eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaŚwiadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby zespołu basenów odkrytych Aquafun przy ul. Stromej 3a w Legnicy



Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby zespołu basenów odkrytych Aquafun przy ul. Stromej 3a w Legnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Strefa Aktywności Gospodarczej Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: SAG Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390284222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Rzeczypospolitej 116

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767226036

1.5.8.) Numer faksu: 767226037

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sag.legnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sag.legnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sag_legnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego ze 100% kapitałem gminy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby zespołu basenów odkrytych Aquafun przy ul. Stromej 3a w Legnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7950f9c-bd8a-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024012/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby zespołu basenów odkrytych Aquafun przy ul. Stromej 3a w Legnicy w sezonie letnim 2023r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125530

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/03/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 197654 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby zespołu basenów odkrytych Aquafun przy ul. Stromej 3a w Legnicy w sezonie letnim 2023r., w tym:
1) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z obszaru nadzorowanego,
2) wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w projekcie umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Przedmiot umowy obejmuje świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego rozumianych jako zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających, przebywających i korzystających z atrakcji na terenie zespołu basenów odkrytych (dalej zwanych również obiektem), oraz prowadzenie działań ratowniczych na terenie obiektu, w tym udzielanie pomocy przedlekarskiej osobom przebywającym na obiekcie.
Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy ratowników w okresie realizacji zamówienia wynosi 5442 h zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do projektu umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
Podane powyżej ilości są wartościami szacunkowymi, które mają posłużyć Wykonawcy jedynie do kalkulacji ceny ofertowej, mogą ulec zmianie tj. zarówno zwiększeniu, jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie będą podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług.
Przedmiot zamówienia należy wykonywać w godzinach pracy obiektu od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10:00-20:00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia [funkcjonowania] obiektu zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi w SWZ oraz załączonym harmonogramem.
Zamawiający wymaga, aby liczba ratowników dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie pływalni odkrytej – zespołu basenów przy ul. Stromej 3a w Legnicy wynosiła minimum 6 ratowników, w tym ratownik koordynujący pracę zespołu ratowników.
Przedmiot umowy może być realizowany wyłącznie przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych – ratowników posiadających wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia, w szczególności:
a) ważne uprawnienia ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych oraz aktami wykonawczymi do tejże ustawy,
b) ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP), umożliwiający wykonywanie czynności określonych art. 14 pkt 1-9 ustawy z dnia 08 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
c) co najmniej jedną z innych kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym z dnia 29 września 2021r. ,
d) aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego potwierdzone zaświadczeniem z poradni medycyny pracy o zdolności pracy na stanowisku ratownik wodny oraz zaświadczeniem o braku przeciwwskazań do prowadzenia w ramach wykonywanego zawodu czynności w ramach KPP,
e) aktualne badania do celów sanitarno- epidemiologicznych, tak jak dla osób mających kontakt z wodą pitną,
f) przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż.
Ponadto, ww. osoby muszą w sposób biegły posługiwać się językiem polskim.
Wykonawca, przed rozpoczęciem sezonu kąpielowego oraz na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu wykazu osób wchodzących w skład kadry ratowniczej wraz z informacją o posiadanych uprawnieniach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - Służby ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja D.T. Sport

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972330656

7.3.3) Ulica: Średnia 16

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-29 do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.