Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00153823/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00344389/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie na organizację i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych z branży administracyjno - usługowej dla uczniów szkół ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na organizację i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych z branży administracyjno - usługowej dla uczniów szkół ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c4cec9c-cc94-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044226/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych z branży administracyjno-usługowej dla uczniów szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki ...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów –SPR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36819 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi programu Comarch ERP Optima wraz z egzaminem ECDL.Zamówienie podstawowe (gwarantowane) obejmuje organizację i przeprowadzenie ww. kursu dla 10 osób.
Zamawiający może - zgodnie z art. 441 ustawy Pzp - skorzystać z opcji, polegającej na rozszerzeniu zamówienia podstawowego (gwarantowanego) o dodatkowy zakres realizowany za dodatkowym wynagrodzeniem na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego. Opcja stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zamówienia. Opcja przewiduje możliwość zwiększenia liczby uczestników kursu do maksymalnie 15 osób.
Przewiduje się utworzenie jednej grupy uczniów.
Kurs obejmuje 30 godzin zajęć (1 godzina zajęć = 45 minut) dla grupy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Pełne rozliczenie kursu potwierdzające jego prawidłową realizację Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia kursu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5865 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózka jezdniowego podnośnikowego z mechanicznym napędem podnoszenia.Zamówienie podstawowe (gwarantowane) obejmuje organizację i przeprowadzenie ww. kursu dla 32 osób.
Zamawiający może - zgodnie z art. 441 ustawy Pzp - skorzystać z opcji, polegającej na rozszerzeniu zamówienia podstawowego (gwarantowanego) o dodatkowy zakres realizowany za dodatkowym wynagrodzeniem na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego. Opcja stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zamówienia. Opcja przewiduje możliwość zwiększenia liczby uczestników kursu do maksymalnie 42 osób. Przewiduje się utworzenie czterech grup uczniów.
Kurs obejmuje 38 godzin zajęć (1 godzina zajęć = 45 minut) w tym 28 godzin zajęć teoretycznych oraz 10 godzin zajęć praktycznych na każdą grupę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Pełne rozliczenie kursu potwierdzające jego prawidłową realizację Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia zakończenia kursu dla danej grupy realizującej kurs.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 30954 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342941318
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELROM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343525125
7.3.3) Ulica: Sędziwoja 8
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, art. biurowych oraz opasek kodów kreskowych.
- BZP.271.9.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - nieruchomości zabudowane
- BZP.271.8.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - renta planistyczna.
- Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1544 K Chełmiec - Naszacowice w km 9+904 - 9+435 w miejscowości Podegrodzie
- Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska nr 35112 oraz odbudowa drogi powiatowej nr 1504 K Ropa - Wawrzka - Florynka w km 7+786-7+860 wraz z odbudową przepustu w km 7+810 w m. Florynka
- BZP.271.6.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - działki niezabudowane
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Monter urządzeń energii odnawialnej z uprawnieniami elektroenergetycznymi SEP"
- Przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn. "Nauczanie Rolnicze XXI wieku - lepszy start
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na III części
- PODSTAWY KSIĘGOWOŚCI Z ELEMENTAMI KADROWO-PŁACOWYMI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 6 części.
- Wyjazdowe szkolenie do elektrowni Solina - Myczkowice realizowane w ramach projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.