eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskKonserwacja i obsługa serwisowa systemów sygnalizacji pożaru (SSP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemów zapobiegania zadymianiu (SZZ), systemów oddymiania (SO), drzwi i kurtyn p.poż.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i obsługa serwisowa systemów sygnalizacji pożaru (SSP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemów zapobiegania zadymianiu (SZZ), systemów oddymiania (SO), drzwi i kurtyn p.poż.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i obsługa serwisowa systemów sygnalizacji pożaru (SSP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemów zapobiegania zadymianiu (SZZ), systemów oddymiania (SO), drzwi i kurtyn p.poż.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e018baed-829e-42a1-a852-f8980be7668b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053203

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5B10.291.1.12.2025.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 507018,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i obsługi serwisowej systemów sygnalizacji pożaru (SSP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemów zapobiegania zadymianiu (SZZ), systemów oddymiania (SO) oraz drzwi i kurtyn p.poż., zwanej dalej „usługą”, w 19 obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 75251110-4 (Usługi ochrony przeciwpożarowej); 50800000-3 (Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji); 50710000-5 (Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych).
3. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi konserwacji i obsługi serwisowej systemów bezpieczeństwa wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego z obsługi tych systemów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Miejsca świadczenia usługi przedmiotu zamówienia: obiekty Uniwersytetu Gdańskiego, określone w formularzu przedmiotowo – cenowym - załączniku nr 1a do SWZ.
5. Wykonawca musi prowadzić całodobową działalność serwisową w zakresie eksploatacji systemów bezpieczeństwa pożarowego oraz udostępnić Zamawiającemu minimum dwa numery kontaktowe telefonów i adres poczty elektronicznej (e-mail) do zgłaszania ewentualnych awarii i innych potrzeb Zamawiającego związanych z realizacją zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ, w tym z uwzględnieniem wymagań określonych w załącznikach nr 4 i 5 do SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami sztuki, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
7. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej budynków, gdzie zainstalowane są urządzenia i systemy objęte przedmiotem zamówienia. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym.
8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 z późn. zm.), zawarte są w § 7a projektu umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi opisane są w § 8 Projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części zamówienia maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego, w tym żądanie wykonania umowy do wysokości kwoty wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie przez Zamawiającego z tego prawa nie stanowi zmiany umowy wymagającej zawarcia aneksu.
11. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest:
1) prowadzać eksploatację i realizować prace eksploatacyjne w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 28 sierpnia 2019 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1210),
2) eksploatować urządzenia, instalacje i sieci w zakresie eksploatacji i dozoru w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 r. poz. 1392).
12. Jeśli gdziekolwiek w SWZ, w tym w Opisie przedmiotu zamówienia – załączniku nr 5 do SWZ zostały wskazane normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż rozwiązania równoważne zagwarantują realizację zamówienia w zgodzie z SWZ, w tym z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku nr 5 do SWZ. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych w opisie przedmiotu zamówienia normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych lub systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp.
13. Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji równoważnych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań jako powiązanych ze sobą. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ w tym w opisie przedmiotu zamówienia, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie, jakie normy lub inne systemy odniesienia, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, zostały zamienione i podać jakie w ich miejsce proponuje rozwiązania równoważne. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy tylko dlatego, że oferowane usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi lub systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w SWZ i opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 Pzp).

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540668,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1736916,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540668,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe SUPONEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860102903

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540668,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.