eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńKompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech wizyt studyjnych krajowych



Ogłoszenie z dnia 2025-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech wizyt studyjnych krajowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu

1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1059567

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


realizacja zadań samorządu w zakresie polityki społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech wizyt studyjnych krajowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbb84ec3-5755-4f0d-9113-9c165d1ed160

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie udzielane jest w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu pt. „Koordynacja spójnej polityki społecznej Kujaw i Pomorza” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, Działanie 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094991

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO.2721.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej krajowej dla podmiotów ekonomii społecznej (PES) oraz jednostek samorządu terytorialnego (JST):
Wizyta:
Celem wyjazdu będzie prezentacja dobrych praktyk działalności wybranych podmiotów ekonomii społecznej w takich obszarach, jak m.in. usługi społeczne, edukacja, zatrudnienie socjalne, reintegracja, zielona transformacja czy wsparcie osób z niepełnosprawnością oraz prezentacja dobrych praktyk dotyczących współpracy sektora samorządowego z sektorem ekonomii społecznej. Grupa docelowa wyłącznie z terenu województwa kujawsko-pomorskiego: przedstawiciele/pracownicy podmiotów ekonomii społecznej (PES), pracownicy jednostek samorządu terytorialnego (JST), w tym jednostek organizacyjnych, i Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu (ROPS);
liczba uczestników wizyty – ok. 15 osób;
łączny czas trwania wizyty - 3 dni;
w zakresie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna/pilota oraz eksperta;
w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu, zakwaterowania oraz wyżywienia uczestnikom zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SWZ;
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania działań promocyjnych oraz zapewnienia dostępności, zgodnie z wymaganiami zwartymi w załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.5.) Wartość części: 38464,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwóch wizyt studyjnych krajowych dla jednostek samorządu terytorialnego (JST) oraz podmiotów ekonomii społecznej (PES):
Wizyty nr 1 i nr 2:
Celem wyjazdów będzie prezentacja dobrych praktyk i korzyści z rozwoju ekonomii społecznej, możliwych form współpracy różnych instytucji, a zwłaszcza jednostek samorządu terytorialnego (JST) z podmiotami ekonomii społecznej (PES). Grupa docelowa wyłącznie z terenu województwa kujawsko-pomorskiego: pracownicy jednostek samorządu terytorialnego (JST), w tym jednostek organizacyjnych, pracownicy podmiotów ekonomii społecznej (PES) oraz pracownicy Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu (ROPS).
liczba uczestników wizyty – ok. 25 osób;
łączny czas trwania wizyty - 3 dni;
w zakresie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna/pilota oraz eksperta;
w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu, zakwaterowania oraz wyżywienia uczestnikom zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SWZ;
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania działań promocyjnych oraz zapewnienia dostępności, zgodnie z wymaganiami zwartymi w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.5.) Wartość części: 50626,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33390 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38464,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38464,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kujawsko-Pomorskie Samorządowe Stowarzyszenie „Europa Kujaw i Pomorza”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:9562303957

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36464,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101253,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101253,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kujawsko-Pomorskie Samorządowe Stowarzyszenie „Europa Kujaw i Pomorza”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:9562303957

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50626,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.