Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00092851/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z włączeniami do dróg wojewódzkich na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Nowe Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Apteczna 8
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ugnowemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowemiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z włączeniami do dróg wojewódzkich na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-529f4a5d-ab8e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041342/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z właczeniami do dróg wojewódzkich na terenie Miasta i Gmniy Nowe Miasto
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.3.2023.JM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– ul. Ludowa (300647) W od ul. Płońskiej (DW 632) do ul. Ciechanowskiej (DP1247W) wraz z jednostronnym chodnikiem km 0+000 – 1 + 134 i km 0+000 – 0+050 długość ok. 1184 mObejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, budowę drogi wraz włączeniem do dróg wojewódzkich na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto dla ul. Ludowej (300647) od ul. Ciechanowskiej do ul. Płońskiej (DW632) wraz z jednostronnym chodnikiem. Zadanie obejmuje również rozwiązanie komunikacyjne skrzyżowania z drogą wojewódzką zarówno od strony ulicy Ludowej jak i ulicy Piastów.
W zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, kanału technologicznego, oznakowania SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 2010500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– ul. Polna (300652) W od ul. Królewskiej do końca działki drogowej nr 697/1 km 0+000 – 0+619 długość ok. 619 mObejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, budowę drogi ul. Polna (300652) W od ul. Królewskiej do końca działki drogowej km 0+000 – 0+619 w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, oznakowania SOT i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1053560,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– ul. Tylna (300663W) od ul. Bursztynowej do ul. Płońskiej (DW 632) km 0+000 – 1+194 długość ok. 194 mObejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, budowę drogi, dla ul. Tylna (300663W) od ul. Bursztynowej do
ul. Płońskiej (DW 632) km 0+000 – 0+194 w zakresie budowy nawierzchni z kostki betonowej, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, oznakowania SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu
z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
- ul. Przejazd (300656W) od ul. Tylnej (300663W) do ul. Zakroczymskiej (300671W) km 0+000 – 0+069 długość ok. 69 m
Obejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, budowę drogi dla ul. Przejazd (300656W) od ul. Tylnej (300663W) do ulicy Zakroczymskiej (300671W) km 0+000 – 0+069 długość ok. 69 m w zakresie budowy nawierzchni z kostki betonowej, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, oznakowania SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
- ul. Tartaczna (300662W) od ul. Płońskiej (DW632) do ul. Ogrodowej (300649W) km 0+000 – 0+292 długość ok. 292 m
Obejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę ul. Tartaczna (300662W) od ulicy Płońskiej (DW632) do ul. Ogrodowej (300649W) w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, oznakowania SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 975410,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– Jurzynek – droga wewnętrzna nr ewid. 50,51 od drogi powiatowej (3034W) do km +739 km 0+000 – 1 + 739 długość ok 1739 mObejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, budowę drogi w miejscowości Jurzynek – droga wewnętrzna dz. nr ew. 50, 51 od drogi powiatowej (3043W) do km 1+600 w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, oznakowania SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1660300,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– droga wewnętrzna Latonice dz. Nr ewid. 201, Janopole dz. nr ewid. 169, 95 od DW 632 km 0+033 do km 1+463, długość ok. 1430 mObejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, oraz budowę drogi wewnętrznej Latonice dz. nr ew. 201, Janopole dz. nr ew. 169, 95 od DW 632 km 0+033 do km 1+463 w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, kanału technologicznego, oznakowania lub odstępstwa SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Przebudowa drogi nie obejmuje istniejącego włączenia do drogi wojewódzkiej.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy oraz projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1955650,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2514000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2524215,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2514000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe OK - BUD Piotr Morawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681491785
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 103
7.3.4) Miejscowość: Nasielsk
7.3.5) Kod pocztowy: 05-190
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OK-BUD Piotr Morawski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OK-BUD Piotr Morawski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5914000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1273646,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1290000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1273646,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzanna Zofia Kucińska Bliźniaczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661609054
7.3.3) Ulica: Cichawy 6
7.3.4) Miejscowość: Gąsocin
7.3.5) Kod pocztowy: 06-440
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marzanna Zofia Kucińska " BLIŹNIACZEK "
jakie przetargi wygrała firma
Marzanna Zofia Kucińska " BLIŹNIACZEK "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1273646,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1078748,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1078748,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1078748,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG - BUD Ewa Nowakowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5662032579
7.3.3) Ulica: Cichawy 42
7.3.4) Miejscowość: Gąsocin
7.3.5) Kod pocztowy: 06-440
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1078748,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1400000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2043609,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1400000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe OK - BUD Piotr Morawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681491785
7.3.3) Ulica: Warszawska 103
7.3.4) Miejscowość: Nasielsk
7.3.5) Kod pocztowy: 05-190
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OK-BUD Piotr Morawski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OK-BUD Piotr Morawski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5914000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2137002,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe OK-BUG Piotr Morawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681491785
7.3.3) Ulica: Warszawska 103
7.3.4) Miejscowość: Nasielsk
7.3.5) Kod pocztowy: 05-190
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OK-BUD Piotr Morawski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OK-BUD Piotr Morawski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5914000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.