowej Wierzbiczany dz. nr 105/1, 160, 159/28, 159/21 teren gminy Gniezno. Teren inwestycji stanowi teren zabudowy mieszkaniowej. Sieć zostanie uzbrojona w węzły hydrantowe oraz zasuwy z kształtkami żeliwnymi.
Szczegóły zawarto w PT+SST

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4830000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8098947,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4830000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIS LORENC Tomasz Lorenc Nowy Tomyśl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881953352

7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 4

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4830000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69003,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69003,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODKAN Infrastruktura Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842539111

7.3.3) Ulica: Żelazkowo 51

7.3.4) Miejscowość: Żelazkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-220

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69003,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.