Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182775/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
- 2021/BZP 00188812/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-22
- 2021/BZP 00226453/01 - Wynik z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa zamkniętego próżniowego systemu pobierania krwi wraz z elementami uzupełniającymi oraz dzierżawa automatycznego czytnika OB.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL W OSTRÓDZIE SPÓŁKA AKCYJNA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511398725
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Władysława Jagiełły 1
1.4.2.) Miejscowość: Ostróda
1.4.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.7.) Numer telefonu: 89/646-06-71
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-ostroda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188567
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00182775/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę dołączył do niej następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) próbki, na podstawie których zostaną przyznane punkty w kryterium jakość, tj. po 1 szt. każdego z produktów wymienionych w pozycjach nr 2, 3, 19, 21 i 23 formularza asortymentowo-cenowego – załącznika nr 2 do SWZ,
2) dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i stosowania na terenie Polski, tj. w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy:
a) dla wyrobów klasy I – deklaracja zgodności CE,
b) dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej biorącej udział w ocenie zgodności,
c) dla wyrobów klas: IIb i III – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania – jeżeli dotyczy.
2. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, do sekretariatu, w terminie przewidzianym na składanie ofert. Sposób dostarczenia próbek opisany został się w Rozdziale IX SWZ.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę dołączył do niej następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) próbki, na podstawie których zostaną przyznane punkty w kryterium jakość, tj. po 1 szt. każdego z produktów wymienionych w pozycjach nr 2, 3, 19, 21 i 23 formularza asortymentowo-cenowego – załącznika nr 2 do SWZ,
2) dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i stosowania na terenie Polski, tj. w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy:
a) dla wyrobów klasy I – deklaracja zgodności CE,
b) dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej biorącej udział w ocenie zgodności,
c) dla wyrobów klas: IIb i III – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania – jeżeli dotyczy.
3) dokumenty niezbędne do otrzymania punktów w kryterium funkcjonalność, tj.: ulotkę lub katalog, dotyczące wykonywanych przez wykonawców przeglądów fazy przedlaboratoryjnej, zawierające w szczególości informacje odnośnie zakresu i sposobu wykonywania przeglądów fazy przedlaboratoryjnej.
2. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, do sekretariatu, w terminie przewidzianym na składanie ofert. Sposób dostarczenia próbek opisany został się w Rozdziale IX SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ,
2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ,
4) następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) próbki, na podstawie których zostaną przyznane punkty w kryterium jakość, tj. po 1 szt. każdego z produktów wymienionych w pozycjach nr 2, 3, 19, 21 i 23 formularza asortymentowo-cenowego – załącznika nr 2 do SWZ, próbki należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, do sekretariatu, przed upływem terminu składania ofert, próbki należy umieścić w zbiorczym opakowaniu oznaczonym treścią ”Postępowanie
nr SOSA.ZP.3321.22.2021”, wewnątrz zbiorczego opakowania należy umieścić informację o nazwie i adresie wykonawcy, każdy produkt znajdujący się w zbiorczym opakowaniu musi być wyraźnie opisany,
b) dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i stosowania na terenie Polski, tj. w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy:
- dla wyrobów klasy I – deklaracja zgodności CE,
- dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej biorącej udział w ocenie zgodności,
- dla wyrobów klas: IIb i III – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania – jeżeli dotyczy,
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu – w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy.
Po zmianie:
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ,
2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ,
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ,
4) następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) próbki, na podstawie których zostaną przyznane punkty w kryterium jakość, tj. po 1 szt. każdego z produktów wymienionych w pozycjach nr 2, 3, 19, 21 i 23 formularza asortymentowo-cenowego – załącznika nr 2 do SWZ, próbki należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, do sekretariatu, przed upływem terminu składania ofert, próbki należy umieścić w zbiorczym opakowaniu oznaczonym treścią ”Postępowanie
nr SOSA.ZP.3321.22.2021”, wewnątrz zbiorczego opakowania należy umieścić informację o nazwie i adresie wykonawcy, każdy produkt znajdujący się w zbiorczym opakowaniu musi być wyraźnie opisany,
b) dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i stosowania na terenie Polski, tj. w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy:
- dla wyrobów klasy I – deklaracja zgodności CE,
- dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej biorącej udział w ocenie zgodności,
- dla wyrobów klas: IIb i III – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania – jeżeli dotyczy,
c) dokumenty niezbędne do otrzymania punktów w kryterium funkcjonalność, tj. ulotkę lub katalog, dotyczące wykonywanych przez wykonawcę przeglądów fazy przedlaboratoryjnej, zawierające w szczególności informacje odnośnie zakresu i sposobu wykonywania przeglądów fazy przedlaboratoryjnej – jeżeli dotyczy,
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu – w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-24 10:00
Po zmianie:
2021-09-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-24 11:00
Po zmianie:
2021-09-27 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-10-23
Po zmianie:
2021-10-26
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do apteki szpitalnej w podziale na 3 CZĘŚCI.
- INWENTARYZACJA REKLAM NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA WRAZ Z OCENĄ ZGODNOŚCI Z UCHWAŁĄ KRAJOBRAZOWĄ
- Modernizacja kompleksu Orlik 2012 przy Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek oraz sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego użytku
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.